Ik denk dat Rob een zware zak heeft en dat alles goed is voor verlichting van het probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hemzelf een challenge is, om een lesbi in bed te krijgen
in plaats van dat ze gaat genieten van der laatste dagen, blijft ze zich druk maken en stokenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Waaif irriteert zich aan de arrogantie van Cees.
wat zijn laarzen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in plaats van dat ze gaat genieten van der laatste dagen, blijft ze zich druk maken en stoken
Do had gisteren de laarzen van Naomi aangehad, maar die zitten vol met gatenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Do heeft laarzen nodig... Zou Naomi die ook meegenomen hebben.. Ik dacht dat ze een gemeenschappelijk laarzenvoorraad hadden
Google is your friendquote:
ik denk niet dat ze het zelf nog doorheeft, hoe ze is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Google eens zou ik zeggen, stomme vragen iedere keer
Wat een heerlijke meid hoor die Nicole gunt iedereen plezier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
NIcole hoopt dat Cees zijn feest een fiasco wordt
Agh ja, denk misschien he, heel misschien doetie het.........quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeuren
iedereen krijgt hier vraagen beantwortetquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang als dat hij steeds antwoord krijgt zal dat niet gaan gebeuren
Je geloofd soms niet wat ze uitkraamt .quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dan anderen verwijten dat ze haar laatste dagen verpesten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Agh ja, denk misschien he, heel misschien doetie het.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |