SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik hoorde 'mquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Dit nummer bevat een verwijzing trouwens naar het vorige nummer.
Ik niet, vertel eensquote:
De enige tekst die voor mij goed zou zijn, is "Bril af!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met die teksten zou je er eigenlijk twee moeten hebben.
's Avonds: "Mind off"
's Morgens: "Mind on" ofzo.
geprojecteerd door je telefoon op de muur, en dan op tijdsinstellingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met die teksten zou je er eigenlijk twee moeten hebben.
's Avonds: "Mind off"
's Morgens: "Mind on" ofzo.
quote:
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Lifequote:
dankquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Life
Ah.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Life
Ik slaap vaak niet omdat ik in gedachten nog met 1001 dingen bezig ben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige tekst die voor mij goed zou zijn, is "Bril af!"
Lastig volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Eens kijken of nog meer liedjes heb die ergens naar elkaar verwijzen.
voorbereiding schmoorbereidingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lastig volgens mij.
Misschien goed voorbereiden van te voren?
Heb er al een paar gevondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lastig volgens mij.
Misschien goed voorbereiden van te voren?
Oh damn, we zijn het weer met elkaar eens ... Getting scary nowquote:
rechts of linksom ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
* knokkels geeft een zwaai aan de volumeknop
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
knokkels je hoeft je niet voor je antwoord te schamen hoor
Afhankelijk van het antwoord natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
rechtsom, uiteraard. Mijn baard zou er van gaan dansen. Als ie langer wasquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
rechtsom, uiteraard. Mijn baard zou er van gaan dansen. Als ie langer was
quote:
Na Vout is álle muziek lekkerquote:
Die volg ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Thunder Road van Bruce Springsteen verwijst naar Roy Orbison's Only The Lonely....
Smiley pun intended
In de tekst zingt Broes: "Like a vision she dances across the porch as the radio playsquote:
Ah.... op die fiets....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:34 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
In de tekst zingt Broes: "Like a vision she dances across the porch as the radio plays
Roy Orbison singing for the lonely"
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
Dit is toch Duran Duran?![]()
in elk geval nog steeds lekkere muziek
ah... ja tochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor.... heeft in de songtekst: "Your name isn't Rio, but I don't care for sand"
Dus Rio - Duran Duran
Ik dacht al dat je weggelopen wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
Ik maak morgen wel een foto.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee.. ik wacht nog steeds op een foto van jouw fokplekkie![]()
40+ / Show hier je ''Fokplek''
Ik fok overal joh maar zal morgen een foto makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee.. ik wacht nog steeds op een foto van jouw fokplekkie![]()
40+ / Show hier je ''Fokplek''
Zo wordt mijn topic nog watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik fok overal joh maar zal morgen een foto maken
boven werkplek, beneden hangplek etc.quote:
Doe maar gewoon van alles watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
boven werkplek, beneden hangplek etc.
ga ik voor jou doenquote:
Moet je dat vragen bij mijn shows?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
Zo, ben ik weer. Heb ik veel goede muziek gemist?
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Moet je dat vragen bij mijn shows?![]()
Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de fotoquote:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de foto
Zelfs konijnen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meer
Wat dat betreft ben ik een nomade.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meer
Ja, Harstikke leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
Ook maar ff foto's gepost in het FOK!-plek topic.
11 dagen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, Harstikke leuk![]()
Woon je er pas? Want je TV meubel was nog leeg.
met je Teufel Salat
Truste Meltingquote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, Vinyl, maar deze jongen gaat z'n bed opzoeken.
Fijne avond nog, allemaal.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
ah... ja vandaar! Oké ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
11 dagen!
En die foto is al weer een paar dagen oud. Morgen zul je zien dat het er al anders uit ziet.En dan nog gaat het binnenkort nog meer veranderen.
Slaap lekker Melting, welterusten!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
Oh, dat klinkt niet heel prettigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt niet best!
Hier issie wel goed hoor!Onlangs verhuisd en ik ben m'n huis langzaam maar zeker aan het opknappen en opruimen.
Alleen net m'n vinger wel geweldig opengehaald, zo dat er echt een lapje los hing.
Als dat inhoudt dat er alleen chocolademelk uitkomt? Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]
Ik combineer hoogglans wit aan de ene kant, met donker hout aan de andere kant van de kamer.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet heel prettig.
Wel leuk dat je je huis aan 't inrichten bent! Ga je voor een bepaalde stijl? Of een beetje wat je al had?
Even boodschapjes halen.
moemoequote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
En David Bowie.
Ik hoor net zijn nieuwe single, very good!
Hoor je hem nu nog een keerquote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
En David Bowie.
Ik hoor net zijn nieuwe single, very good!
Ah, klinkt stoer en fancyquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik combineer hoogglans wit aan de ene kant, met donker hout aan de andere kant van de kamer.
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, klinkt stoer en fancy. Pics in K&W?
Werkt ook niet, but thanks.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
?
Ah okee, nog wat werk te verzetten dusquote:Op zondag 10 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah okee, nog wat werk te verzetten dus.
Ja, ik kan meeluisteren. Gelukt.
500 gram boerenkool 1000 gram aardappelsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vraag voor dit tijdstip, maar welke aardappel/boerenkool verhouding is ideaal?
Elk jaar zit ik er weer mee en wil het morgen maken.
Iets meer aan boerenkool in gewicht dan aan aardappel dacht ik, maar zit nu te dubben
Vandaag pasta ingevroren en morgen wil ik dat met boerenkool doen. Alleen ben ik de verhouding even kwijt.
quote:
En een fles wijn voor de kok.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
500 gram boerenkool 1000 gram aardappels
He goh, wat naar nu.quote:
Ahquote:Op zondag 10 januari 2016 00:37 schreef noodgang het volgende:
[..]spelletje spelen met r49 op de achtergrond
Zet je achtergrondmuziek maar iets harder danquote:Op zondag 10 januari 2016 00:37 schreef noodgang het volgende:
[..]spelletje spelen met r49 op de achtergrond
Goede tip wel!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet je achtergrondmuziek maar iets harder dan
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de foto
Met je mooie behang!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatst
Gij, gij... uhhhhh. "kjeltring" noemen we het hier.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatst
Boefje? Schavuit? Ondeugd? Doerakje? Klootzak?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gij, gij... uhhhhh. "kjeltring" noemen we het hier.
Dankquote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Boefje? Schavuit? Ondeugd? Doerakje? Klootzak?
Wat is dan wel jouw smaak?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef moemoe het volgende:
Bedankt voor de muziek DJ, maar ik ga weer over op mijn eigen muziek.
Dit is niet helemaal mijn smaak geloof ik.
![]()
.
wat rot voor je Fogelquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel dankt de Spezz ook![]()
Ik moet morgenvroeg weer naar de piste dus ik ga maar een pitten. Klonk weer lekker
quote:
Jouw UI danst op de maatquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meer electro & klassiek onder andere..
Truste Fogelquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel dankt de Spezz ook![]()
Ik moet morgenvroeg weer naar de piste dus ik ga maar een pitten. Klonk weer lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |