Geen idee. Ik heb het niet.quote:
Binnenkort maar eens kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
5 mrd. at work, mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.
Ik vond het ook prachtig, eerlijk en open. Zelden zulke mooie interviews gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Het is ongehoord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.
Je kan beter een kind uitpoepen of toeslagen zuigen.quote:
Mits ik niet voor Heilwasser hoef te betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Perrin het volgende:
Dekt wel de drankkosten van de POL-meet.
Ik ben benieuwd welke ex-FA's gaan volgenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Merci merci.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Geef 't aan Draghi om m'n aandelen nog wat verder op te pompen, valt tegen de laatste twee maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
quote:
Verrek. Durfde je het toch weer aan?quote:
Geen idee eigenlijk hoe het nu verdeeld wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan had ik alle huidige voordeeltjes misgelopen.
Jij niet, de rest wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogen we je nog wel voor klootzak uitmaken dan?
Yup, gaan er gewoon weer voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verrek. Durfde je het toch weer aan?
Succes.
Ik zou NJ wel terug willen zien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke ex-FA's gaan volgen
Gaat het komende jaar niet veel beter worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef 't aan Draghi om m'n aandelen nog wat verder op te pompen, valt tegen de laatste twee maanden.
Ga je je originele account nog gebruiken of laat je het voorlopig bij deze?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou NJ wel terug willen zien.
Hm vrees het ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat het komende jaar niet veel beter worden.
Niet gek. Ik mag niet actief beleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
ABN heeft me wel goed gedaan, iets van 16% in anderhalve maand is toch netjes.
remlof is van een FOK! dat niet meer bestaat, dus die heeft hier niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je je originele account nog gebruiken of laat je het voorlopig bij deze?
Beter dan SNS, in ieder geval.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet gek. Ik mag niet actief beleggen.
Gewoon in indexfondsen stoppen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boterhammetjes, die mag ik beleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maargoed, gewoon alles uitgeven.
Mwah ik mag alleen officieel niet daytraden en speculeren maar ach.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spreek je tegenwoordig echt Algemeen Beschaafd Nederlands?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
Daytraden is sowieso suf. Beetje interessant doen met 12 beeldschermen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah ik mag alleen officieel niet daytraden en speculeren maar ach.
Ik? Nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Spreek je tegenwoordig echt Algemeen Beschaafd Nederlands?
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
remlof is van een FOK! dat niet meer bestaat, dus die heeft hier niets meer te zoeken.
En ik kan er niet meer mee inloggen en ik kan de passmailer niet gebruiken want er hangt een e-mailadres aan dat ik al lang niet meer heb.
Dan neem je ook wel een voorbeeld zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daytraden is sowieso suf. Beetje interessant doen met 12 beeldschermen.
Oh wacht is dat remlof?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwens
Mocht je er toch nog gebruik van willen maken moet je het maar laten weten dan kan ik dat voor je regelen.
Ik zal erover nadenken totdat ik weer kan dm'en.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwens
Mocht je er toch nog gebruik van willen maken moet je het maar laten weten dan kan ik dat voor je regelen.
Haaaaaai Voorbipsjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht is dat remlof?
HAAAI REMLOF!
Welkom terug ouwe.quote:
They are good, the signs here.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe.
Misschien wordt 't hier nog weer 'n beetje leuk dan.
Net als Erik naar Star Wars geweest ofzo?quote:
Fuck dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
De views zijn nodig hè. En de gesponsorde bol.com aankopen.
Ik heb net een bureauquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
De views zijn nodig hè. En de gesponsorde bol.com aankopen.
Nog niet, ben ik geweest. Maar ik heb de laatste tijd wel alle zes vorige delen terug gekekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als Erik naar Star Wars geweest ofzo?
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrijquote:
Ik ga me er vrijdag eens aan wagen denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog niet, ben ik geweest. Maar ik heb de laatste tijd wel alle zes vorige delen terug gekeken
Whehe. Nee, een zwarte met een hoge rug op wieltjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net een bureau[ afbeelding ] bij Ikea besteld. Eens kijken of er daarbij ook een alarmpje afgaat.
Weet je zeker dat je niet met een van de figuren uit het Sprookjesbos aan het daten bent?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrij. Dochtertje kwam naar mama toe heb ik me afzijdig gehouden en de andere kant opgekeken.
Ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat, bet. En denk aan wat GSbrder zei.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrij. Dochtertje kwam naar mama toe heb ik me afzijdig gehouden en de andere kant opgekeken.
Ikea is online niet zo groot hè. Thuisbezorgd misschien wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe. Nee, een zwarte met een hoge rug op wieltjes.
Wat is dit, een screenshot van een "luxe" stoel in een AZC?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net een bureau[ afbeelding ] bij Ikea besteld. Eens kijken of er daarbij ook een alarmpje afgaat.
Hahaha klopt als een bus. Ze heeft er wel lucht van gekregen want is nu ook facebookvriend van haar zus, die woont hier in het dorp. De dochter van haar zus zit bij onze dochter in de klas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles liken en delen, maar of "betyar heeft een relatie met x" ook zo gewaardeerd wordt...
Ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ikea is online niet zo groot hè. Thuisbezorgd misschien wel?
NEEquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet met een van de figuren uit het Sprookjesbos aan het daten bent?
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat, bet. En denk aan wat GSbrder zei.
Zou wel handig zijn. Als ik iets te vreten bestel staat FOK! meestal toch al op een tabblad open.quote:
Ik heb tegenwoordig alles onder zo'n tegel in het startmenu van Windows 10 zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Als ik iets te vreten bestel staat FOK! meestal toch al op een tabblad open.
Op mijn desktop heb ik zo'n linkje in de linkeronderhoek, in deze stijl:quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alles onder zo'n tegel in het startmenu van Windows 10 zitten.
Winamp, wat heb ik daar een lol van gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op mijn desktop heb ik zo'n linkje in de linkeronderhoek, in deze stijl:
[ afbeelding ]
Oud screenshot alweer. Winamp is inmiddels verdwenen. Achtergrond veranderd.
Desktops, bestaan die nog?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trussquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een laptop voor in bed en een desktop voor aan tafel.
Welterusten mensen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een laptop voor in bed en een desktop voor aan tafel.
Welterusten mensen.
Ah welnee, daar heb je van die laptop docking stations voor tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zo ergonomisch als je er meerdere uren per dag achter zit.
Dure grap als je er een beetje videokaart en ander spul er in wil hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah welnee, daar heb je van die laptop docking stations voor tegenwoordig.
Ach prive heb ik een macbook en daar doe ik sowieso niks anders mee dan beetje op internet en emails en dat soort ongein. En voor m'n werk vind ik 't heerlijk dat ik een laptop heb, kan overal ter wereld gewoon lekker werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dure grap als je er een beetje videokaart en ander spul er in wil hebben.
Los Angeles? (volgens mij heb ik dat al eerder gevraagdquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, even vergeten dat jij de enige niet-nerd hier bent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach prive heb ik een macbook en daar doe ik sowieso niks anders mee dan beetje op internet en emails en dat soort ongein. En voor m'n werk vind ik 't heerlijk dat ik een laptop heb, kan overal ter wereld gewoon lekker werken.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat jij de enige niet-nerd hier bent.
Zou kunnen, en zou kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Los Angeles? (volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd).
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zo ergonomisch als je er meerdere uren per dag achter zit.
Mogge en een verlate welkom terug!quote:
Goed plan.quote:België gaat migranten in opvangcentra een cursus geven hoe er met respect met vrouwen moet worden omgegaan.
Ja, dat las ik gisteren. Het zal je maar overkomen, daar word je toch paranoïde van?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
NWS / Journalist (26) maandenlang gevolgd door recherche
Het schijnt een fokker te zijn dus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat las ik gisteren. Het zal je maar overkomen, daar word je toch paranoïde van?
"Journalist" is wel een wat groot woord in dit geval.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Hahaha, die Psy-freakquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Oh gut, ik had dat topic nog niet gezien. Wat een dikke pret, haha.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het schijnt een fokker te zijn dus.
Ik ben niet bekend met het werk van de beste man.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:26 schreef Reya het volgende:
[..]
"Journalist" is wel een wat groot woord in dit geval.
Ja, nu is het duidelijk. Dat ie dat zelf niet beseft is een beetje raar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:31 schreef Gutmensch het volgende:
Oh wacht, hij had iets met Pro-Patria. Dan snap ik wel dat ze 'm in de gaten hielden.
Tsja ach, sommige mensen denken ook dat het normaal is om op de PVV te stemmen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu is het duidelijk. Dat ie dat zelf niet beseft is een beetje raar.
Er was een tijd dat men angstvallig verzweeg PVV te stemmen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja ach, sommige mensen denken ook dat het normaal is om op de PVV te stemmen...
Ik heb nog Windows XP.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1946 - 1950? Lag toen nog gevoelig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was een tijd dat men angstvallig verzweeg PVV te stemmen.
Dude.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meidquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude.
Edgy Rainmeter desktop.
Spotify -> Niet-vrij, dikke DRM
Winamp -> Zat goede alternatieven die niet steenoud zijn
Rectsboven: Google Search widget.
Linksonder:
Facebook.
Schuld van China, wederom. Ik zou Kowloon een flinke veeg uit de pan geven als hij hier verschijnt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Hm het is hier gezellig op de bank, de beurs Mein Gott wat doe je ons aan.
De Beurs, dat is een etablissement hier in de stad waar je een prima borrel kan drinken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie m'n eigen vermogen momenteel met ¤20 per minuut dalen zo onderhand. :/ dure dag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuld van China, wederom. Ik zou Kowloon een flinke veeg uit de pan geven als hij hier verschijnt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Beurs, dat is een etablissement hier in de stad waar je een prima borrel kan drinken.
Zozo, rijke tatta.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie m'n eigen vermogen momenteel met ¤20 per minuut dalen zo onderhand. :/ dure dag.
Kutchinezen.
Naja per minuut tikt het wel aan.quote:
Tsja, aan investeringen zitten risico's vast. Had je kunnen weten VS.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie m'n eigen vermogen momenteel met ¤20 per minuut dalen zo onderhand. :/ dure dag.
Kutchinezen.
Cijfers ex post corrigeren, mijn dagelijkse werk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
Godverdomme, kleine rekenfout gemaakt, grote gevolgen.![]()
![]()
![]()
Er is nog niks gebouwd gelukkig, maar ik vrees dat enkele mensen rood aan gaan lopen vandaag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Cijfers ex post corrigeren, mijn dagelijkse werk.
Als constructeur gooi je toch overal een veiligheidsfactor van 2 overheen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
Dat maakt zo'n dagje niet minder zuur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, aan investeringen zitten risico's vast. Had je kunnen weten VS.
Als je nou econoom was geweest, zou er niets aan de hand zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is nog niks gebouwd gelukkig, maar ik vrees dat enkele mensen rood aan gaan lopen vandaag.
Klopt, is best een aardige tent.quote:
http://www.lrm-group.nl/x(...)e_in_de_praktijk.htmquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Had ik maar een vak geleerd inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je nou econoom was geweest, zou er niets aan de hand zijn.
True. Maar je had het kunnen verwachten. Ik ben een veilige spaarder. Geen hoge rendementen, maar ook weinig risico.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n dagje niet minder zuur.
Hoax. Jij spaart niet maar deelt alles met de minderbedeelden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True. Maar je had het kunnen verwachten. Ik ben een veilige spaarder. Geen hoge rendementen, maar ook weinig risico.
Saai.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True. Maar je had het kunnen verwachten. Ik ben een veilige spaarder. Geen hoge rendementen, maar ook weinig risico.
Ach, ik verlies ook flink, maar in tegenstelling tot VS maak ik me daar niet zo druk om.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo,zo. Analisten zien de olieprijs binnen 10 dagen onder de $30 duiken. Ziet er naar uit dat VS nog wat extra minuten ¤20 gaat verliezen.
Mwoh maak me er niet druk om, komt alleen een paar dagen te laat. Had liever gehad dat er op 31-12 aanzienlijk minder op de portefeuille stond dan nu.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach, ik verlies ook flink, maar in tegenstelling tot VS maak ik me daar niet zo druk om.
Ach, dat merk je pas volgend jaar juniquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh maak me er niet druk om, komt alleen een paar dagen te laat. Had liever gehad dat er op 31-12 aanzienlijk minder op de portefeuille stond dan nu.
Liever nooit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat merk je pas volgend jaar juni
Ja hoor, dat gelooft niemand. Godse geldwolf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach, ik verlies ook flink, maar in tegenstelling tot VS maak ik me daar niet zo druk om.
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gelooft niemand. Godse geldwolf.
Geld is alles.quote:
Inb4 represailles.quote:Der Staat war in der Silvesternacht von Köln nicht mehr Herr der Lage. Das geht aus einem internen Bericht der Bundespolizei hervor, der dem SPIEGEL vorliegt. Verfasser des Berichts, der auf den 4. Januar datiert ist, ist ein leitender Beamter. Er schreibt: "Frauen mit Begleitung oder ohne durch liefen einen im wahrsten Sinne 'Spießrutenlauf' durch die stark alkoholisierten Männermassen, wie man es nicht beschreiben kann." Die Masse vor dem Bahnhof und im Gebäude habe sich durch die Polizisten nicht beeindrucken lassen.
Klinkt overigens als een D66-congres.quote:stark alkoholisierten Männermassen
Wat een lief verhaaltje. Dankjewel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
Waar is Disaan? Want hier is nog een kattenverhaal over de sneeuw:
http://www.pimenpom.nl/up(...)7_08_PP_WITMAKER.pdf
Goeie film ook, die van Pim en Pom. Met stem van Georgina natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lief verhaaltje. Dankjewel.
Die film ken ik niet, hoe heet ie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goeie film ook, die van Pim en Pom. Met stem van Georgina natuurlijk
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Die film ken ik niet, hoe heet ie?
Die straatkatquote:
Wat een ellende, je zal maar naar bestemmingen gaan waar RyanAir op vliegt.quote:In 2015 stapten in totaal 101,4 miljoen passagiers aan boord bij de Ierse prijsvechter.
Naar eigen zeggen is Ryanair de eerste luchtvaartmaatschappij die op jaarbasis meer dan 100 miljoen klanten vervoert. In vergelijking met 2014 steeg het aantal passagiers met 17 procent.
Niks mis met Ryanair als je binnen Europa wil vliegen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een ellende, je zal maar naar bestemmingen gaan waar RyanAir op vliegt.
Als je een Britse chav bent en naar een pauperbestemming in Spanje wil niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks mis met Ryanair als je binnen Europa wil vliegen.
Of je gaat gewoon met Cor en Don.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je een Britse chav bent en naar een pauperbestemming in Spanje wil niet inderdaad.
Of je gaat met een normale maatschappij, voordat ze failliet gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon met Cor en Don.Een scharrel van lang geleden is daar tegenwoordig stewardess zelfs.
Incident!quote:Bij een politiebureau in Parijs is een man doodgeschoten. Dat meldt persbureau AFP. Het incident gebeurde in de wijk Goutte d’Or, bij een politiebureau in het 18de arrondissement. Volgens Franse media droeg de man een bomgordel. Ook zijn er berichten dat hij een mes bij zich had.
Politiegeweld begint structurele vormen aan te nemen.quote:
Wanneer begint het nou eindelijk eens in Nederland? Want we horen nu al 15 jaar dat het elk moment kan gebeurenquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 07-01-2016 om 12:27:47Ahhh en daar is Rutte! Druk bezig zijn ziel en ons land te verkopen aan de EU. https://t.co/8lmOoT6e9P reageer retweet
Zodra Sharia4Brabant eindelijk van de grond komt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer begint het nou eindelijk eens in Nederland? Want we horen nu al 15 jaar dat het elk moment kan gebeuren
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 07-01-2016 om 12:27:47Ahhh en daar is Rutte! Druk bezig zijn ziel en ons land te verkopen aan de EU. https://t.co/8lmOoT6e9P reageer retweet
En wat minstens net zo schokkend is, Juncker ziet er nog nuchter uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan man van mijn zus is Marokkaan en zelfs leraar Nederlands. Gaat niet zo snel gebeuren dus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zodra Sharia4Brabant eindelijk van de grond komt.
Interesse?
Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
En wat minstens net zo schokkend is, Juncker ziet er nog nuchter uit.
Ze gaan juist plannen maken om alle vluchtelingen te deporteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Ach, doet het goed bij z'n zwakzinnigenachterban natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Die reacties.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Ook wat antisemieten erbij, hoppa.quote:
Geef ze gewoon altijd vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
NWS / Het Suikerfeest als vrije dag op school?
Laten we een dergelijke Diabetesdag gewoon seculier houden. Bijvoorbeeld door hem op de verjaardag van Raymond van Barneveld te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef GSbrder het volgende:
Niks mis mee. Suikerfeest, mooi moment om even de aandacht te vragen voor diabetes.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon alvast wennen aan een uitkering en een jongerenuitkering ipv. school.
http://speld.nl/2016/01/0(...)ngsplek-bij-het-uwv/quote:Afgestudeerd? Kies voor een geenwerkervaringsplek bij het UWV!
Vergooi je talenten onder begeleiding van professionals
En die arme moslims een beetje het seculier-zijn opleggen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we een dergelijke Diabetesdag gewoon seculier houden. Bijvoorbeeld door hem op de verjaardag van Raymond van Barneveld te houden.
Vooral mooi dat een groep 8 van een school met een proefballonetje heel boos Nederland over de zeik krijgtquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:06 schreef Heilwasser het volgende:
Schande. Vrijheid van godsdienst is een groot goed.
Dat dit soort meningen nog bestaan anno 2016.
Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vooral mooi dat een groep 8 van een school met een proefballonetje heel boos Nederland over de zeik krijgt
Toch niet in de A4 hè?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
Akkoord.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld.
Haha, wat voor een bestand?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:09 schreef Kowloon het volgende:
Werken met een databestand van 674 GB, altijd leuk.
Wat is daar precies zo leuk aan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:09 schreef Kowloon het volgende:
Data is geld waard.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo leuk aan?
Stelt toch niets voor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:09 schreef Kowloon het volgende:
Dat is de wereldwijde database van OpenStreetMap. Uiteraard heb ik niet al die data nodig, ik snij er bepaalde gebieden en eigenschappen uit die voor mij interessant zijn.quote:
zal autstatisch wel interessant zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo leuk aan?
Met een beetje NoSQL database doe je gewoon data in de orde van grootte van terabytes inderdaad.quote:
Aan welke data moet ik dan denken? Astronomische data?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een beetje NoSQL database doe je gewoon data in de orde van grootte van terabytes inderdaad.
Opgeklopte lucht, dat spreekt mij wel aan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt, de gecomprimeerde versie van het bestand is 33 GB. Erg veel lucht dus.
Aldus een AOW'er die op een kinderforum zit?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooi om te zien hoe de nerds op dit forum op hun manier de grootte van hun digitale piemels vergelijken. Mono heeft de grootste naar eigen zeggen.
Ongebruikelijk vinnig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aldus een AOW'er die op een kinderforum zit?
Nerds zijn als joden, die moet je koesteren.quote:
Hun belastingmoraal is ook hoog, dat spreekt mij wel aan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nerds zijn als joden, die moet je koesteren.
Mensen die op hun 30e nog studeren zijn nauwelijks nog kinderen te noemen. Tenzij het gespeend zijn van enig teken van volwassenheid iemand automatisch kind maakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aldus een AOW'er die op een kinderforum zit?
Vaak beledigd en beschimpt, maar stiekem gewoon beter dan de rest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nerds zijn als joden, die moet je koesteren.
Je houdt ook van meringues en slagroom?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Opgeklopte lucht, dat spreekt mij wel aan.
Meer dan technobabbel over terabytes en programmeertaaltjes.
Dat is opgeklopt ei resp. melk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je houdt ook van meringues en slagroom?
Oh nee hoor, veel basaler dan dat. Data groeit vrij hard als je historische gegevens bij gaat houden. Denk bijvoorbeeld aan allerhande loggingdata.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aan welke data moet ik dan denken? Astronomische data?
Toen je 18 was dacht je dat de hele wereld nog op je zat te wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef GSbrder het volgende:
Toen ik 18 was, voelde ik me al heel volwassen.
Nu ik midden 20 ben, is dat een stuk minder.
En dat ik weldra een huis zou kopen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toen je 18 was dacht je dat de hele wereld nog op je zat te wachten.
Als eenverdiener haast een onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat ik weldra een huis zou kopen.
Nu zie ik de prijzen in Amsterdam en besef ik me dat het op z'n vroegst midden 30 zal worden.
Eenverdieners zitten onder de duim en moeten hun vrouw eens goed aan het werk zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als eenverdiener haast een onmogelijke opgave.
Ah ja, logbestanden. Die groeien iedere dag als kool natuurlijk. Saai eigenlijk, logbestanden spreken niet echt tot de verbeelding, althans bij mij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh nee hoor, veel basaler dan dat. Data groeit vrij hard als je historische gegevens bij gaat houden. Denk bijvoorbeeld aan allerhande loggingdata.
True.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eenverdieners zitten onder de duim en moeten hun vrouw eens goed aan het werk zetten.
Waar je gewoon je auto kan parkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef Kowloon het volgende:
Ga je toch buiten Amsterdam wonen, GS?
Heb je nog goede tips?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef Kowloon het volgende:
Ga je toch buiten Amsterdam wonen, GS?
Heb nu ook een parkeerplaats, maar geen auto.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waar je gewoon je auto kan parkeren.
Veel beter dan andersom.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb nu ook een parkeerplaats, maar geen auto.
Zeker. Minder belasting ook.quote:
Jij bent hier van het vastgoed. Meer in Noord Holland?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nog goede tips?
Abcoude lijkt me wel wat, maar net zo prijzig.
Zwanenburgquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nog goede tips?
Abcoude lijkt me wel wat, maar net zo prijzig.
Jij bent hier van het transport. De Coentunnel in de spits is geen winnaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij bent hier van het vastgoed. Meer in Noord Holland?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude.
Edgy Rainmeter desktop.
Spotify -> Niet-vrij, dikke DRM
Winamp -> Zat goede alternatieven die niet steenoud zijn
Rectsboven: Google Search widget.
Linksonder:
Facebook.
Best een optie; is de A9 (zuidoost) een beetje te doen rond een uur of 07:30?quote:
Ik ga binnenkort eens de markt op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat ik weldra een huis zou kopen.
Nu zie ik de prijzen in Amsterdam en besef ik me dat het op z'n vroegst midden 30 zal worden.
Almere.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent hier van het transport. De Coentunnel in de spits is geen winnaar.
Nee, daar begint het goedkope (leeglopende) deel van N-H.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind de polders bij Broek in Waterland, Hoorn en De Rijp altijd wel mooi. Of is dat ook duur?
Mensen zonder auto ondervinden daar geen hinder van.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan liever Huizen/Laren/Blaricum.quote:
Idee: Geen extra sluis bij IJmuiden en dan van het bespaarde geld de ring upgraden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar rijden de bussen eens per uur en is de Intercity nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mensen zonder auto ondervinden daar geen hinder van.
Prima te doen. Als er al file is dan is dat in tegenovergestelde richting.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best een optie; is de A9 (zuidoost) een beetje te doen rond een uur of 07:30?
Motorrijbewijs zit er niet in, dat vertrouw ik mezelf niet toe.
De kern van systemen waar ik nu mee werk is voornamelijk logistieke data. Daar worden best leuke dingen mee gedaan en het spreekt inderdaad wel iets meer tot de verbeelding als er ook leuke functionele zaken mee worden gedaan, maar het is vooral de technische problematiek van 'big data' die het interessant maakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah ja, logbestanden. Die groeien iedere dag als kool natuurlijk. Saai eigenlijk, logbestanden spreken niet echt tot de verbeelding, althans bij mij.
Met de auto naar een P+R en dan met de trein.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar begint het goedkope (leeglopende) deel van N-H.
Maar spitstechnisch volledig onhaalbaar, ik ga geen 4 uur per dag stilstaan in de file.
Akkoord!quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Idee: Geen extra sluis bij IJmuiden en dan van het bespaarde geld de ring upgraden.
Zal ook wel veel verkeer vanuit Haarlem naar Amsterdam moeten, maar met Zwanenburg heb je met een deel van de uitgaande ellende niets te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Prima te doen. Als er al file is dan is dat in tegenovergestelde richting.
Ziet er op de kaart bossig uit.quote:
Maar Molenbeek is de Bijlmer toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Soort van Molenbeek, maar dan voor mensen met een inkomen.
Eerder de Kolenkit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar Molenbeek is de Bijlmer toch?
Ik ben meer de gebruiker van dat soort technieken die jullie IT'ers ontwikkelen dus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kern van systemen waar ik nu mee werk is voornamelijk logistieke data. Daar worden best leuke dingen mee gedaan en het spreekt inderdaad wel iets meer tot de verbeelding als er ook leuke functionele zaken mee worden gedaan, maar het is vooral de technische problematiek van 'big data' die het interessant maakt.
Upcoming dus.quote:
Nu de minister nog van ons goede plan overtuigen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Akkoord!
Laten we dan eveneens voort maken met 2 - 4 extra landingsbanen voor Schiphol.
Vuile alcoholist.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ben nog flink misselijk van de borrel van gisteravond en sta alweer op het station om m'n broer op te pikken die erop rekent dat ik zo vanaf de eerste minuut tot diep in de nacht met hem zal bieren. Wordt een zware.
Anti-klacht: vanavond concert van De Likt in Rotown.
Het lokale waterschap zal dat geen goed plan vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Idee: Geen extra sluis bij IJmuiden en dan van het bespaarde geld de ring upgraden.
Wat, niet even je vinger in je keel gedaan toen je thuiskwam? Straks word je nog dik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ben nog flink misselijk van de borrel van gisteravond en sta alweer op het station om m'n broer op te pikken die erop rekent dat ik zo vanaf de eerste minuut tot diep in de nacht met hem zal bieren. Wordt een zware.
Anti-klacht: vanavond concert van De Likt in Rotown.
Homostreken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, niet even je vinger in je keel gedaan toen je thuiskwam? Straks word je nog dik.
En op fietsafstand van zowel Haarlem als Amsterdam centrum. Hoeveel mag een huis kosten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zal ook wel veel verkeer vanuit Haarlem naar Amsterdam moeten, maar met Zwanenburg heb je met een deel van de uitgaande ellende niets te maken.
Welnee. Ik kocht als eenverdiener op mijn 23ste mijn eerste huis. Appeltje-eitje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeewering heeft weinig met waterschappen te maken. Die we overigens af moeten schaffen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het lokale waterschap zal dat geen goed plan vinden.
We zijn niet allemaal rijk en libertarisch.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee. Ik kocht als eenverdiener op mijn 23ste mijn eerste huis. Appeltje-eitje.
Nonsens.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde broodjessmeerder bij P_T met een enkel inkomen zal dit vrij lastig worden.quote:
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal rijk en libertarisch.
Huren zal al niet meevallen met die 20 uur per week.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde broodjessmeerder bij P_T met een enkel inkomen zal dit vrij lastig worden.
Helaas. Het geld van die sluis is al uitgegeven aan de NZ-lijn. Ingewikkeld verhaal maar Amsterdam heeft op korte termijn een groot probleem als op langere termijn de plannen voor de sluis gecanceld worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wacht, wat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. Het geld van die sluis is al uitgegeven aan de NZ-lijn. Ingewikkeld verhaal maar Amsterdam heeft op korte termijn een groot probleem als op langere termijn de plannen voor de sluis gecanceld worden.
Zo zie je maar weer dat de woningmarkt het fulltime werken flink stimuleert.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Huren zal al niet meevallen met die 20 uur per week.
Zijn er nog gemeenteraden die hun begroting op orde hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. Het geld van die sluis is al uitgegeven aan de NZ-lijn. Ingewikkeld verhaal maar Amsterdam heeft op korte termijn een groot probleem als op langere termijn de plannen voor de sluis gecanceld worden.
Man man, je zal maar tussen dat volk in het water zitten. Kan dat ene virus zwemmen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Disana het volgende:
Stukkie voor Voorschrift
http://www.theguardian.co(...)gia-racist?CMP=fb_gu
Wat, ebola? Hebben ze daar niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, je zal maar tussen dat volk in het water zitten. Kan dat ene virus zwemmen?
Oh dat. Krijg je niet via water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS_in_South_Africa
Toch eng. En vies.quote:
Maar Afrikanen apen noemen is ook niet netjes.quote:
Ga ergens anders trollen, lummel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar Afrikanen apen noemen is ook niet netjes.
Dat laatste was nou net geen troll Disaan.quote:
En andersom?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar Afrikanen apen noemen is ook niet netjes.
Ben nu niet in de markt. Zal t.z.t. rond de 3 worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En op fietsafstand van zowel Haarlem als Amsterdam centrum. Hoeveel mag een huis kosten?
Nee, zijn van die iphone dinges. Kosten 50 euro. Geen zin in.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Oordopjes? Kan je niet gewoon nieuwe kopen?
Zou gewoon een Apple-store binnen lopen dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zijn van die iphone dinges. Kosten 50 euro. Geen zin in.
Nee, zij hebben niks verkocht aan mij. Ik heb een overeenkomst met Vodafone slimmerik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou gewoon een Apple-store binnen lopen dan.
Vodafone gaat je doorsturen. Denk aan je bloeddruk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zij hebben niks verkocht aan mij. Ik heb een overeenkomst met Vodafone slimmerik.
Nogmaals, met wie heb ik een overeenkomst gesloten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vodafone gaat je doorsturen. Denk aan je bloeddruk.
Wat staat er in boek 7 over de wettelijke garantietermijn dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, met wie heb ik een overeenkomst gesloten?
Denk aan boek 7.
2 jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat staat er in boek 7 over de wettelijke garantietermijn dan?
Niet via de website van de Rijksoverheid:quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
2 jaar.
Arghh, ook via de servicelijn krijg je alleen maar robots, wat voor mogelijkheid of combinatie je ook kiest, de doorverwijsboom eindigt bijna overal met ''ga naar vodafone.nl/krijg-de-kanker-en-zoek-het-uit-optie
Je bedoelt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet via de website van de Rijksoverheid:
Welke garanties heb ik op een product?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt?Nee, ik bedoel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordopjes zijn artikelen waar nogal wat slijtage bij komt kijken.quote:Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Slijtage? Tis geen koppelingshuis van een auto.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel:
[..]
Oordopjes zijn artikelen waar nogal wat slijtage bij komt kijken.
Waarom koop jij bij de Vodafone oordopjes van 50 euro? Nog wel van Apple?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slijtage? Tis geen koppelingshuis van een auto.
Je moet bij dit soort zaken afvragen wat je redelijkerwijs van een product mag verwachten met de prijs die ervoor betaald is.
Jouw gedachte zou redelijk zijn als het om action dopjes ging a 0,80 cent.
Whehequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Heilwasser het volgende:
Ik denk dat ze je gewoon niet willen spreken, php.
Geen gemene vragen stellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn er nog gemeenteraden die hun begroting op orde hebben?
Klopt, meer dan een jaar meegaan lijkt me al heel aardig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel:
[..]
Oordopjes zijn artikelen waar nogal wat slijtage bij komt kijken.
Ik gebruik nooit oordopjes zelfsquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef GSbrder het volgende:
Ik koop nooit dure oordopjes. Bagger die ik op m'n telefoon heb staan klinkt niet beter met Sennheiser-meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |