SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Helemaal!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zijn ze nu dus uitgewerkt![]()
[ afbeelding ]
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ivan is een enorme creep. Met een agressie die ongecontroleerd is.
[ afbeelding ]![]()
Ik meer voor Ivan als die hond groot is, hapquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.![]()
Echt bizar! En dat terwijl hij weet dat er camera's op hem gericht staan. Laat staan als hij los buiten zou lopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als het hondje Ivan boos maakt, gooit hij gewoon de picknicktafel boven op hem!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor dat arme hondje als hij per ongeluk Ivan boos maakt.
Daar had Patrick ook weleens last van. Van die schuimende mondhoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .![]()
Origineel schuimbekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Op een bepaald moment stond het spuug op zijn lippen .
Mensen met zo'n agressie zouden geen dier mogen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als het hondje Ivan boos maakt, gooit hij gewoon de picknicktafel boven op hem!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
die cap!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zijn ze nu dus uitgewerkt![]()
[ afbeelding ]![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Jammer dat het nu weer gebeurt en niet voor de verkiezing , hoop voor Ivan dat het niet de uitzending haalt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt bizar! En dat terwijl hij weet dat er camera's op hem gericht staan. Laat staan als hij los buiten zou lopen![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef rowan634 het volgende:
Vic weet dat ze geen piemel te bieden heeft aan een vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het voor hemzelf een challenge is, om een lesbi in bed te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rob is aan het vissen hoever Vic wil gaan.....seksueel.
TEAM TAFEL![]()
Ivan, Bjorn en Nicole hebben het over het verjaardagsfeestje van Cees, kost teveel geld."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Nicole verbaasd zich dat Cees 2 K nodig heeft voor zijn verjaardag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zal wel gecensureerd uitgezonden worden. Ze zijn niet vies van gemanipuleerde beelden bij SBSquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Jammer dat het nu weer gebeurt en niet voor de verkiezing , hoop voor Ivan dat het niet de uitzending haalt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: