SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Helemaal!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zijn ze nu dus uitgewerkt![]()
[ afbeelding ]
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ivan is een enorme creep. Met een agressie die ongecontroleerd is.
[ afbeelding ]![]()
Ik meer voor Ivan als die hond groot is, hapquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.![]()
Echt bizar! En dat terwijl hij weet dat er camera's op hem gericht staan. Laat staan als hij los buiten zou lopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als het hondje Ivan boos maakt, gooit hij gewoon de picknicktafel boven op hem!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.
Daar had Patrick ook weleens last van. Van die schuimende mondhoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .![]()
Origineel schuimbekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .
Mensen met zo'n agressie zouden geen dier mogen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als het hondje Ivan boos maakt, gooit hij gewoon de picknicktafel boven op hem!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
die cap!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zijn ze nu dus uitgewerkt![]()
[ afbeelding ]![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Jammer dat het nu weer gebeurt en niet voor de verkiezing , hoop voor Ivan dat het niet de uitzending haalt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt bizar! En dat terwijl hij weet dat er camera's op hem gericht staan. Laat staan als hij los buiten zou lopen![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef rowan634 het volgende:
Vic weet dat ze geen piemel te bieden heeft aan een vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het voor hemzelf een challenge is, om een lesbi in bed te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rob is aan het vissen hoever Vic wil gaan.....seksueel.
TEAM TAFEL![]()
Ivan, Bjorn en Nicole hebben het over het verjaardagsfeestje van Cees, kost teveel geld."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Nicole verbaasd zich dat Cees 2 K nodig heeft voor zijn verjaardag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zal wel gecensureerd uitgezonden worden. Ze zijn niet vies van gemanipuleerde beelden bij SBSquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Jammer dat het nu weer gebeurt en niet voor de verkiezing , hoop voor Ivan dat het niet de uitzending haalt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
BJorn, ivan en Nicole over Cees en wat ie wel niet denkt dat ie de loods vol kan krijgen op zijn verjaardag. Nicole irriteert zich daar al enorm aan![]()
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden![]()
Ik denk dat Rob een zware zak heeft en dat alles goed is voor verlichting van het probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hemzelf een challenge is, om een lesbi in bed te krijgen
Nicole hoopt weer dat het feest van Cees een enorme flop wordt.
Ivan: Nee natuurlijk wil je dat niet
Nicole: Nee niet voor de bv, maar voor zijn enorme arrogantie----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
in plaats van dat ze gaat genieten van der laatste dagen, blijft ze zich druk maken en stokenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Waaif irriteert zich aan de arrogantie van Cees.
TEAM TAFEL![]()
wat zijn laarzen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden![]()
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in plaats van dat ze gaat genieten van der laatste dagen, blijft ze zich druk maken en stoken![]()
Do had gisteren de laarzen van Naomi aangehad, maar die zitten vol met gatenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden----------------------------
Google is your friendquote:----------------------------
ik denk niet dat ze het zelf nog doorheeft, hoe ze is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.TEAM TAFEL![]()
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Google eens zou ik zeggen, stomme vragen iedere keerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat een heerlijke meid hoor die Nicole gunt iedereen plezier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
NIcole hoopt dat Cees zijn feest een fiasco wordt![]()
Agh ja, denk misschien he, heel misschien doetie het.........quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeuren![]()
iedereen krijgt hier vraagen beantwortetquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeuren![]()
Je geloofd soms niet wat ze uitkraamt .quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Agh ja, denk misschien he, heel misschien doetie het.........
Leuk, die foto's van Baas boven het bed van Ivan en Nicole wordt niet goed van de stinkvoeten van Ivan, op haar schone dekens."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Dat is wel heel erg dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het zelf nog doorheeft, hoe ze is.![]()
hoe harmonieus weerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
NIcole hoopt dat Cees zijn feest een fiasco wordt![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd bullshitquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Google eens zou ik zeggen, stomme vragen iedere keerteam: ehmmmmm![]()
Wat een maf wijf is het toch. Gisteren liep zij ook de hele dag met een muts. De muts!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole - Waarom loopt Mark al de hele dag met een muts op?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, in die van Naomi zaten gaten zeiden ze netquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad haddenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En wie zitten er nu niet in de huisjes maar wel apart, gescheiden van de groep op hun kamer?----------------------------
Misschien speelde hij weer ergens mee.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat doen pups nu eenmaal, Nicole zal wel bang zijn dat Ivan anders zijn aandacht aan de pup geeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien speelde hij weer ergens mee.![]()
Is hun aangeraden door de trainers, zo krijgt hij rust en dat heeft hij nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien speelde hij weer ergens mee.![]()
Waarom hebben ze dan Bas zijn plek toegeëigend? En is Nicol beneden gaan liggen, als ze al weten dat Nicol weggaat? Pure hufterigheid?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De Lindy muts die Waaif gisteren de hele dag droeg is vast en zeker een fashion statement, Mark is gewoon een koekwaus - volgens Nicole.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een maf wijf is het toch. Gisteren liep zij ook de hele dag met een muts. De muts!
Het mens stroomt over van positiviteit.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
je mag hier alles vragen, ook naar de bekende wegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat ik angezeikt werd om dat ik wat vraag, je mag toch ook alles vragen of niet?![]()
![]()
wat een agressiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
TEAM TAFEL![]()
quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hierquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat ik angezeikt werd om dat ik wat vraag, je mag toch ook alles vragen of niet?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
waaif moet weer haar domme stemmetje doen, pffff
Dat is al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hierIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
je mag hier alles vragen, ook naar de bekende weg![]()
![]()
Niet door mijquote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Nou, nog 99 keer dan. We wachten het af.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hier![]()
![]()
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?TEAM TAFEL![]()
i guess soquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?
Ivan kan niet wachten dat ze eindelijk opgetieft is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft het koffer al gepakt voor waaif
En nog een koffer besteld om dr spullen in te doen... Ivan heeft er dik voor betaald zegt ie netquote:![]()
De stemming UvhJ is weer voorbij.
Is Ivan daarna überhaupt nog bij de koeien geweest waar hij zoveel van houdt?----------------------------
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Zeyina het volgende:
De stemming UvhJ is weer voorbij.
Is Ivan daarna überhaupt nog bij de koeien geweest waar hij zoveel van houdt?TEAM TAFEL![]()
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom hebben ze dan Bas zijn plek toegeëigend? En is Nicol beneden gaan liggen, als ze al weten dat Nicol weggaat? Pure hufterigheid?![]()
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........
Ik zou zeggen regel het nog even hier vanuit de loods Ivan...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........![]()
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?quote:----------------------------
OOgje is blijer met haar nieuwe koffer dan met haar puppie op dit moment...Koffers zijn van nature al zindelijk en voldoen prima in OOgjes behoefte , en koffers bijten niet
![]()
![]()
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?TEAM TAFEL![]()
De inwoners komen met een kistje binnen en gaan er met karrenvrachten uit!
Wat een vuile hebberts!
Heeft ze die net gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
OOgje is blijer met haar nieuwe koffer dan met haar puppie op dit moment...Koffers zijn van nature al zindelijk en voldoen prima in OOgjes behoefte , en koffers bijten niet
Met welk doel ?![]()
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.----------------------------
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........![]()
Om op te rotten mag ik hopen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Heeft ze die net gehad?
Met welk doel ?![]()
![]()
nee is al begonnen toen gio geopereerd werd, wellicht iets korterquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mijTEAM TAFEL![]()
Maandag is D dayquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om op te rotten mag ik hopen..![]()
![]()
Ik kan me helemaal niets voorstellen van een professionele portfolio van Nicole...........met dat prutswerk? Ze kan nog geen strakke lijn trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
En Ivan zegt over anderen dat ze al weken niets doen.
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc----------------------------
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pcTEAM TAFEL![]()
agressie vreet energiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pcIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maandagen zijn feestdagen aan het worden. Naomi weg op maandag en nu dat Waaifquote:![]()
Grote schoonmaak![]()
![]()
http://www.utopiaink.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........----------------------------
Doet ook niets meer. Zijn tijd uitzitten. Net zoals de rest van de mensen die er al een jaar zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc![]()
Mark tegen Ramona "ga promo's maken!"
Wim: "Ga lekker met migraine op bed liggen!"Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja zeker weten, en ze heeft er ook voor gewerkt er is niemand anders die het gaat oppakken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaan![]()
Klopt misschien een beetje. Verbaas me weer eens over zijn hypocriete gedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaag----------------------------
klopt inddquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef Paule33 het volgende:
Ivan van morgen met Rowena de koeien gedaan,Ramona was ziek
TEAM TAFEL![]()
Morgen krijgt Bjorn weer zangles van een andere docent![]()
----------------------------
Quote uit de site:quote:Het Waaif zat dus zonder werk. Waarom is zij ontslagen door defensie? Als ze daar al ooit bijgezeten heeft want dat verhaal is bijzonder ongeloofwaardig.quote:Voor mij was dat een zekere vrijdag in oktober, na een maand mij suf gesolliciteerd te hebben nadat ik net weer een maand terug was van 4 maanden zeeziek zijn, de zoveelste afwijzing voor een baan en een kans op een financieel onafhankelijk leven. Later die avond zitten mijn moeder (waar ik inmiddels weer bij inwoonde) en ik Utopia te kijken, “god kind schrijf je daar toch voor in, echt wat voor jou”.![]()
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maandagen zijn feestdagen aan het worden. Naomi weg op maandag en nu dat Waaif![]()
Grote schoonmaak![]()
![]()
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de handquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef mazaru het volgende:
Mark tegen Ramona "ga promo's maken!"
Wim: "Ga lekker met migraine op bed liggen!"![]()
Ze heeft zelf niets .quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?![]()
Daarom heb ik ook steeds gedacht dat ze zou blijven. Dit beslissing heeft ze namelijk genomen onder andere omstandigheden: Ivan geen Utopiaan van het jaar, Bas op kop in de peilingen, hond nemen mislukt. Ik denk dat ze zou blijven maar dat ze zich realiseerde dat ze wordt uitgekotst door zowel de groep als de kijkers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?![]()
Wim mag Ramona duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de hand
Vanmiddag of gisteren van die opmerkingen in het voorbij gaan als: Oh ben je al uit bed
En dan klaagt Ramona over Cees. Ik vind Wim daarin veel erger eigenlijk----------------------------
Die doorgezakte dikke drol heeft geen recht van spreken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de handIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vanaf dat giorgio is geopereerd begin februari.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mij![]()
Grappig, ze dus haar eigen doodlopende steeg ingelopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook steeds gedacht dat ze zou blijven. Dit beslissing heeft ze namelijk genomen onder andere omstandigheden: Ivan geen Utopiaan van het jaar, Bas op kop in de peilingen, hond nemen mislukt. Ik denk dat ze zou blijven maar dat ze zich realiseerde dat ze wordt uitgekotst door zowel de groep als de kijkers.![]()
![]()
Als ik Gina, zeker in zo'n idioot pak, zie dan denk ik steeds "Daar moet een borrel in, daar moet een borrel in"![]()
![]()
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaag![]()
Noem het maar een toneelstukje. Hij was de dictator aan het uithangen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.![]()
Spiegeltjes, design lampjes .. die loods begint steeds meer op een villa te lijken zoals in andere RLS-en gebruikelijk is.![]()
nou als dat een toneelstukje was, ik vond het knap intimiderend, wat als hij echt kwaad isquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.![]()
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Quote uit de site:
[..]
Het Waaif zat dus zonder werk. Waarom is zij ontslagen door defensie? Als ze daar al ooit bijgezeten heeft want dat verhaal is bijzonder ongeloofwaardig.![]()
Dat zullen de medewerkers van Blaaif van mijn laaif huis Drenthe wel merken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
nou als dat een toneelstukje was, ik vond het knap intimiderend, wat als hij echt kwaad is![]()
Het verbaast mij dat er in haar paspoort dan niet staat "Ondernemer" (zoals vele anderen).quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.![]()
Onze tweede waaifpediaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.![]()
----------------------------
Joh overdrijf toch niet zo alles, ondertussen is het toch wel duidelijk wanneer die uitbarstingen komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Noem het maar een toneelstukje. Hij was de dictator aan het uithangen.![]()
Overdrijven? Als je dit soort gedrag normaal vindt, dan vind ik dat verbazend.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh overdrijf toch niet zo alles, ondertussen is het toch wel duidelijk wanneer die uitbarstingen komen.![]()
Denk dat jij eens beter moet luisteren. Ze heeft zelf gezegd dat ze te oud was voor defensie..!! Daarom moest ze weg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kaaswinkel had ze al van de hand gedaan bij haar scheiding.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat er in haar paspoort dan niet staat "Ondernemer" (zoals vele anderen).![]()
Slaat nergens op is gewoon onthouden wat er verteld wordt. En geen eigen verhaal verzinnen. Nu werd er gesuggereerd dat ze ontslagen zou zijn bij defensie en dat is pertinent niet waar.quote:![]()
Dan is ze gewoon werkloos. Je kunt dan onmogelijk iemand nog "militair" noemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kaaswinkel had ze al van de hand gedaan bij haar scheiding.![]()
Jerry Jerry Jerryquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat jij eens beter moet luisteren. Ze heeft zelf gezegd dat ze te oud was voor defensie..!! Daarom moest ze weg...![]()
![]()
Nee ze heeft geprobeerd om er weer terug te komen maar dat kon niet meer daarvoor was ze te oude ze was de 30 al gepasseerd. Is heel iets anders he. Als beroeps kan je tot je pensioen bij defensie blijven .quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat jij eens beter moet luisteren. Ze heeft zelf gezegd dat ze te oud was voor defensie..!! Daarom moest ze weg...![]()
Dat vind ik een vreemd verhaal. Je wordt toch niet voor je dertigste ontslagen daar? Dan is werken bij defensie een loopbaan richting de uitkering en wil niemand dat werk nog doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mis ik alleen nog de episode dat ze aan boord van haar Schip de hele Wereld over vaardequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kaaswinkel had ze al van de hand gedaan bij haar scheiding.![]()
![]()
En wat dacht je van de enorme burn out die ze had net voordat ze Utopia in ging en haar enorme bijstandservaring?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mis ik alleen nog de episode dat ze aan boord van haar Schip de hele Wereld over vaarde----------------------------
Oh ja dat heeft ze ook ooit gezegd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mis ik alleen nog de episode dat ze aan boord van haar Schip de hele Wereld over vaarde
En Afghanistan, maar dat zal taaidens haar defensie-tijd zijn geweest.
Maar hoe dan ook Waaif is gewoon werkloos. Niets geen militair.![]()
Ze is niet ontslagen, ze heeft ontslag genomen omdat haar moeder ernstig ziek was. Is wat anders. Maar blijf je verhaal volhoudenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemd verhaal. Je wordt toch niet voor je dertigste ontslagen daar? Dan is werken bij defensie een loopbaan richting de uitkering en wil niemand dat werk nog doen.![]()
Nee hoor was alleen maar tussen hamburg en wat landen daarom heen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mis ik alleen nog de episode dat ze aan boord van haar Schip de hele Wereld over vaarde![]()
Wel gemakkelijk trouwens met de rolverdeling: Ivan krijgt een subsidie-baantje bij Floor en Waaif zorgt thuis voor de 5 kinderen + hond.![]()
Dan nog geldt dat ze geen meer militair is maar vrouw in de bijstand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is niet ontslagen, ze heeft ontslag genomen omdat haar moeder ernstig ziek was. Is wat anders. Maar blijf je verhaal volhouden![]()
Ze heeft geen bijstand ontvangen omdat ze bij haar moeder woonde. Hoe komen jullie toch allemaal aan deze dingen. Moet er gewoon om lachen. Nicole heeft een grote duim maar hier lukt het ook aardig om verhalen te maken zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En wat dacht je van de enorme burn out die ze had net voordat ze Utopia in ging en haar enorme bijstandservaring?![]()
ben je mal, TV meer nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Noem het maar een toneelstukje. Hij was de dictator aan het uithangen.![]()
Ze was militair, en is 2x uitgezonden geweest naar afganistan. Ik ben daar nooit geweest jij wel? Vind het moedig als iemand dat doet ook al zat ze bij de geneeskundige dienst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft ze ook ooit gezegd.
En Afghanistan, maar dat zal taaidens haar defensie-tijd zijn geweest.
Maar hoe dan ook Waaif is gewoon werkloos. Niets geen militair.![]()
Als ik zo die "Waaif-Kronieken" doorlees is haar vertrek uit Luilekkerland dus wéér zo'n domme actie![]()
Ja, vreemd verhaal waarom ze weg ging bij defensie zal Koos wel weten..quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemd verhaal. Je wordt toch niet voor je dertigste ontslagen daar? Dan is werken bij defensie een loopbaan richting de uitkering en wil niemand dat werk nog doen.![]()
Denk meer dat ze een ww uitkering gaat krijgen, ze was in dienst van talpa.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan nog geldt dat ze geen meer militair is maar vrouw in de bijstand.![]()
Omdat Nicole dat zelf heeft vertelt en te horen was op de streams misschien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft geen bijstand ontvangen omdat ze bij haar moeder woonde. Hoe komen jullie toch allemaal aan deze dingen. Moet er gewoon om lachen. Nicole heeft een grote duim maar hier lukt het ook aardig om verhalen te maken zeg.
Jij hebt je verhaal van haar moeder vermoed ik die alles met moeder's ogen ziet----------------------------
Nee een hele verstandige die meer mensen die er al zo lang zitten zouden moeten nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Als ik zo die "Waaif-Kronieken" doorlees is haar vertrek uit Luilekkerland dus wéér zo'n domme actie![]()
En daar werd ze geswaffeld elk uur, vervolgens voer ze met een schip over de hele wereld en liet ze een enorme scheet in Engeland. Pfff vermoeiend dat Waaif. Maar hoe dan ook nu is ze gewoon werkloos en dat moet op haar paspoort en niets anders.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was militair, en is 2x uitgezonden geweest naar afganistan. Ik ben daar nooit geweest jij wel? Vind het moedig als iemand dat doet ook al zat ze bij de geneeskundige dienst.![]()
Even lezen hierboven heb ik het verschillende keren geschreven. Minder snel over mijn naam heen scrollen helpt misschien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, vreemd verhaal waarom ze weg ging bij defensie zal Koos wel weten..![]()
Zeker. Nu wel even. En ze denkt dat ze tattoe-shops in de rij staan om haar een baan aan te biedenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk meer dat ze een ww uitkering gaat krijgen, ze was in dienst van talpa.![]()
![]()
Voor de honderste keer ik ken haar niet en ook haar familie niet. Ik heb een goed geheugen voor wat mensen vertellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat Nicole dat zelf heeft vertelt en te horen was op de streams misschien.
Jij hebt je verhaal van haar moeder vermoed ik die alles met moeder's ogen ziet![]()
Net zo werkloos als 700000 andere nederlanders je doet of dat iets heel ergs is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En daar werd ze geswaffeld elk uur, vervolgens voer ze met een schip over de hele wereld en liet ze een enorme scheet in Engeland. Pfff vermoeiend dat Waaif. Maar hoe dan ook nu is ze gewoon werkloos en dat moet op haar paspoort en niets anders.![]()
Wat je aan een camel toe moet doen?
Helemaal niks
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Er missen nogal wat verhalen in de biografie van het Waaif. Ze is getrouwd geweest. En middenin een defensie-carrière ontslag nemen alleen omdat moeder ziek wordt? Moeder die binnenkort schijnt te emigreren? Ik denk dat ze defensie is uitgetrapt, noodgedwongen bij moeder moest wonen (geen huis en geen inkomen) en toen wat meehielp in die kaaswinkel. Vervolgens kwam Utopia in beeld.![]()
Ik zeg helemaal niet dat het erg is, maar iemand die werkloos is noem je geen "militair".quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zo werkloos als 700000 andere nederlanders je doet of dat iets heel ergs is.![]()
Waar zeg ik dat je haar kent?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor de honderste keer ik ken haar niet en ook haar familie niet. Ik heb een goed geheugen voor wat mensen vertellen.
Haar moeder heeft een poos terug een stuk op FB geschreven over Nicole haar geschiedenis----------------------------
Ze noemt zichzelf veteraan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat het erg is, maar iemand die werkloos is noem je geen "militair".“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
die vermelding staat al heel lang niet meer op het paspoort, beroep!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En daar werd ze geswaffeld elk uur, vervolgens voer ze met een schip over de hele wereld en liet ze een enorme scheet in Engeland. Pfff vermoeiend dat Waaif. Maar hoe dan ook nu is ze gewoon werkloos en dat moet op haar paspoort en niets anders.![]()
Ik zie dat toch even anders, kijk naar het janken van Sloomie toen ze verplicht weg moest, die had zich opgemaakt voor nog járen Utopia, met als Nixnutten Rob, Wim, Bennie, Gabsie, Gina, Die Volle, Cruella om er maar een paar te noemen.. die hebben allemaal door dat het prima toeven is in Luilekkerland, en dat ze "buiten" niets meer voorstellen laat staan aan de bak komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee een hele verstandige die meer mensen die er al zo lang zitten zouden moeten nemen.![]()
![]()
Het Utopia-paspoort op de site van het programma.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
die vermelding staat al heel lang niet meer op het paspoort, beroep!![]()
En nog een hondenopvang in Portugal gehad en 4 jaar bij een slager gewerkt waar ze de beste schnitzelsnijder wasquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er missen nogal wat verhalen in de biografie van het Waaif. Ze is getrouwd geweest. En middenin een defensie-carrière ontslag nemen alleen omdat moeder ziek wordt? Moeder die binnenkort schijnt te emigreren? Ik denk dat ze defensie is uitgetrapt, noodgedwongen bij moeder moest wonen (geen huis en geen inkomen) en toen wat meehielp in die kaaswinkel. Vervolgens kwam Utopia in beeld.![]()
Cruella? Bedoel je Isabella?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie dat toch even anders, kijk naar het janken van Sloomie toen ze verplicht weg moest, die had zich opgemaakt voor nog járen Utopia, met als Nixnutten Rob, Wim, Bennie, Gabsie, Gina, Die Volle, Cruella om er maar een paar te noemen.. die hebben allemaal door dat het prima toeven is in Luilekkerland, en dat ze "buiten" niets meer voorstellen laat staan aan de bak komen
Ik denk dat het waar is. Van de andere kant zeggen ze ook steeds dat ze weg willen als hun 15 maanden er op zitten en lijkt een groot deel van de groep gewoon tijd uit te zitten.![]()
Ik probeer te streamen![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ook nog. Als dat allemaal waar is dan moet ze al 50+ zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
En nog een hondenopvang in Portugal gehad en 4 jaar bij een slager gewerkt waar ze de beste schnitzelsnijder was![]()
Ik heb streams...echtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Oh ze is ook nog horeca manager. tot op heden.
Die kende ik nog niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
hier doen ze het gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
Rowena heb ik Cruella gedoopt, en ik merk dat OOgje de enige is dus nu "vrijwillig" vertrekt.. ik heb nog geen andere einde tijd vertrekkers vernomenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Cruella? Bedoel je Isabella?
Ik denk dat het waar is. Van de andere kant zeggen ze ook steeds dat ze weg willen als hun 15 maanden er op zitten en lijkt een groot deel van de groep gewoon tijd uit te zitten.![]()
Hmm, dan ga ik eerst checken of de rekening betaald isquote:
wat een haantjesgedrag hier in de cos. 2 mannen die hun gelijk willen halen. Het is lekker lurken zo....pfffAaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Dat krijg je met die moraalridders hier. Maar ik begrijp je ergernis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef Alocanda het volgende:
wat een haantjesgedrag hier in de cos. 2 mannen die hun gelijk willen halen. Het is lekker lurken zo....pfff
Het Waaif is niets en het wordt niets, dat is mijn eindconclusie.
(Gina, laat je dit je huisgenootje Nicole nog even lezen als je weer de fora doorneemt voor het slapen gaan?)![]()
Heel de dag al, ik heb een idee dat ze niet heeft gedouchtquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina loopt ook nog steeds in haar pyama?
SOONY![]()
Even een verzoek in het algemeen: we ontvangen graag TR's als de boel uit de hand loopt.
Maar "preventieve TR's" zijn echt een stap te ver.
Ook hoeven we geen TR's wanneer iemand volgens jou aan het moraliseren is o.i.d.
Kort en bondig: TR's bij 1) langdurig offoptic posten 2) grof of discriminerend taalgebruik 3) persoonlijke aanvallen (waarbij de tenen niet te lang moeten zijn, als jij iets post over de streams en iemand noemt dat "flauwekul", dan is dat geen persoonlijke aanval).
Mocht je willen reageren op deze post, zou je de reply dan willen knippen en plakken in het feedback-topic?"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
Blijft de vide om te slapen of gaat het weg?![]()
dat had ik nog niet mee gekregen, dankquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?
heeft er iemand een filmpje van het centraal? zal al wel tig keer voorbij zijn gekomen.![]()
![]()
Ja, mag niet van Herr Ivan und frau Waaifquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bjorn gaat met carnaval verkleden als Mario.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ze lezen echt wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Bjorn gaat met carnaval verkleden als Mario.![]()
![]()
Dat is te gemakkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ben je als je uitgezonden bent geweest naar het buitenland. Dan ben je een veteraan.quote:In Nederland is sinds 1990 formeel een veteraan een voormalige militair of een voormalig gemilitariseerde burger met de Nederlandse nationaliteit die het Koninkrijk heeft gediend onder oorlogsomstandigheden of tijdens vredesoperaties.![]()
Zij mag zich echt veteraan noemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk.
[..]![]()
Staat mooi in zijn CVquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef Hagenesie het volgende:
Bjorn gaat als piloot. Die zou er in het begin al in komenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Snap niet waar Nicol zich nog mee bemoeid, die gaat toch naar huis!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, mag niet van Herr Ivan und frau WaaifTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Het is momenteel haar levensmissie om Bas onderuit te halenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap niet waar Nicol zich nog mee bemoeid, die gaat toch naar huis!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zij mag zich echt veteraan noemen![]()
Krijgt Ivan in elke brief te horen van haar wat hij moet doen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is momenteel haar levensmissie om Bas onderuit te halenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.![]()
Dan zouden mensen van het Rode Kruis ook veteraan zijn.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En baai een kapper, waar ze enkel het hondje van de bazin mocht uitlaten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
En nog een hondenopvang in Portugal gehad en 4 jaar bij een slager gewerkt waar ze de beste schnitzelsnijder wasOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
die staat elke week bij het hekquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Krijgt Ivan in elke brief te horen van haar wat hij moet doen!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, want zij zijn geen militairen. Maar als je puur naar de feiten kijkt, dan wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dan zouden mensen van het Rode Kruis ook veteraan zijn.![]()
Het werk wat die mensen doen is gevaarlijker dan wat waaif heeft gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, want zij zijn geen militairen. Maar als je puur naar de feiten kijkt, dan wel ja.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat wilde ik bijna zeggen, maar dan krijg je weer reacties van "Je weet niet wat ze allemaal heeft doorstaan". En dat weten we ook niet. Maar gezien de toon waarop Waaif spreekt en al haar overdrijvingen denk ik dat het weinig voorstelt en mag ze zich wel wat beschaaidener opstellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werk wat die mensen doen is gevaarlijker dan wat waaif heeft gedaan.![]()
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan screenen wat iemand heeft mee gemaakt daar. Je hoeft niet met een geweer in de hand te hebben gestaan om daar nare dingen te hebben mee gemaakt of gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wilde ik bijna zeggen, maar dan krijg je weer reacties van "Je weet niet wat ze allemaal heeft doorstaan". En dat weten we ook niet. Maar gezien de toon waarop Waaif spreekt en al haar overdrijvingen denk ik dat het weinig voorstelt en mag ze zich wel wat beschaaidener opstellen.
Listen carefully i shall say this only onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
lListen carefully i shall say this only onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel maar ze zijn geen militair.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dan zouden mensen van het Rode Kruis ook veteraan zijn.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
Listen carefully i shall say this only onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vic leek uitgepraat, geeft een knuf en praat verder
ik geniet van een gesprek waar nicole zelfs niet tussenkomt behalve een ja en een nee![]()
Deze wel maar die zijn al lang dood...quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ze zijn geen militair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is redelijk na te gaan. Niet op individuele basis, maar wel op basis van de taken waar de militair heeft gediend. Die algemene definitie is krom. Zo ben ik een paar jaar geleden (als vakantieganger) in Kosovo geweest, op eigen houtje. Niets aan de hand daar. Maar als je daar nu als militair heen gaat ben je volgens de definitie "veteraan", omdat er officieel nog sprake is van een vredesmissie. Dat is nogal krom in vergelijking met mensen die echt in de vuurlinies hebben gelegen. Maar goed dit gaat heel erg offtopic. Ik schrijf dit omdat ik het storend en ook beledigend vindt dat het Waaif in het verleden zo heeft gekoketteerd met het veteraan zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan screenen wat iemand heeft mee gemaakt daar. Je hoeft niet met een geweer in de hand te hebben gestaan om daar nare dingen te hebben mee gemaakt of gezien.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Deze wel maar die zijn al lang dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bjorn: "Op je bed ligt de begroting van Cees, die heb ik zelf even gemaakt, hij heeft 'm zelf niet..."
Man man man.![]()
Mensen AUB. Laat het militaire verleden van Nicole voor wat het is/was.
Ze heeft 7 jaar bij Defensie gewerkt. Of iemand dat nu leuk vindt, of niet. Klaar!
simpel hé![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Draagt Bjorn tegenwoordig het bovenste deel van het kruippakje van Wim?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Deze wel maar die zijn al lang dood...Dood? Mark leeft nog hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste reactie, de taken hoeven niet altijd wat te zeggen. Je kan bijv. onderweg ook het een en ander mee maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is redelijk na te gaan. Niet op individuele basis, maar wel op basis van de taken waar de militair heeft gediend. Die algemene definitie is krom. Zo ben ik een paar jaar geleden (als vakantieganger) in Kosovo geweest, op eigen houtje. Niets aan de hand daar. Maar als je daar nu als militair heen gaat ben je volgens de definitie "veteraan", omdat er officieel nog sprake is van een vredesmissie. Dat is nogal krom in vergelijking met mensen die echt in de vuurlinies hebben gelegen. Maar goed dit gaat heel erg offtopic. Ik schrijf dit omdat ik het storend en ook beledigend vindt dat het Waaif in het verleden zo heeft gekoketteerd met het veteraan zijn.
OT, ik vind Arthur zo leuk![]()
Bjorn bespreekt met de grote leider het stamppotbuffet. Vermoedelijk verjaardag Cees. Hoeveel kaartjes hebben ze al verkocht? Sowieso een ticket kopen voor de verjaardag van een Utopiaan![]()
Ondertussen tettert het Waaif er doorheen.![]()
En volgens mij loopt Mark in het onderste deel, die met die hangende neukteugelsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Draagt Bjorn tegenwoordig het bovenste deel van het kruippakje van Wim?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Opvallend! Ik hoorde inderdaad "Piep piep" van de hond en gelijk stream wissel. Goede stagiaires hebben ze momenteel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Hond jankt hard, en streamwissel.![]()
Vergeet niet dat OOgje ook jarenlang hondentrainster is geweest...( de hond vd buren uitlaten
)
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
![]()
en nu een streamlock, beetje laatquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Opvallend! Ik hoorde inderdaad "Piep piep" van de hond en gelijk stream wissel. Goede stagiaires hebben ze momenteel.![]()
Arthur heeft zich bezeerd. Kan gebeuren. Snap de streamlock dus ook niet“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Stal keurig gesorteerd op diersoort![]()
Zo bas liet zich even gaan net in het kantoor, hij ging bij ivan en bed slapen en zou hem wel ff ... in zijn kont. Die meiden keken gelijk of de streams erop stonden. Bas zei nee we worden niet gestreamd of dat hoop ik.![]()
geiten staan voor straf in de hoekquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Stal keurig gesorteerd op diersoort![]()
[ afbeelding ]![]()
Tenzij iemand dat beest een flinke trap heeft gegeven. De regie ziet alle beelden, wij zien maar een klein stukje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
Arthur heeft zich bezeerd. Kan gebeuren. Snap de streamlock dus ook niet![]()
Klem tussen de keukendeur of Bas stond eropquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
Arthur heeft zich bezeerd. Kan gebeuren. Snap de streamlock dus ook niet
Pootje misschien tussen de deur gekomen. Dat kan, nu met die sl maken ze er meer van dan dat er waarschijnlijk aan de hand is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
Arthur heeft zich bezeerd. Kan gebeuren. Snap de streamlock dus ook niet![]()
Ditquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje misschien tussen de deur gekomen. Dat kan, nu met die sl maken ze er meer van dan dat er waarschijnlijk aan de hand is.
Nu suggereer je dus dat een van de inwoners arthur zou hebben getrapt. De story is er niets bij vergeleken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tenzij iemand dat beest een flinke trap heeft gegeven. De regie ziet alle beelden, wij zien maar een klein stukje.![]()
Ik hoor Ivan ook au au roepen, The Pup bijt al lekker doorquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje misschien tussen de deur gekomen. Dat kan, nu met die sl maken ze er meer van dan dat er waarschijnlijk aan de hand is.![]()
![]()
Hans Theeuwen hé...Niet zo serieus nemen....quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bas liet zich even gaan net in het kantoor, hij ging bij ivan en bed slapen en zou hem wel ff ... in zijn kont. Die meiden keken gelijk of de streams erop stonden. Bas zei nee we worden niet gestreamd of dat hoop ik.![]()
Die tandjes zijn scherp hoor. Mijn handen zaten altijd vol schrammen. Even spelenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor Ivan ook au au roepen, The Pup bijt al lekker door![]()
Benquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wie moet er Reikie doen op Arthur???![]()
Ik suggereer helemaal niets. Wie in mijn post de suggestie leest dat hondje een trap heeft gehad, mag het zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu suggereer je dus dat een van de inwoners arthur zou hebben getrapt. De story is er niets bij vergeleken.
Bovendien suggereer jij net zo hard over pootjes tussen de door. De pot verwijt de ketel.![]()
Nee doe ik ook niet, als andere dat doen neem ik het ook niet serieus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hans Theeuwen hé...Niet zo serieus nemen....![]()
Oh wee als Bas een geintje maaktquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hans Theeuwen hé...Niet zo serieus nemen....
Die gaat niet meevallen in haar maat. Ze mag mijn pak lenen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lol, Ramona ziet een leuk prinsessenjurkje![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die gaat niet meevallen in haar maat. Ze mag mijn pak lenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch zo'n hekel aan de maffe outfits met Carnaval
Carnaval is sowieso een belachelijk feest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan de maffe outfits met CarnavalIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wel in het Gooiquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carnaval is sowieso een belachelijk feest.![]()
![]()
Nee joh. Hartstikke leukquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die gaat niet meevallen in haar maat. Ze mag mijn pak lenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
heb er helemaal niets meequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, daar zijn wij te nuchter voor. .... pun intendedquote:
zonder kom je er niet inquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die Do heeft ook al tattoe's zie ik nu![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, daar zijn wij te nuchter voor. .... pun intendedRotjeknor
![]()
Carnaval (vastelaovend) is the shit![]()
je moet er wel mee opgegroeid zijn. We wonen in Friesland en mijn man is een Fries. Heb hem in het verleden 1x meegenomen naar mijn geboorte stad Sittard om samen met mijn familie en vrienden Carnaval te vieren. Hij vond het verschrikkelijk
![]()
![]()
![]()
Godsamme, en dat loopt telkens te verkondigen dat anderen haar utopia gekloten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
NIcole hoopt dat Cees zijn feest een fiasco wordt
Ze maken er een soort musicalverhaal van ipv er samen nog wat van proberen te maken gaan ze weer zwarte pieten, jammer weer hoor.![]()
Kan ik me voorstellen hoor. Als je het niet gewend bent, is het geen leuk feestquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:41 schreef Agossie het volgende:
je moet er wel mee opgegroeid zijn. We wonen in Friesland en mijn man is een Fries. Heb hem in het verleden 1x meegenomen naar mijn geboorte stad Sittard om samen met mijn familie en vrienden Carnaval te vieren. Hij vond het verschrikkelijk
Ik zie er ook de lol niet van in. Zuipen tot je neervalt en dan opstaan en nog meer zuipen. En dan die afschuwelijke, verschrikkelijke, ellendige, miserabele, walgelijke muziek!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:41 schreef Agossie het volgende:
![]()
Zo is het ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor. Als je het niet gewend bent, is het geen leuk feest![]()
![]()
Past goed bij Utopia, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook de lol niet van in. Zuipen tot je neervalt en dan opstaan en nog meer zuipen. En dan die afschuwelijke, verschrikkelijke, ellendige, miserabele, walgelijke muziek!!![]()
Behalve dan de ZomerCarnavalquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, daar zijn wij te nuchter voor. .... pun intended![]()
![]()
Muziek is leuk als men het Limburgs dialect verstaat en dat voor 5 dagen langer hoeft het ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook de lol niet van in. Zuipen tot je neervalt en dan opstaan en nog meer zuipen. En dan die afschuwelijke, verschrikkelijke, ellendige, miserabele, walgelijke muziek!!vind het beter dan Nederlandstalige muziek
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: