Huh wat?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff verdwaald in de parkeersituatie in mijn stadje, maar ik ben er weer hoor
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff verdwaald in de parkeersituatie in mijn stadje, maar ik ben er weer hoor
Was je weg dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oma Johanna Knots?quote:
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uitquote:
Oh, ik dacht ik zet Abracadabra van Steve Miller klaar hiernaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef just me het volgende:
In het kader van het kan niet gek genoeg...
kunnen we Moskau nog te horen krijgen ?
Ah, lekker stom is dat.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uit
Ook goed hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik zet Abracadabra van Steve Miller klaar hierna
Truste jeansquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en anderssoortigen: ik ga slapen
Truste en tot ooit
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en anderssoortigen: ik ga slapen
Truste en tot ooit
zweepslagquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ging ff kijken hoe het zit met parkeren hier in het centrum, symph kan niet vanaf mijn huis het centrum in lopen, zweepslag is nog niet over. En vervolgens krijg je allerlei info waar je niet wijzer van wordt, maar ik ben er inmiddels uit
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ruige spelletjes in de slaapkamer![]()
![]()
water en brood dusquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef just me het volgende:
wekker: check
brood uit vriezer: check
beleg... niet gekocht
om 8 uur maar langs de buurtsuperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |