Zoals ik al zei, misschien dat ik nog een special doe....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
en dank dat je dit toch hebt kunnen opbrengen !!
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Erg prettig om even alleen muziek te horen, en geen geblaat van willekeurige dj's die menen een mening te hebben (ja, dat is een rechtstreekse verwijzing naar Giel Beelen).
Of Herman Finkers.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...
Dus ik zei: nah, dat laat ik wel over aan mensen die zichzelf daar belangrijk genoeg voor vinden... zoals Peter R. de Vries...
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
(Om dit te snappen moet je zijn oudejaarsconferentie gezien hebben)
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heel andere betekenis het album nu .kippenvel
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
de hele conference was geniaalquote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Hehehe idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Dat was hij toen toch ook nog niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
Sterkte man, Bowie had voor jou echt een bijzondere betekenis.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank manquote:Op maandag 11 januari 2016 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterkte man, Bowie had voor jou echt een bijzondere betekenis.
Edit: la ma, oud nieuwsquote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 twijfelt of hij naar Groninger Museum zal gaan....
Morgen misschien beter... straks maar naar mijn Bowie oom denk ik....
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 decemberquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mijn vriendin is ook aardig van slag. Haar zoontje heet Jareth, vernoemd naar de trollenkoning uit Labyrinth.
[ afbeelding ]
Reken maar dat dat de komende dagen sowieso ook weer zal zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 december
Vorig jaar zijn er heel wat giganten heengegaan, maar Bowie; dat hakt er gewoon serieus echt harder in!quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mijn vriendin is ook aardig van slag. Haar zoontje heet Jareth, vernoemd naar de trollenkoning uit Labyrinth.
Ahquote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat het de komende dagen uitverkocht was, maar dat was een bericht van 28 december
Sterkte bij deze voor je vriendin Rob... Van een Bowie fan aan een ander....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef robdriessen het volgende:
We know Major Tom 's a junkiequote:Op maandag 11 januari 2016 13:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ashes to ashes funk to funky
Er zijn nu natuurlijk veel zaken die een andere betekenis krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Als een soort afscheidsbuiging
[ afbeelding ]
Blackstar is een gestorven ster...quote:Op maandag 11 januari 2016 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nu natuurlijk veel zaken die een andere betekenis krijgen.
'Blackstar' vind ik nu ook een typische naam voor het album...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |