Ja, dat moet er ook nog eens af inderdaad.quote:
Trustequote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef just me het volgende:
Maarruh.. het was een vermoeiende dag, tijd om te gaan slapen
Welk boek...? Tell me everythingquote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van David Duchovny kopen...
Ow wacht ja. Ik heb iets tegen trouwen inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 01:03 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Had je niet "Hoi! Nueken?" kunnen zeggen?
Ja, beneden... Lig alweer op bedquote:Op zondag 10 januari 2016 01:04 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zwaaien doen we als je meeluistert.
Heb je nog chips?
Nuecken dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd dat kost...? Een huwelijk plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh Jawel hoor... Doe alleen zelf niet meequote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Dus je kan niet uitdelen?
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nuecken dan?
Is snellerIk vind het leuker als je gewoon deuntjes draait, om eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als je gewoon deuntjes draait, om eerlijk te zijn.
Geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Stel nou, ik ga nu even mijn nachtelijke grillen op jullie botvieren. Door middel van MP3s uiteraard. Wat zou ik dan moeten draaien?
Ikzelf denk dat ik zo ga slapen.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Stel nou, ik ga nu even mijn nachtelijke grillen op jullie botvieren. Door middel van MP3s uiteraard. Wat zou ik dan moeten draaien?
* DJ-Vinyl gritst zak chips bij Koen vandaanquote:Op zondag 10 januari 2016 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh Jawel hoor... Doe alleen zelf niet mee
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:12 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Weltrusten mensen
Bedankt voor het luisteren en de gezelligheid!
Sleep tight!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:12 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Weltrusten mensen
Bedankt voor het luisteren en de gezelligheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |