Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Specularium op 06-01-2016 00:03:58 ]Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Von Ingolstadt zum Darmstadtquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mooie TT,
Ben je soms de nieuwe toyboy van Albert?![]()
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mooie TT,
Ben je soms de nieuwe toyboy van Albert?![]()
Aardig showtje.quote:*Cartoonist Ruben Oppenheimer,
RTL-correspondent in Parijs Stefan de
Vries en radicaliseringsdeskundige
Montasser AlDe'emeh over Charlie
Hebdo,een jaar na de aanslagen.
* Regisseur Martin Koolhoven over de
populariteit van de western-film.
* Oud-hoofdredacteur van de Telegraaf
Sjuul Paradijs over zijn nieuwe boek
'Ga uit geven.Staatsgreep in de
Media'.
Ja, net als die burgemeesterquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Sjuul een verstandelijke beperking?
Ze zijn bang voor hun leven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Die burgemeester is iemand die haar hele leven al aan de goede kant van de fatsoenskloof staat, die gaat geen moslims afvallen.
Linkse grachtengordel aids.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ging teveel rechtsaf naar haar zin
Nee, deze jongen kan ook daadwerkelijk wat in termen van programmeren en heeft relevante kennis gebaseerd op een legitieme achtergrond ipv artikelen lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Is dit het achterneefje van Alexander Klopping?
Allicht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk enthousiast. Jij bent gewoon verzuurd.
Jij speelt ze?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
Leuke spelletjes als je hersenletsel hebt.
nee Aliquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahahaha.... dat is wel flauw van die Jinek
Die gast kent niemand en nu heeft ie Mo getekend....
Gelukkig is dit de KRO-NCRV.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
De VARA is wel fan van Tarantino. Denk niet dat ik eerder 2 items in DWDD en Jinek over 1 film heb gezien.
Specularium is het hier mee eens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Martinello het volgende:
A Million Ways To Die In The WestSeth MacFarlane
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
The Hateful Eight schijnt redelijk saai te zijn.
Ik vond het wel vermakelijk. Maar zeker niet zijn beste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
The Hateful Eight schijnt redelijk saai te zijn.
Hoofdrollen voor Kit Harrington en Dakota Fanning. Lijkt me geen Nederlandse film.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk bijna nooit Nederlandse films. Laatst Het Bombardement gezien. Ben weer 10 jaar genezen.
Michiel de Ruyter was mijn laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk bijna nooit Nederlandse films. Laatst Het Bombardement gezien. Ben weer 10 jaar genezen.
Beeldlandschap schijnt inderdaad fantastisch te zijn, maar het verhaal zou redelijk langzaam verlopen en niet veel bijzonders zijn. Een beetje zoals Gravity.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.
THE REVENANTquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.
Dat is ook wel de diepste put van de Nederlandse film. Probeer eens iets van Alex van Warmerdam.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Borgman. Rare film.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is ook wel de diepste put van de Nederlandse film. Probeer eens iets van Alex van Warmerdam.
Geforceerde hap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Waar Pauw als hij een kritische vraag stelt gewoon kritisch overkomt, komt Jinek meteen zo agressief over joh
Waar woon jij? Zeg ik niet. Hier achter.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Daar ga ik niks over zeggen; de Telegraaf gaat het zeker redden.
Oke Sjuul
Daar dacht Wakker Nederland anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Eva lijkt me ook wel iemand die bij Wakker Nederland past.
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een irritant gebash richting Paradijs. Laat die man.
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typdquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Ging me niet om Eva, maar om die venijnige opmerkingen van die andere tafelgasten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Briljant zelfs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Abel, De Noorderlingen, Ober, allemaal goed.
Jinek doet je toch uiteindelijk weer terug verlangen naar Knevel en V/d Brink.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:46:47Politici moeten hun verantwoordelijkheid nemen en mensen bij de hand nemen. Diversiteit is de toekomst #EUdialogues reageer retweet
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 19:52:17We zien vooral de negatieve dingen, maar zien we wat we bereikt hebben? Tegenover elke vluchteling staan tien vrijwilligers #EUdialogues reageer retweet
twitter:81dvw twitterde op donderdag 07-01-2016 om 20:06:14@TimmermansEU je bedoelt om iedere Europese vrouw staan 10 verkrachters dank aan EU reageer retweet
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb asielzoekers als buren, geen kwade mensen hoor. Maar ze zitten gewoon werkloos thuis. Ik zie elke nacht de lampen branden en niemand naar zijn werk vertrekken.
In een sociale huurwoning mag je al blij zijn als je geen directe/grote overlast van mensen hebt. De grootste overlast is dat ze hun fiets tegen m'n fiets kwakken en met poepschoenen op het portiek komen, dat valt dus ook wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!
Pauw is ook links, maar stelt wel betere vragen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef Confetti het volgende:
Asscher denkt dat Turkije Afrikaantjes gaat terugnemen.
Wat is die Jinek toch een waardeloze journaliste.
Nee ik was in Münchenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stond jij er toevallig bij op oudjaarsavond?
Had je wat tegen de middeleeuwenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Je moet van elkaar af blijven. Duh, als dat het niveau is van de mensen die we hier binnenhalen. Dan werpen we onszelf echt terug naar de middeleeuwen.
Zit ie bij den CDA?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Maarten lid is van een partij die graag gezwellen toelaat
Alberto is underkaffer gegaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Joezi het volgende:
Zijn er al meer beelden van den onlusten op het plein? Staan toch overal camera's?
Alle camera's waren gestolen door die gelukzoekersquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Joezi het volgende:
Zijn er al meer beelden van den onlusten op het plein? Staan toch overal camera's?
Goh toealligquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alle camera's waren gestolen door die gelukzoekers
Indirect bestempelen ze de bevolking van hele landen als inhumane monsters, maar wanneer je er kritiek op hebt ben je een racist.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Iedereen heeft het altijd over "een heel andere cultuur", dat vind ik altijd zo makkelijk. In welke cultuur is het normaal om vrouwen te beroven en te betasten?
in een mannencultuur, in het leger komt t ook veel voor, of bij voetbalhooligansquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Iedereen heeft het altijd over "een heel andere cultuur", dat vind ik altijd zo makkelijk. In welke cultuur is het normaal om vrouwen te beroven en te betasten?
En dan moet de dader nog gepakt worden, moet de misdaad bewezen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
6 maanden voorwaardelijk, daarvoor moet je al minstens 5 vrouwen hebben verkracht...
In de Arabischequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
En hij liegt ook gewoon. Mensen kunnen niet uitgezet worden als ze gevaar lopen in eigen land. En als ze geen gevaar lopen krijgen ze sowieso geen asiel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
6 maanden voorwaardelijk, daarvoor moet je al minstens 5 vrouwen hebben verkracht...
Er wordt sowieso gelogen door politici.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
En hij liegt ook gewoon. Mensen kunnen niet uitgezet worden als ze gevaar lopen in eigen land. En als ze geen gevaar lopen krijgen ze sowieso geen asiel.
Oh ik wel, ook eens tijdje gestoptquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:28 schreef bechirti het volgende:
Ik drink ook niet mijn moeder is ook jaren gestopt met drinken. Herkennen er beiden niks van. Dus bullshit dit.
Nahja zit best diep geworteld in onze superieure cultuurquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef bechirti het volgende:
[..]
Zegt dan meer over de mensen met wie je omgaat lijkt me dan.
Dat is ook weer waar en dan roken en drugs zo hypocriet verafschuwenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja zit best diep geworteld in onze superieure cultuur
Van Rossem For President was al helemaal genot.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Dat met de van rossems vind ik wel puur genot trouwens
Ik vind haar wel tof.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Sis is nog cynischer en zuurder dan Maarten
Dat snap ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook in de positieve zin.
Geldquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Waarom willen deze mensen eigenlijk op tv?
Doe dat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Zo maar even terugkijken, deze uitzending.
Ik denk dat je gaat flippenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom jezelf kwellen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet de moeite waard, of je moet 50 minuten van je leven willen verpestenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Roykequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heet wel Jan. Of Urk of Volendam dan.
Ik zag Asscher, ik zag iets met uitspraken van vluchtelingen die de politie uitlachen en ik zag de Van Rossems. Genoeg reden om te kijken.quote:
Klopt. Ze zijn zich niet bewust van het medium televisie; en daarom is het juist zo spontaan en oprecht. Iets wat je op tv zelden ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Topaflevering, de van Rossems maken alles beter.
Ook genieten dat ze zo mooi in beeld brengen dat ze gewoon lekker hun eigen ding aan het doen zijn tijdens dat drankitem, die ene die de bril van de ander opzet enzo. Meteen het hele programma beter
twitter:andriesgknevel twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:50:43Soms jeuken mijn handen om #knevelenvandenbrink weer op te gaan starten. Zoals deze week en ook nog heel heftig. reageer retweet
Ik weet niet of het aan deze TT ligt dat er nog maar 25 mensen kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ben trouwens bang dat deze TT voor een afschrikwekkend effect heeft gezorgd.
Het is nog kul ook, de waarden van de samenleving. Die zijn flexibel, homoseksualiteit was in de jaren '80 ook nog niet geaccepteerd zoals nu. Komen er nieuwe mensen, dan veranderen de waarden in de samenleving gewoon. Langzaam, en in een deelgroep. Maar het gebeurt wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef Djoetma het volgende:
Nou nou, zeg het ze maar Rutte, keihard, hij durft wel. Controversieel!
Het heeft tot in de jaren '90 geduurd dat verkrachting binnen het huwelijk strafbaar was.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is nog kul ook, de waarden van de samenleving. Die zijn flexibel, homoseksualiteit was in de jaren '80 ook nog niet geaccepteerd zoals nu. Komen er nieuwe mensen, dan veranderen de waarden in de samenleving gewoon. Langzaam, en in een deelgroep. Maar het gebeurt wel.
Ja, maar Rutte doet alsof de nieuwkomers hun waarden niet aan ons mogen opleggen en dat ze onze waarden moeten overnemen. Je kan zeggen dat het goed gezegd is, echter gaat dat in praktijk natuurlijk niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het heeft tot in de jaren '90 geduurd dat verkrachting binnen het huwelijk strafbaar was.
Maar nieuwe normen en waarden... Het gaat om waarden zoals deze op dit moment liggen natuurlijk.
In een reclame voor Bavaria schijnt het ook racisme te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:10 schreef Evertjan het volgende:
een neger vragen voor KFC reclame classic racisme
Wat een baas was dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Intelligenter dan Geert, maar mist toch wat charisma.
[ afbeelding ]
Dat is meer iets voor fokkers.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:36 schreef VXXLL het volgende:
Nederlandse sporters gebruiken helemaal geen topic
Lijkt me sterk inderdaad. Misschien als het PPV-technisch ontzettend goed uit komt. Neem aan dat Alistar wel vecht. Stroeve misschien? En misschien bij de vrouwen iemand die debuteert? Andy Souwer schijnt ook ambities te hebben. Zou het wel willen zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:39 schreef superniger het volgende:
Denken dat Conor in Nederland gaat vechten.
Gewoon drugs....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Dat die andere gast zelfmoord pleegde kwam echt niet alleen door hun muzikale faal. Dan spelen er meer psychische problemen.
quote:* Ad Visser over het overlijden van
David Bowie.
* Iem en Corrie Vroombout over het
verlies van hun dochter Brenda (14)
tijdens de landing op de baan van
Faro op 21 december 1992.Ze zijn
onlangs teruggeweest,te zien in de
documentaire 'Terug naar Faro, beste
meneer Schröder'.Sander 't Sas,maker
van de documentaire,is ook te gast.
* Boris Dittrich over zijn nieu we
literaire thriller 'W.O.L.F.'.
* Robert ten Brink over het succes van
All You Need Is Love.
lekkerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
Die lekkere chick zit er alweer achter JinekKijken of ze dit keer wel kan lachen.
Precies... een uur David Bowie zitten we op te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ze stouwen te veel onderwerpen in één uitzending
Rijg een kleuter aan je besneden leuter!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bring Your Daughter... to the Slaughter
Nou nee, maar én de kamervoorzitter, én Bowie, én Faro-ramp én All You Need Is Love én Boris Dittrich is gewoon te veel voor één uitzending. Want er komen ook nog filmpjes tussendoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... een uur David Bowie zitten we op te wachten.
I feel your peenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
ik word moe van dat gehuil om die vent
Gechoqueerd is misschien wat overdreven, maar ik schrok erg toen ik vanochtend het nieuws las.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Jinek was gechoqueerd. Natuurlijk treurig dat hij er niet meer is, maar er zijn wel betere reden om gechoqueerd te zijn.
Oké oké. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee, maar én de kamervoorzitter, én Bowie, én Faro-ramp én All You Need Is Love én Boris Dittrich is gewoon te veel voor één uitzending. Want er komen ook nog filmpjes tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |