Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een irritant gebash richting Paradijs. Laat die man.
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typdquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Ging me niet om Eva, maar om die venijnige opmerkingen van die andere tafelgasten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil je even lekker pittig en kritisch zijn voor de kijkcijfers, doe je het zo dat het alleen maar vervelend is om naar te kijken. Arme Eva, dit vak is gewoon niet voor haar weggelegd denk ik
Briljant zelfs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Abel, De Noorderlingen, Ober, allemaal goed.
Jinek doet je toch uiteindelijk weer terug verlangen naar Knevel en V/d Brink.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:46:47Politici moeten hun verantwoordelijkheid nemen en mensen bij de hand nemen. Diversiteit is de toekomst #EUdialogues reageer retweet
twitter:TimmermansEU twitterde op donderdag 07-01-2016 om 19:52:17We zien vooral de negatieve dingen, maar zien we wat we bereikt hebben? Tegenover elke vluchteling staan tien vrijwilligers #EUdialogues reageer retweet
twitter:81dvw twitterde op donderdag 07-01-2016 om 20:06:14@TimmermansEU je bedoelt om iedere Europese vrouw staan 10 verkrachters dank aan EU reageer retweet
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb asielzoekers als buren, geen kwade mensen hoor. Maar ze zitten gewoon werkloos thuis. Ik zie elke nacht de lampen branden en niemand naar zijn werk vertrekken.
In een sociale huurwoning mag je al blij zijn als je geen directe/grote overlast van mensen hebt. De grootste overlast is dat ze hun fiets tegen m'n fiets kwakken en met poepschoenen op het portiek komen, dat valt dus ook wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze blazen niet de halve buurt op, dus dat is mooi meegenomen!
Pauw is ook links, maar stelt wel betere vragen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef Confetti het volgende:
Asscher denkt dat Turkije Afrikaantjes gaat terugnemen.
Wat is die Jinek toch een waardeloze journaliste.
Nee ik was in Münchenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stond jij er toevallig bij op oudjaarsavond?
Had je wat tegen de middeleeuwenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Je moet van elkaar af blijven. Duh, als dat het niveau is van de mensen die we hier binnenhalen. Dan werpen we onszelf echt terug naar de middeleeuwen.
Zit ie bij den CDA?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Maarten lid is van een partij die graag gezwellen toelaat
Alberto is underkaffer gegaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Joezi het volgende:
Zijn er al meer beelden van den onlusten op het plein? Staan toch overal camera's?
Alle camera's waren gestolen door die gelukzoekersquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Joezi het volgende:
Zijn er al meer beelden van den onlusten op het plein? Staan toch overal camera's?
Goh toealligquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alle camera's waren gestolen door die gelukzoekers
Indirect bestempelen ze de bevolking van hele landen als inhumane monsters, maar wanneer je er kritiek op hebt ben je een racist.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Iedereen heeft het altijd over "een heel andere cultuur", dat vind ik altijd zo makkelijk. In welke cultuur is het normaal om vrouwen te beroven en te betasten?
in een mannencultuur, in het leger komt t ook veel voor, of bij voetbalhooligansquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Iedereen heeft het altijd over "een heel andere cultuur", dat vind ik altijd zo makkelijk. In welke cultuur is het normaal om vrouwen te beroven en te betasten?
En dan moet de dader nog gepakt worden, moet de misdaad bewezen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
6 maanden voorwaardelijk, daarvoor moet je al minstens 5 vrouwen hebben verkracht...
In de Arabischequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
En hij liegt ook gewoon. Mensen kunnen niet uitgezet worden als ze gevaar lopen in eigen land. En als ze geen gevaar lopen krijgen ze sowieso geen asiel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
6 maanden voorwaardelijk, daarvoor moet je al minstens 5 vrouwen hebben verkracht...
Er wordt sowieso gelogen door politici.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
En hij liegt ook gewoon. Mensen kunnen niet uitgezet worden als ze gevaar lopen in eigen land. En als ze geen gevaar lopen krijgen ze sowieso geen asiel.
Oh ik wel, ook eens tijdje gestoptquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:28 schreef bechirti het volgende:
Ik drink ook niet mijn moeder is ook jaren gestopt met drinken. Herkennen er beiden niks van. Dus bullshit dit.
Nahja zit best diep geworteld in onze superieure cultuurquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef bechirti het volgende:
[..]
Zegt dan meer over de mensen met wie je omgaat lijkt me dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |