Ah, klinkt stoer en fancyquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik combineer hoogglans wit aan de ene kant, met donker hout aan de andere kant van de kamer.
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, klinkt stoer en fancy. Pics in K&W?
Werkt ook niet, but thanks.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
?
Ah okee, nog wat werk te verzetten dusquote:Op zondag 10 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
Nou de witte glossy meubels moeten nog komen, en van het "donker houten deel" van de kamer wacht ik nog ff met foto's tot ik een lamp heb.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah okee, nog wat werk te verzetten dus.
Ja, ik kan meeluisteren. Gelukt.
500 gram boerenkool 1000 gram aardappelsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vraag voor dit tijdstip, maar welke aardappel/boerenkool verhouding is ideaal?
Elk jaar zit ik er weer mee en wil het morgen maken.
Iets meer aan boerenkool in gewicht dan aan aardappel dacht ik, maar zit nu te dubben
Vandaag pasta ingevroren en morgen wil ik dat met boerenkool doen. Alleen ben ik de verhouding even kwijt.
quote:
En een fles wijn voor de kok.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
500 gram boerenkool 1000 gram aardappels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |