Dat is wel heel erg dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het zelf nog doorheeft, hoe ze is.
hoe harmonieus weerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
NIcole hoopt dat Cees zijn feest een fiasco wordt
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
idd bullshitquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Google eens zou ik zeggen, stomme vragen iedere keer
Wat een maf wijf is het toch. Gisteren liep zij ook de hele dag met een muts. De muts!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole - Waarom loopt Mark al de hele dag met een muts op?
Nee, in die van Naomi zaten gaten zeiden ze netquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden
Misschien speelde hij weer ergens mee.quote:
Dat doen pups nu eenmaal, Nicole zal wel bang zijn dat Ivan anders zijn aandacht aan de pup geeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien speelde hij weer ergens mee.
Is hun aangeraden door de trainers, zo krijgt hij rust en dat heeft hij nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien speelde hij weer ergens mee.
De Lindy muts die Waaif gisteren de hele dag droeg is vast en zeker een fashion statement, Mark is gewoon een koekwaus - volgens Nicole.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een maf wijf is het toch. Gisteren liep zij ook de hele dag met een muts. De muts!
je mag hier alles vragen, ook naar de bekende wegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat ik angezeikt werd om dat ik wat vraag, je mag toch ook alles vragen of niet?
wat een agressiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hierquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat ik angezeikt werd om dat ik wat vraag, je mag toch ook alles vragen of niet?
Dat is al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hier
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
je mag hier alles vragen, ook naar de bekende weg
Niet door mijquote:
Nou, nog 99 keer dan. We wachten het af.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt niet erg aardig gereageerd. Aan de andere kant: het is heel simpel op te zoeken in plaats van hier te vragen. Dus, als je een vertaling zoekt, check dan voortaan hier
ze zou gek zijn om het niet mee te nemen, hebben joey en lauA ook gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?
i guess soquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt er alweer een tatooshop leeg geroofd?
Ivan kan niet wachten dat ze eindelijk opgetieft is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft het koffer al gepakt voor waaif
En nog een koffer besteld om dr spullen in te doen... Ivan heeft er dik voor betaald zegt ie netquote:
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Zeyina het volgende:
De stemming UvhJ is weer voorbij.
Is Ivan daarna überhaupt nog bij de koeien geweest waar hij zoveel van houdt?
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom hebben ze dan Bas zijn plek toegeëigend? En is Nicol beneden gaan liggen, als ze al weten dat Nicol weggaat? Pure hufterigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |