nee Aliquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahahaha.... dat is wel flauw van die Jinek
Die gast kent niemand en nu heeft ie Mo getekend....
Gelukkig is dit de KRO-NCRV.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
De VARA is wel fan van Tarantino. Denk niet dat ik eerder 2 items in DWDD en Jinek over 1 film heb gezien.
Specularium is het hier mee eens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Martinello het volgende:
A Million Ways To Die In The WestSeth MacFarlane
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
The Hateful Eight schijnt redelijk saai te zijn.
Ik vond het wel vermakelijk. Maar zeker niet zijn beste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
The Hateful Eight schijnt redelijk saai te zijn.
Hoofdrollen voor Kit Harrington en Dakota Fanning. Lijkt me geen Nederlandse film.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk bijna nooit Nederlandse films. Laatst Het Bombardement gezien. Ben weer 10 jaar genezen.
Michiel de Ruyter was mijn laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk bijna nooit Nederlandse films. Laatst Het Bombardement gezien. Ben weer 10 jaar genezen.
Beeldlandschap schijnt inderdaad fantastisch te zijn, maar het verhaal zou redelijk langzaam verlopen en niet veel bijzonders zijn. Een beetje zoals Gravity.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.
THE REVENANTquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi gemaakt, maar als je kijkt met de verwachting spetterende actie te zien, dan kun je beter een andere film gaan kijken.
Dat is ook wel de diepste put van de Nederlandse film. Probeer eens iets van Alex van Warmerdam.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Borgman. Rare film.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is ook wel de diepste put van de Nederlandse film. Probeer eens iets van Alex van Warmerdam.
Geforceerde hap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Waar Pauw als hij een kritische vraag stelt gewoon kritisch overkomt, komt Jinek meteen zo agressief over joh
Waar woon jij? Zeg ik niet. Hier achter.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Daar ga ik niks over zeggen; de Telegraaf gaat het zeker redden.
Oke Sjuul
Daar dacht Wakker Nederland anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Eva lijkt me ook wel iemand die bij Wakker Nederland past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |