Geen idee. Ik heb het niet.quote:
Binnenkort maar eens kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
5 mrd. at work, mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.
Ik vond het ook prachtig, eerlijk en open. Zelden zulke mooie interviews gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Het is ongehoord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.
Je kan beter een kind uitpoepen of toeslagen zuigen.quote:
Mits ik niet voor Heilwasser hoef te betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Perrin het volgende:
Dekt wel de drankkosten van de POL-meet.
Ik ben benieuwd welke ex-FA's gaan volgenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Merci merci.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Geef 't aan Draghi om m'n aandelen nog wat verder op te pompen, valt tegen de laatste twee maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
quote:
Verrek. Durfde je het toch weer aan?quote:
Geen idee eigenlijk hoe het nu verdeeld wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan had ik alle huidige voordeeltjes misgelopen.
Jij niet, de rest wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogen we je nog wel voor klootzak uitmaken dan?
Yup, gaan er gewoon weer voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verrek. Durfde je het toch weer aan?
Succes.
Ik zou NJ wel terug willen zien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke ex-FA's gaan volgen
Gaat het komende jaar niet veel beter worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef 't aan Draghi om m'n aandelen nog wat verder op te pompen, valt tegen de laatste twee maanden.
Ga je je originele account nog gebruiken of laat je het voorlopig bij deze?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou NJ wel terug willen zien.
Hm vrees het ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat het komende jaar niet veel beter worden.
Niet gek. Ik mag niet actief beleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
ABN heeft me wel goed gedaan, iets van 16% in anderhalve maand is toch netjes.
remlof is van een FOK! dat niet meer bestaat, dus die heeft hier niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je je originele account nog gebruiken of laat je het voorlopig bij deze?
Beter dan SNS, in ieder geval.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet gek. Ik mag niet actief beleggen.
Gewoon in indexfondsen stoppen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boterhammetjes, die mag ik beleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maargoed, gewoon alles uitgeven.
Mwah ik mag alleen officieel niet daytraden en speculeren maar ach.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spreek je tegenwoordig echt Algemeen Beschaafd Nederlands?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm vrees het ook.
Daytraden is sowieso suf. Beetje interessant doen met 12 beeldschermen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah ik mag alleen officieel niet daytraden en speculeren maar ach.
Ik? Nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Spreek je tegenwoordig echt Algemeen Beschaafd Nederlands?
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
remlof is van een FOK! dat niet meer bestaat, dus die heeft hier niets meer te zoeken.
En ik kan er niet meer mee inloggen en ik kan de passmailer niet gebruiken want er hangt een e-mailadres aan dat ik al lang niet meer heb.
Dan neem je ook wel een voorbeeld zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daytraden is sowieso suf. Beetje interessant doen met 12 beeldschermen.
Oh wacht is dat remlof?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwens
Mocht je er toch nog gebruik van willen maken moet je het maar laten weten dan kan ik dat voor je regelen.
Ik zal erover nadenken totdat ik weer kan dm'en.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, deze username vind ik ook wel briljant trouwens
Mocht je er toch nog gebruik van willen maken moet je het maar laten weten dan kan ik dat voor je regelen.
Haaaaaai Voorbipsjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht is dat remlof?
HAAAI REMLOF!
Welkom terug ouwe.quote:
They are good, the signs here.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe.
Misschien wordt 't hier nog weer 'n beetje leuk dan.
Net als Erik naar Star Wars geweest ofzo?quote:
Fuck dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
De views zijn nodig hè. En de gesponsorde bol.com aankopen.
Ik heb net een bureauquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
De views zijn nodig hè. En de gesponsorde bol.com aankopen.
Nog niet, ben ik geweest. Maar ik heb de laatste tijd wel alle zes vorige delen terug gekekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als Erik naar Star Wars geweest ofzo?
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrijquote:
Ik ga me er vrijdag eens aan wagen denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog niet, ben ik geweest. Maar ik heb de laatste tijd wel alle zes vorige delen terug gekeken
Whehe. Nee, een zwarte met een hoge rug op wieltjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net een bureau[ afbeelding ] bij Ikea besteld. Eens kijken of er daarbij ook een alarmpje afgaat.
Weet je zeker dat je niet met een van de figuren uit het Sprookjesbos aan het daten bent?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrij. Dochtertje kwam naar mama toe heb ik me afzijdig gehouden en de andere kant opgekeken.
Ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat, bet. En denk aan wat GSbrder zei.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Kwamen haar ex tegen met dochter in de wachtrij. Dochtertje kwam naar mama toe heb ik me afzijdig gehouden en de andere kant opgekeken.
Ikea is online niet zo groot hè. Thuisbezorgd misschien wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe. Nee, een zwarte met een hoge rug op wieltjes.
Wat is dit, een screenshot van een "luxe" stoel in een AZC?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net een bureau[ afbeelding ] bij Ikea besteld. Eens kijken of er daarbij ook een alarmpje afgaat.
Hahaha klopt als een bus. Ze heeft er wel lucht van gekregen want is nu ook facebookvriend van haar zus, die woont hier in het dorp. De dochter van haar zus zit bij onze dochter in de klas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles liken en delen, maar of "betyar heeft een relatie met x" ook zo gewaardeerd wordt...
Ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ikea is online niet zo groot hè. Thuisbezorgd misschien wel?
NEEquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet met een van de figuren uit het Sprookjesbos aan het daten bent?
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat, bet. En denk aan wat GSbrder zei.
Zou wel handig zijn. Als ik iets te vreten bestel staat FOK! meestal toch al op een tabblad open.quote:
Ik heb tegenwoordig alles onder zo'n tegel in het startmenu van Windows 10 zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Als ik iets te vreten bestel staat FOK! meestal toch al op een tabblad open.
Op mijn desktop heb ik zo'n linkje in de linkeronderhoek, in deze stijl:quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alles onder zo'n tegel in het startmenu van Windows 10 zitten.
Winamp, wat heb ik daar een lol van gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op mijn desktop heb ik zo'n linkje in de linkeronderhoek, in deze stijl:
[ afbeelding ]
Oud screenshot alweer. Winamp is inmiddels verdwenen. Achtergrond veranderd.
Desktops, bestaan die nog?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trussquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een laptop voor in bed en een desktop voor aan tafel.
Welterusten mensen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een laptop voor in bed en een desktop voor aan tafel.
Welterusten mensen.
Ah welnee, daar heb je van die laptop docking stations voor tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zo ergonomisch als je er meerdere uren per dag achter zit.
Dure grap als je er een beetje videokaart en ander spul er in wil hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah welnee, daar heb je van die laptop docking stations voor tegenwoordig.
Ach prive heb ik een macbook en daar doe ik sowieso niks anders mee dan beetje op internet en emails en dat soort ongein. En voor m'n werk vind ik 't heerlijk dat ik een laptop heb, kan overal ter wereld gewoon lekker werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dure grap als je er een beetje videokaart en ander spul er in wil hebben.
Los Angeles? (volgens mij heb ik dat al eerder gevraagdquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, even vergeten dat jij de enige niet-nerd hier bent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach prive heb ik een macbook en daar doe ik sowieso niks anders mee dan beetje op internet en emails en dat soort ongein. En voor m'n werk vind ik 't heerlijk dat ik een laptop heb, kan overal ter wereld gewoon lekker werken.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat jij de enige niet-nerd hier bent.
Zou kunnen, en zou kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Los Angeles? (volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd).
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zo ergonomisch als je er meerdere uren per dag achter zit.
Mogge en een verlate welkom terug!quote:
Goed plan.quote:België gaat migranten in opvangcentra een cursus geven hoe er met respect met vrouwen moet worden omgegaan.
Ja, dat las ik gisteren. Het zal je maar overkomen, daar word je toch paranoïde van?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
NWS / Journalist (26) maandenlang gevolgd door recherche
Het schijnt een fokker te zijn dus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat las ik gisteren. Het zal je maar overkomen, daar word je toch paranoïde van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |