nou vooruit dan maarquote:
* just me is sportmasseur, ga maar liggenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
Morgen de dag beginnen met fysio. Lekker languit liggen terwijl dingen weer op de juiste plek gedrukt worden is een goed begin van de week
Goed plan wel, fysio weer eens bellenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
Morgen de dag beginnen met fysio. Lekker languit liggen terwijl dingen weer op de juiste plek gedrukt worden is een goed begin van de week
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is sportmasseur, ga maar liggen
ik zoek er ook 1quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Goed plan wel, fysio weer eens bellen
Je mag je kleren wel aanhouden hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggen
Je trekt jezelf uit ja?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek trekt zichzelf uit en gaat liggen
Nah, zit zo strakquote:
te vaak in Thailand geweest denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag je kleren wel aanhouden hoor
Hij wil vast een happy endingquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag je kleren wel aanhouden hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |