Ah, klinkt stoer en fancyquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik combineer hoogglans wit aan de ene kant, met donker hout aan de andere kant van de kamer.
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, klinkt stoer en fancy. Pics in K&W?
Werkt ook niet, but thanks.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
?
Ah okee, nog wat werk te verzetten dusquote:Op zondag 10 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah okee, nog wat werk te verzetten dus.
Ja, ik kan meeluisteren. Gelukt.
500 gram boerenkool 1000 gram aardappelsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vraag voor dit tijdstip, maar welke aardappel/boerenkool verhouding is ideaal?
Elk jaar zit ik er weer mee en wil het morgen maken.
Iets meer aan boerenkool in gewicht dan aan aardappel dacht ik, maar zit nu te dubben
Vandaag pasta ingevroren en morgen wil ik dat met boerenkool doen. Alleen ben ik de verhouding even kwijt.
quote:
En een fles wijn voor de kok.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
500 gram boerenkool 1000 gram aardappels
He goh, wat naar nu.quote:
Ahquote:Op zondag 10 januari 2016 00:37 schreef noodgang het volgende:
[..]spelletje spelen met r49 op de achtergrond
Zet je achtergrondmuziek maar iets harder danquote:Op zondag 10 januari 2016 00:37 schreef noodgang het volgende:
[..]spelletje spelen met r49 op de achtergrond
Goede tip wel!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet je achtergrondmuziek maar iets harder dan
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de foto
Met je mooie behang!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatst
Gij, gij... uhhhhh. "kjeltring" noemen we het hier.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch heb ik een foto geplaatst
Boefje? Schavuit? Ondeugd? Doerakje? Klootzak?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gij, gij... uhhhhh. "kjeltring" noemen we het hier.
Dankquote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Boefje? Schavuit? Ondeugd? Doerakje? Klootzak?
Wat is dan wel jouw smaak?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef moemoe het volgende:
Bedankt voor de muziek DJ, maar ik ga weer over op mijn eigen muziek.
Dit is niet helemaal mijn smaak geloof ik.
![]()
.
wat rot voor je Fogelquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel dankt de Spezz ook![]()
Ik moet morgenvroeg weer naar de piste dus ik ga maar een pitten. Klonk weer lekker
quote:
Jouw UI danst op de maatquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meer electro & klassiek onder andere..
Truste Fogelquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel dankt de Spezz ook![]()
Ik moet morgenvroeg weer naar de piste dus ik ga maar een pitten. Klonk weer lekker
Jup, want ik ga daar gewoon in de skihut zitten terwijl mijn zoon berg og en af vliegt. En er is slechts Edge-dekking daarquote:
gewoon genieten van je zoon en niet jaloers zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 00:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jup, want ik ga daar gewoon in de skihut zitten terwijl mijn zoon berg og en af vliegt. En er is slechts Edge-dekking daar
Ja, ze heeft vele kwaliteiten die gekke koe.quote:
Wij hadden vroeger zo'n geniale aardappelschraper. Volautomagisch. Piepers erin dumpen en gaan!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
500 gram boerenkool 1000 gram aardappels
Jij moet dat boek van David Duchovny kopen...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vele kwaliteit die gekke koe.
Wat just me zegtquote:
Lekkere makkelijk hèquote:
electroquote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meer electro & klassiek onder andere..
Handig met je tijd omgaanquote:
Ja, dat moet er ook nog eens af inderdaad.quote:
Trustequote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef just me het volgende:
Maarruh.. het was een vermoeiende dag, tijd om te gaan slapen
Welk boek...? Tell me everythingquote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van David Duchovny kopen...
Ow wacht ja. Ik heb iets tegen trouwen inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 01:03 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Had je niet "Hoi! Nueken?" kunnen zeggen?
Ja, beneden... Lig alweer op bedquote:Op zondag 10 januari 2016 01:04 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zwaaien doen we als je meeluistert.
Heb je nog chips?
Nuecken dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd dat kost...? Een huwelijk plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh Jawel hoor... Doe alleen zelf niet meequote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Dus je kan niet uitdelen?
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nuecken dan?
Is snellerIk vind het leuker als je gewoon deuntjes draait, om eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als je gewoon deuntjes draait, om eerlijk te zijn.
Geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Stel nou, ik ga nu even mijn nachtelijke grillen op jullie botvieren. Door middel van MP3s uiteraard. Wat zou ik dan moeten draaien?
Ikzelf denk dat ik zo ga slapen.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Stel nou, ik ga nu even mijn nachtelijke grillen op jullie botvieren. Door middel van MP3s uiteraard. Wat zou ik dan moeten draaien?
* DJ-Vinyl gritst zak chips bij Koen vandaanquote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh Jawel hoor... Doe alleen zelf niet mee
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:12 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Weltrusten mensen
Bedankt voor het luisteren en de gezelligheid!
Sleep tight!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:12 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Weltrusten mensen
Bedankt voor het luisteren en de gezelligheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |