Zoals ik al zei, misschien dat ik nog een special doe....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
en dank dat je dit toch hebt kunnen opbrengen !!
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Erg prettig om even alleen muziek te horen, en geen geblaat van willekeurige dj's die menen een mening te hebben (ja, dat is een rechtstreekse verwijzing naar Giel Beelen).
Of Herman Finkers.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
De eigenaar van de platenzaak waar vroeger al mijn geld heen ging zei al: Je moet je aanmelden als Bowie expert bij DWDD...
Dus ik zei: nah, dat laat ik wel over aan mensen die zichzelf daar belangrijk genoeg voor vinden... zoals Peter R. de Vries...
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
(Om dit te snappen moet je zijn oudejaarsconferentie gezien hebben)
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heel andere betekenis het album nu .kippenvel
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heel andere betekenis het album nu .kippenvel
Jaquote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
de hele conference was geniaalquote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Hehehe idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Herman Finkers.
Dat was hij toen toch ook nog niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En op The Next Day nog zingen: Here I Am, Not Quite Dying.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |