SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Mijn smaak is erg breed, afhankelijk van mijn stemming, maar je mag me wakker maken voor Zep.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:33 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Van wat voor muziek houdt jij eigenlijk?
Niet zozeer fouten. Eerder verouderde versiequote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn smaak is erg breed, afhankelijk van mijn stemming, maar je mag me wakker maken voor Zep.
Trouwens, Yakko heeft wel wat fouten gemaakt.
Palestina is nooit een land geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Niet zozeer fouten. Eerder verouderde versie
Gelukkig tegenwoordig steeds meer erkend.... Werd wel tijd ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Palestina is nooit een land geweest
Ja, zo kun je er alles van makenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:38 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Gelukkig tegenwoordig steeds meer erkend.... Werd wel tijd ook.
Dus Yakko liep voor
Ach, het is in de historie wel altijd een territorium geweest, dus het is niet zo dat die regio niet bestaat danwel geen naam heeft.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, zo kun je er alles van maken
nou vooruit dan maarquote:
* just me is sportmasseur, ga maar liggenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
Morgen de dag beginnen met fysio. Lekker languit liggen terwijl dingen weer op de juiste plek gedrukt worden is een goed begin van de week
Goed plan wel, fysio weer eens bellenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
Morgen de dag beginnen met fysio. Lekker languit liggen terwijl dingen weer op de juiste plek gedrukt worden is een goed begin van de week
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is sportmasseur, ga maar liggen
ik zoek er ook 1quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Goed plan wel, fysio weer eens bellen
Je mag je kleren wel aanhouden hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggen
Je trekt jezelf uit ja?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggen
Nah, zit zo strakquote:
te vaak in Thailand geweest denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag je kleren wel aanhouden hoor
Hij wil vast een happy endingquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag je kleren wel aanhouden hoor
quote:
immer.quote:
Een sportmasseur doet dat nietquote:
pffff wat heb ik dan aan jou?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Een sportmasseur doet dat niet
heb ik voor getekend
En straks trek je jezelf af?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
pffff wat heb ik dan aan jou?
* spijkerbroek trekt zichzelf maar weer aan
Oh, ik doe alleen aan biersportquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Een sportmasseur doet dat niet
heb ik voor getekend
jezus...quote:
okeequote:
Jij bent twee woorden, dat mag heul niet!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo omhoog naar de 1e verdieping
Oldbie 675 mag dat welquote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij bent twee woorden, dat mag heul niet!
mozart?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Hierna gaan we even ver terug in de tijd....
Met een traplift zekerquote:
ik huppel zo naar bovenquote:
Truste Fogelquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf vandaag maar eens op deze verdieping.
Truste
Thanks Spezz
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf vandaag maar eens op deze verdieping.
Truste
met schijfje citroen ?quote:
en gin?quote:
Jij bent niet de enige die voorspelbaar isquote:
rickquote:
nopequote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die voorspelbaar is
quote:
Klopt. En Free Birdquote:Op maandag 11 januari 2016 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
Lynyrd Skynyrd is toch vooral bekend van sweet home alabama?
Ben het ff kwijt
Huh wat?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff verdwaald in de parkeersituatie in mijn stadje, maar ik ben er weer hoor
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff verdwaald in de parkeersituatie in mijn stadje, maar ik ben er weer hoor
Was je weg dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oma Johanna Knots?quote:
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uitquote:
Oh, ik dacht ik zet Abracadabra van Steve Miller klaar hiernaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef just me het volgende:
In het kader van het kan niet gek genoeg...
kunnen we Moskau nog te horen krijgen ?
Ah, lekker stom is dat.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uit
Ook goed hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik zet Abracadabra van Steve Miller klaar hierna
Truste jeansquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en anderssoortigen: ik ga slapen
Truste en tot ooit
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en anderssoortigen: ik ga slapen
Truste en tot ooit
zweepslagquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uit
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ruige spelletjes in de slaapkamer![]()
![]()
water en brood dusquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef just me het volgende:
wekker: check
brood uit vriezer: check
beleg... niet gekocht
om 8 uur maar langs de buurtsuperquote:
auw, pijnlijk grapjequote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar weken geleden bij badminton
Moskauquote:
jij kunt net zo laagquote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
Moskau
Lala lala lala la, lala lala lala la
Ho ho ho ho ho, hey
MoskauLala lala lala la, lala lala lala la
Ha ha ha ha ha
Ik ga wel wat snellerquote:
nogal ja. Inmiddels kan hij zijn voet weer redelijk normaal neerzetten, maar langer dan een minuut of 2 moet hij echt nog niet willen lopen. En bij iedere beweging opletten.quote:
truste JMquote:Op maandag 11 januari 2016 00:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen en naar boven zonder glazen te gooien
wens hem sterkte!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nogal ja. Inmiddels kan hij zijn voet weer redelijk normaal neerzetten, maar langer dan een minuut of 2 moet hij echt nog niet willen lopen. En bij iedere beweging opletten.
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-69-overleden.dhtml
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
twitter:ManMadeMoon twitterde op maandag 11-01-2016 om 07:54:42Very sorry and sad to say it's true. I'll be offline for a while. Love to all. https://t.co/Kh2fq3tf9m reageer retweet
Een verlies voor de popmuziek, maar de man was op leeftijd, niet echt oud, maar we zijn geen van allen onsterfelijk, dus tja........quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
En dit lijkt geen hoax
http://www.hollywoodrepor(...)endary-artist-854364[ afbeelding ]twitter:ManMadeMoon twitterde op maandag 11-01-2016 om 07:54:42Very sorry and sad to say it's true. I'll be offline for a while. Love to all. https://t.co/Kh2fq3tf9m reageer retweet
Zal geen hoax zijn.quote:David Bowie born David Robert Jones, 8 January 1947 – 10 January 2016 was an English singer, songwriter, multi-instrumentalist, record producer, arranger, painter, and actor.
Nee dat sowieso...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een verlies voor de popmuziek, maar de man was op leeftijd, niet echt oud, maar we zijn geen van allen onsterfelijk, dus tja........
De man leed al 18 maanden aan kanker, tenminste zolang was het bekend, dus waarschijnlijk leed ie er al langer aan. .quote:Op maandag 11 januari 2016 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat sowieso...
Maar net een nieuw album uit, dus je verwacht het dan niet..
Nieuws dat ik blijkbaar even gemist had...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De man leed al 18 maanden aan kanker, tenminste zolang was het bekend.
Idem. Ik zag vorige week nog foto's van hem tijdens de premiere van Lazarus en hij zag er gezonder uit dan ik op dit moment.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuws dat ik blijkbaar even gemist had...
Maar eigenlijk is het logisch, ik neem bijvoorbeeld aan dat mannen als Keith R, Mick Jagger, Rod Stewart, Pete Townsend, Elton John, etc. etc. niet lang op zich laten wachten, die generatie loopt op het einde, c'est la vie.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 11 januari 2016 08:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het logisch, ik neem bijvoorbeeld aan dat mannen als Keith R, Mick Jagger, Rod Stewart, Pete Townsend, Elton John, etc. etc. niet lang op zich laten wachten, die generatie loopt op het einde, c'est la vie.
Ik hang er zelf maar vlak achteraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hang er zelf maar vlak achteraan.Ik ben ook niet zo makkelijk kapot te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat blijkt, maar jij bent nog jong.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo makkelijk kapot te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geeft aan hoe relatief leeftijd isquote:Op maandag 11 januari 2016 08:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar jij bent nog jong.![]()
Daarom hou ik me er niet mee bezig, ik zie wel wanneer ik omval.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft aan hoe relatief leeftijd is
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:43 schreef Spezza19 het volgende:
Neeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee
Ik.blijf in bed vandaag
Nieuws dat 18 maanden stil is geblevenquote:Op maandag 11 januari 2016 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:43 schreef Spezza19 het volgende:
Neeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee
Ik.blijf in bed vandaag
Dat verbaasde mij ook. Ik heb jou of Broertje er ook niet over gehoord.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuws dat 18 maanden stil is gebleven
Zelfs de groep fans die bevriend waren met de man die David Bowie.com runt wisten het niet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef just me het volgende:
dank voor het draaien Broertje, en sorry van mijn opmerking over Bowie
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draai
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Vrijdag nieuw album
Ik begrijp je teleurstelling, maar een jaar?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:57 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 trekt zijn zwarte pak aan...
Dit wordt een jaar van rouw....
Bowie is wat voor jou U2 is..quote:Op maandag 11 januari 2016 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je teleurstelling, maar een jaar?
Dat duurt nog erg lang...
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bowie is wat voor jou U2 is..
Maar Bowie is voor mij heel speciaal
Maar al die oudere pophelden, van de oudere generatie 'haken langzaam af', daar is geen ontkomen aan.quote:Ook in het buitenland is het plotselinge overlijden van de artiest ingeslagen als een bom. ,,David Bowie was een van mijn belangrijkste inspiraties, zo onbevreesd, zo creatief, hij gaf ons een leven lang magie", schrijft Kanye West.
Ik postte het speciaal voor jou omdat je zo'n grote fan van zowel Bowie als Kanye bent.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eindelijk zinnige woorden van Kanye
quote:
twitter:JeSuisDean twitterde op zondag 10-01-2016 om 08:40:25If you're ever sad, just remember the world is 4.543 billion years old and you somehow managed to exist at the same time as David Bowie. reageer retweet
quote:Op maandag 11 januari 2016 10:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]twitter:JeSuisDean twitterde op zondag 10-01-2016 om 08:40:25If you're ever sad, just remember the world is 4.543 billion years old and you somehow managed to exist at the same time as David Bowie. reageer retweet
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bowie is wat voor jou U2 is..
Maar Bowie is voor mij heel speciaal
Dat laatste woordje is een beetjequote:Op maandag 11 januari 2016 10:33 schreef spijkerbroek het volgende:
godverdegodverdetyfusteringkuthoere![]()
sorry, moest ff
Dat laatste woordje was juist zo bedoeld.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat laatste woordje is een beetje
Ah... je vervloekt kanker... zo had ik hem niet gelezen. Dan eens.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat laatste woordje was juist zo bedoeld.
quote:Op maandag 11 januari 2016 10:40 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik helaas niet in kan tunen toch een verzoekje.. ik draai hem hier wel op YT
Across the Universe
Alleen jammer dat het op Young Americans staat. Het album past helemaal niet bij de rest van de plaat.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft er een echte Bowie-versie van gemaakt
WAT?????quote:Op maandag 11 januari 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat hebben ze ook goed geheim gehouden.quote:
Ja zoiets...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:11 schreef ToT het volgende:
2015 was goed kut wat het heengaan van artiesten betreft. 2016 had blijkbaar zoiets van: "You think THAT was bad? Watch what I can do!"![]()
![]()
ik wil ook graag een kopje theequote:Op maandag 11 januari 2016 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zet maar eens een grote pot thee
kippenvel Spezzquote:
Daarom de grote kan idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wil ook graag een kopje thee
Kom ik op terug...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Spezz, misschien een open deur vraag, maar wat betekent Bowie voor je (veel, dat is bekend, maar hoe bepaalt dat bijv. je doen en laten of zo) en waarom?
Just curious...
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Ik houd het niet droog bij dit nummer
Pffff.....
quote:Oh I’ll be free
Just like that bluebird
Oh I’ll be free
Ain’t that just like me
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef just me het volgende:
veel van mijn collega's weten niet eens wie Bowie is/was
omg.. dat pubers hem niet kennen is slecht, maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar volwassenen.. come on..quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef just me het volgende:
Nu wel hoor, ik heb ze even opgevoed tijdens de lunchpauzequote:
Zoontje van een collega van mij heet Zowie, naar (oorspronkelijke naam van) de zoon van Bowie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef just me het volgende:
Heel goedquote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef just me het volgende:
[..]
Nu wel hoor, ik heb ze even opgevoed tijdens de lunchpauze
Wat.....de.....werkelijke....NEUK?!?!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef just me het volgende:
ga even met je katten knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
* DJ-Vinyl gaat nu even..... geen idee.... ik heb echt geen idee....![]()
Sterktequote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
* DJ-Vinyl gaat nu even..... geen idee.... ik heb echt geen idee....![]()
Zoals ik al zei, misschien dat ik nog een special doe....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
en dank dat je dit toch hebt kunnen opbrengen !!
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Erg prettig om even alleen muziek te horen, en geen geblaat van willekeurige dj's die menen een mening te hebben (ja, dat is een rechtstreekse verwijzing naar Giel Beelen).
Of Herman Finkers.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...
Dus ik zei: nah, dat laat ik wel over aan mensen die zichzelf daar belangrijk genoeg voor vinden... zoals Peter R. de Vries...
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
(Om dit te snappen moet je zijn oudejaarsconferentie gezien hebben)
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heel andere betekenis het album nu .kippenvel
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
de hele conference was geniaalquote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Hehehe idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Dat was hij toen toch ook nog niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
Sterkte man, Bowie had voor jou echt een bijzondere betekenis.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank manquote:Op maandag 11 januari 2016 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterkte man, Bowie had voor jou echt een bijzondere betekenis.
Edit: la ma, oud nieuwsquote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 twijfelt of hij naar Groninger Museum zal gaan....
Morgen misschien beter... straks maar naar mijn Bowie oom denk ik....
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 decemberquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mijn vriendin is ook aardig van slag. Haar zoontje heet Jareth, vernoemd naar de trollenkoning uit Labyrinth.
[ afbeelding ]
Reken maar dat dat de komende dagen sowieso ook weer zal zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 december
Vorig jaar zijn er heel wat giganten heengegaan, maar Bowie; dat hakt er gewoon serieus echt harder in!quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mijn vriendin is ook aardig van slag. Haar zoontje heet Jareth, vernoemd naar de trollenkoning uit Labyrinth.
Ahquote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 december
Sterkte bij deze voor je vriendin Rob... Van een Bowie fan aan een ander....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
We know Major Tom 's a junkiequote:Op maandag 11 januari 2016 13:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ashes to ashes funk to funky
Er zijn nu natuurlijk veel zaken die een andere betekenis krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Als een soort afscheidsbuiging
[ afbeelding ]
Blackstar is een gestorven ster...quote:Op maandag 11 januari 2016 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nu natuurlijk veel zaken die een andere betekenis krijgen.
'Blackstar' vind ik nu ook een typische naam voor het album...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |