Doe dat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Zo maar even terugkijken, deze uitzending.
Ik denk dat je gaat flippenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom jezelf kwellen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet de moeite waard, of je moet 50 minuten van je leven willen verpestenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Roykequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heet wel Jan. Of Urk of Volendam dan.
Ik zag Asscher, ik zag iets met uitspraken van vluchtelingen die de politie uitlachen en ik zag de Van Rossems. Genoeg reden om te kijken.quote:
Klopt. Ze zijn zich niet bewust van het medium televisie; en daarom is het juist zo spontaan en oprecht. Iets wat je op tv zelden ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Topaflevering, de van Rossems maken alles beter.
Ook genieten dat ze zo mooi in beeld brengen dat ze gewoon lekker hun eigen ding aan het doen zijn tijdens dat drankitem, die ene die de bril van de ander opzet enzo. Meteen het hele programma beter
twitter:andriesgknevel twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:50:43Soms jeuken mijn handen om #knevelenvandenbrink weer op te gaan starten. Zoals deze week en ook nog heel heftig. reageer retweet
Ik weet niet of het aan deze TT ligt dat er nog maar 25 mensen kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ben trouwens bang dat deze TT voor een afschrikwekkend effect heeft gezorgd.
Het is nog kul ook, de waarden van de samenleving. Die zijn flexibel, homoseksualiteit was in de jaren '80 ook nog niet geaccepteerd zoals nu. Komen er nieuwe mensen, dan veranderen de waarden in de samenleving gewoon. Langzaam, en in een deelgroep. Maar het gebeurt wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef Djoetma het volgende:
Nou nou, zeg het ze maar Rutte, keihard, hij durft wel. Controversieel!
Het heeft tot in de jaren '90 geduurd dat verkrachting binnen het huwelijk strafbaar was.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is nog kul ook, de waarden van de samenleving. Die zijn flexibel, homoseksualiteit was in de jaren '80 ook nog niet geaccepteerd zoals nu. Komen er nieuwe mensen, dan veranderen de waarden in de samenleving gewoon. Langzaam, en in een deelgroep. Maar het gebeurt wel.
Ja, maar Rutte doet alsof de nieuwkomers hun waarden niet aan ons mogen opleggen en dat ze onze waarden moeten overnemen. Je kan zeggen dat het goed gezegd is, echter gaat dat in praktijk natuurlijk niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het heeft tot in de jaren '90 geduurd dat verkrachting binnen het huwelijk strafbaar was.
Maar nieuwe normen en waarden... Het gaat om waarden zoals deze op dit moment liggen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |