Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de fotoquote:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+ dus je moet nog een aantal jaar wachten op de foto
Zelfs konijnen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meer
Wat dat betreft ben ik een nomade.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé 40+ te zijn, iederéén heeft een Fokplekkie ... min of meer
Ja, Harstikke leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
Ook maar ff foto's gepost in het FOK!-plek topic.
11 dagen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, Harstikke leuk![]()
Woon je er pas? Want je TV meubel was nog leeg.
met je Teufel Salat
Truste Meltingquote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, Vinyl, maar deze jongen gaat z'n bed opzoeken.
Fijne avond nog, allemaal.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
ah... ja vandaar! Oké ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
11 dagen!
En die foto is al weer een paar dagen oud. Morgen zul je zien dat het er al anders uit ziet.En dan nog gaat het binnenkort nog meer veranderen.
Slaap lekker Melting, welterusten!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef Melting het volgende:
Oh, dat klinkt niet heel prettigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt niet best!
Hier issie wel goed hoor!Onlangs verhuisd en ik ben m'n huis langzaam maar zeker aan het opknappen en opruimen.
Alleen net m'n vinger wel geweldig opengehaald, zo dat er echt een lapje los hing.
Als dat inhoudt dat er alleen chocolademelk uitkomt? Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]
Ik combineer hoogglans wit aan de ene kant, met donker hout aan de andere kant van de kamer.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet heel prettig.
Wel leuk dat je je huis aan 't inrichten bent! Ga je voor een bepaalde stijl? Of een beetje wat je al had?
Even boodschapjes halen.
moemoequote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
En David Bowie.
Ik hoor net zijn nieuwe single, very good!
Hoor je hem nu nog een keerquote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
En David Bowie.
Ik hoor net zijn nieuwe single, very good!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |