wat een agressiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hierquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat ik angezeikt werd om dat ik wat vraag, je mag toch ook alles vragen of niet?
Dat is al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hier
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
je mag hier alles vragen, ook naar de bekende weg
Niet door mijquote:
Nou, nog 99 keer dan. We wachten het af.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hier
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?
i guess soquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?
Ivan kan niet wachten dat ze eindelijk opgetieft is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft het koffer al gepakt voor waaif
En nog een koffer besteld om dr spullen in te doen... Ivan heeft er dik voor betaald zegt ie netquote:
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Zeyina het volgende:
De stemming UvhJ is weer voorbij.
Is Ivan daarna überhaupt nog bij de koeien geweest waar hij zoveel van houdt?
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom hebben ze dan Bas zijn plek toegeëigend? En is Nicol beneden gaan liggen, als ze al weten dat Nicol weggaat? Pure hufterigheid?
Ik zou zeggen regel het nog even hier vanuit de loods Ivan...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?quote:
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?
Heeft ze die net gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
OOgje is blijer met haar nieuwe koffer dan met haar puppie op dit moment...Koffers zijn van nature al zindelijk en voldoen prima in OOgjes behoefte , en koffers bijten niet
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........
Om op te rotten mag ik hopen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Heeft ze die net gehad?
Met welk doel ?
nee is al begonnen toen gio geopereerd werd, wellicht iets korterquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mij
Maandag is D dayquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om op te rotten mag ik hopen..
Ik kan me helemaal niets voorstellen van een professionele portfolio van Nicole...........met dat prutswerk? Ze kan nog geen strakke lijn trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren.
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
En Ivan zegt over anderen dat ze al weken niets doen.
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc
agressie vreet energiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc
Maandagen zijn feestdagen aan het worden. Naomi weg op maandag en nu dat Waaifquote:
http://www.utopiaink.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Doet ook niets meer. Zijn tijd uitzitten. Net zoals de rest van de mensen die er al een jaar zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Ja zeker weten, en ze heeft er ook voor gewerkt er is niemand anders die het gaat oppakken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaan
Klopt misschien een beetje. Verbaas me weer eens over zijn hypocriete gedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaag
klopt inddquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef Paule33 het volgende:
Ivan van morgen met Rowena de koeien gedaan,Ramona was ziek
Quote uit de site:quote:
Het Waaif zat dus zonder werk. Waarom is zij ontslagen door defensie? Als ze daar al ooit bijgezeten heeft want dat verhaal is bijzonder ongeloofwaardig.quote:Voor mij was dat een zekere vrijdag in oktober, na een maand mij suf gesolliciteerd te hebben nadat ik net weer een maand terug was van 4 maanden zeeziek zijn, de zoveelste afwijzing voor een baan en een kans op een financieel onafhankelijk leven. Later die avond zitten mijn moeder (waar ik inmiddels weer bij inwoonde) en ik Utopia te kijken, “god kind schrijf je daar toch voor in, echt wat voor jou”.
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maandagen zijn feestdagen aan het worden. Naomi weg op maandag en nu dat Waaif![]()
Grote schoonmaak
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de handquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef mazaru het volgende:
Mark tegen Ramona "ga promo's maken!"
Wim: "Ga lekker met migraine op bed liggen!"
Ze heeft zelf niets .quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?
Daarom heb ik ook steeds gedacht dat ze zou blijven. Dit beslissing heeft ze namelijk genomen onder andere omstandigheden: Ivan geen Utopiaan van het jaar, Bas op kop in de peilingen, hond nemen mislukt. Ik denk dat ze zou blijven maar dat ze zich realiseerde dat ze wordt uitgekotst door zowel de groep als de kijkers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de echte reden van haar vertrek, ze heeft eindelijk een "Man" met status en met poen ook nog, en thuis moet ze weer bij Mama inwonen, waarom gaat die in hemelsnaam weg?
Wim mag Ramona duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de hand
Die doorgezakte dikke drol heeft geen recht van spreken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Oei, Wim legt de vinger op de zere plek bij Ramona, iedere keer heeft ze iets, vanochtend lag ze ook met migraine op bed, en even later was er weer niets aan de hand
Vanaf dat giorgio is geopereerd begin februari.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mij
Grappig, ze dus haar eigen doodlopende steeg ingelopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook steeds gedacht dat ze zou blijven. Dit beslissing heeft ze namelijk genomen onder andere omstandigheden: Ivan geen Utopiaan van het jaar, Bas op kop in de peilingen, hond nemen mislukt. Ik denk dat ze zou blijven maar dat ze zich realiseerde dat ze wordt uitgekotst door zowel de groep als de kijkers.
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaag
Noem het maar een toneelstukje. Hij was de dictator aan het uithangen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.
nou als dat een toneelstukje was, ik vond het knap intimiderend, wat als hij echt kwaad isquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh dat viel toch reuze mee. Even toneelstukje stemverheffen, het was zo weer over. Moet wel tv gemaakt worden he.Jammer dat bas niet reageerde.
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Quote uit de site:
[..]
Het Waaif zat dus zonder werk. Waarom is zij ontslagen door defensie? Als ze daar al ooit bijgezeten heeft want dat verhaal is bijzonder ongeloofwaardig.
Dat zullen de medewerkers van Blaaif van mijn laaif huis Drenthe wel merken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
nou als dat een toneelstukje was, ik vond het knap intimiderend, wat als hij echt kwaad is
Het verbaast mij dat er in haar paspoort dan niet staat "Ondernemer" (zoals vele anderen).quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.
Onze tweede waaifpediaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij defensie was ze al 4 jaar weg voordat ze utopia inging. Wel goed luisteren he. Ze heeft na 7 jaar zelf ontslag genomen omdat haar moeder ziek werd en zij toen de kaaswinkel van haar heeft overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |