SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik hoorde 'mquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Dit nummer bevat een verwijzing trouwens naar het vorige nummer.
Ik niet, vertel eensquote:
De enige tekst die voor mij goed zou zijn, is "Bril af!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met die teksten zou je er eigenlijk twee moeten hebben.
's Avonds: "Mind off"
's Morgens: "Mind on" ofzo.
geprojecteerd door je telefoon op de muur, en dan op tijdsinstellingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met die teksten zou je er eigenlijk twee moeten hebben.
's Avonds: "Mind off"
's Morgens: "Mind on" ofzo.
quote:
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Lifequote:
dankquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Life
Ah.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Achtergrondkoortje zong "I heard the news today oh boy.", eerste regel van A Day In The Life
Ik slaap vaak niet omdat ik in gedachten nog met 1001 dingen bezig ben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige tekst die voor mij goed zou zijn, is "Bril af!"
Lastig volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Eens kijken of nog meer liedjes heb die ergens naar elkaar verwijzen.
voorbereiding schmoorbereidingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lastig volgens mij.
Misschien goed voorbereiden van te voren?
Heb er al een paar gevondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lastig volgens mij.
Misschien goed voorbereiden van te voren?
Oh damn, we zijn het weer met elkaar eens ... Getting scary nowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |