Ik zou zeggen regel het nog even hier vanuit de loods Ivan...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?quote:
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja om 'les' te geven aan de dames. Maar verder?
Heeft ze die net gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
OOgje is blijer met haar nieuwe koffer dan met haar puppie op dit moment...Koffers zijn van nature al zindelijk en voldoen prima in OOgjes behoefte , en koffers bijten niet
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij heeft een jaar lang de koeien gedaan. Ramona/Rowena boden zelf aan om het over te nemen.
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole gaat samen met haar mama en een drukker kijken of ze een hele professionele portfolio kan laten maken..........
Om op te rotten mag ik hopen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Heeft ze die net gehad?
Met welk doel ?
nee is al begonnen toen gio geopereerd werd, wellicht iets korterquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was geen jaar hoor. Pas vanaf dat Gio weg is gegaan volgens mij
Maandag is D dayquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om op te rotten mag ik hopen..
Ik kan me helemaal niets voorstellen van een professionele portfolio van Nicole...........met dat prutswerk? Ze kan nog geen strakke lijn trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Een professionele portfolio laten maken is gemakkelijker dan een professionele attitude realiseren.
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
En Ivan zegt over anderen dat ze al weken niets doen.
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc
agressie vreet energiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Wat doet hij dan? Zie hem ook veel op de bank of op bed hangen, en zo nu en dan eens achter de pc
Maandagen zijn feestdagen aan het worden. Naomi weg op maandag en nu dat Waaifquote:
http://www.utopiaink.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Doet ook niets meer. Zijn tijd uitzitten. Net zoals de rest van de mensen die er al een jaar zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef Zeyina het volgende:
Ja zeker weten, en ze heeft er ook voor gewerkt er is niemand anders die het gaat oppakken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaan
Klopt misschien een beetje. Verbaas me weer eens over zijn hypocriete gedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent op zoek, hoeft niet. er is al genoeg negatiefs over ivan te melden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |