Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een irritant gebash richting Paradijs. Laat die man.
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typdquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Ging me niet om Eva, maar om die venijnige opmerkingen van die andere tafelgasten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Briljant zelfs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Abel, De Noorderlingen, Ober, allemaal goed.
Jinek doet je toch uiteindelijk weer terug verlangen naar Knevel en V/d Brink.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:46:47Politici moeten hun verantwoordelijkheid nemen en mensen bij de hand nemen. Diversiteit is de toekomst #EUdialogues reageer retweet
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 19:52:17We zien vooral de negatieve dingen, maar zien we wat we bereikt hebben? Tegenover elke vluchteling staan tien vrijwilligers #EUdialogues reageer retweet
twitter:81dvw twitterde op donderdag 07-01-2016 om 20:06:14@TimmermansEU je bedoelt om iedere Europese vrouw staan 10 verkrachters dank aan EU reageer retweet
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb asielzoekers als buren, geen kwade mensen hoor. Maar ze zitten gewoon werkloos thuis. Ik zie elke nacht de lampen branden en niemand naar zijn werk vertrekken.
In een sociale huurwoning mag je al blij zijn als je geen directe/grote overlast van mensen hebt. De grootste overlast is dat ze hun fiets tegen m'n fiets kwakken en met poepschoenen op het portiek komen, dat valt dus ook wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!
Pauw is ook links, maar stelt wel betere vragen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef Confetti het volgende:
Asscher denkt dat Turkije Afrikaantjes gaat terugnemen.
Wat is die Jinek toch een waardeloze journaliste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |