Dat zijn geinige karretjes ja. Ik heb er eens in gezeten bij een excursie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:32 schreef xpompompomx het volgende: [..] Ik heb bij een vorige werkgever wel eens met een speciaal vrachtwagentje over de rails gereden, wagentje had naast gewone wielen ook van die treinwielen
![]()
Bedtijd he.quote:
relmof? Nog niet meen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft die profiteur, nu huiseigenaar, zijn gezicht nou al laten zien?
Had hij vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij tijd heeft om te facebooken, dan ook voor Fok!
Blijft ie in Arnhem of gaat hij eindelijk in een leuke stad wonen?quote:
Hij blijft in Arnhem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijft ie in Arnhem of gaat hij eindelijk in een leuke stad wonen?
Al meerdere dagen zelfs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Friek_ het volgende:
De grote vriend van Guido bij de Slimste Mens.
Vind het wel een sympathieke kerel. Oogt ook slim.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
Die Eric bij De slimste mens heeft een irritant hoofd.
Die heeft een vrij onsympathieke kop inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het wel een sympathieke kerel. Oogt ook slim.
Haha, mijn vriendin wordt helemaal spastisch als hij op TV is, dus dan moet ik elke keer maar voor de anderen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Kon hij zijn huidige woning niet kopen?
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin wordt helemaal spastisch als hij op TV is, dus dan moet ik elke keer maar voor de anderen zijn.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het niveau dit seizoen sowieso vrij dramatisch.
Die stonede muts van gisteren was wel het toppunt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.
Ja, die had daar helemaal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die stonede muts van gisteren was wel het toppunt.
Geen idee. Ik kijk het meestal maar met een half oog mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Monolith het volgende:
Eens kijken of die zelfbevlekking van de NOS nog boeiend is.
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het niveau dit seizoen sowieso vrij dramatisch.
Ze hadden daar gewoon wat meer gas moeten stoken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.
Laat staan bekende Nederlanders met een beetje kennis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.
Maar niet zo gek toch? Er zijn maar zoveel Bekende Nederlanders.
In België zijn ze heel wat verder qua seizoenen en daar lijkt het niveau nog steeds beduidend hoger te liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.
Maar niet zo gek toch? Er zijn maar zoveel Bekende Nederlanders.
HIj lijkt ook niet echt op Willem-Alexander moet ik zeggen.quote:
37 meter hoge gouden Mao in China.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat wordt dit? Een gigantisch enigszins realistisch ogend lego-poppetje?
Wel een flinterdun laagje bladgoud als het geheel maar een half miljoen dollar kost.quote:
Verf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel een flinterdun laagje bladgoud als het geheel maar een half miljoen dollar kost.
En dan zit 'ie daar. Kleerhanger nog in zijn jasje, kogelwerende plaat op zijn borst, harses in de smog, en een paar dode bomen tegen zijn knieën, ergens in een landschap dat het meest doet denken aan een te lang niet verschoonde hamsterkooi. Genieten.quote:
Hé, een nieuwe user. Wat leuk, welkom!quote:
Een totaal onbekend nog ooit eerder gezien groentje natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, een nieuwe user. Wat leuk, welkom!
Het niveau van het journaal is zo laag, en het wordt steeds erger. Ik vind het echt een schande.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.
Ik heb me ingelezen, jij bent toch die Nijmeegse kraker?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een totaal onbekend nog ooit eerder gezien groentje natuurlijk!
Is het wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
Nieuw album van David Bowie luisteren. Feest.
Stompen kun je krijgen, ouwe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen, jij bent toch die Nijmeegse kraker?
Hadden ze dat in de aankondiging, vervolgens als item en aan het eind in de samenvatting van het nieuws?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die bloopers waren wel gezellig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in de aankondiging, vervolgens als item en aan het eind in de samenvatting van het nieuws?
Waarschijnlijk ook nog in het weeroverzicht
NOS moet dicht bij demense blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.
Kijk het al jaren niet meer, een genot zeg ik je, een echt genot.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het niveau van het journaal is zo laag, en het wordt steeds erger. Ik vind het echt een schande.
Demense, dementie, zoek de verschillenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
NOS moet dicht bij demense blijven.
Ik kijk het ook niet, haal m'n nieuws wel elders. Maar maakt me wel zorgen dat het best bekeken en oudste journaal van het land zo diep afzakt qua niveau. Dit is wel een belangrijke nieuwsvoorziening voor miljoenen mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk het al jaren niet meer, een genot zeg ik je, een echt genot.
Je niet meer ergeren aan een item over de jaarcijfers van Ahold waar ze naar de verslaggever via sat gaan die bij de AH te Baarn staat.
Vroegah was het ook al erg, buitenlands nieuws was altijd "Israel volgens Edo Rosenthal"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.
Ook dat kijk ik niet meer, maar het was altijd al beter dan de NOSquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, haal m'n nieuws wel elders. Maar maakt me wel zorgen dat het best bekeken en oudste journaal van het land zo diep afzakt qua niveau. Dit is wel een belangrijke nieuwsvoorziening voor miljoenen mensen.
RTL doet het al beter, trouwens.
De Telegraaf?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
een belangrijke nieuwsvoorziening voor miljoenen mensen.
Prima koppen toch? Leest lekker weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel goede nieuwsvoorziening. Objectief, eerlijk, recht door zee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een helden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat verwacht je dan, van de collaborateurs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt toch gewoon?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden een keer een politicus roder gemaakt dan zijn gezicht was, kan alleen de foto niet vinden omdat ik niet meer weet wie...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nieuwsuur?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Kowloon het volgende:
Bij RTL vind ik de politieke verslaggeving beter, de economische verslaggeving is bij allebei bagger, en bij de NOS vind ik het weerbericht beter.
Is ook gewoon waar hoor. En nog een mooie goal ook nog:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een beetje oude koeien enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, van de collaborateurs.
Kan gebeuren. De Republikeinse campagnebonzen maakten Obama zwarter.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hadden een keer een politicus roder gemaakt dan zijn gezicht was, kan alleen de foto niet vinden omdat ik niet meer weet wie...
Haha. Is wel heel erg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend toch? Of mag dit ook?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Echt verbazend dat die nick nog vrij was, trouwens.
Een gewoon dekbed ligt toch comfortabeler. Desalniettemin, weltrusten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Janneke141 het volgende:
Welterusten allen. Of niet, dat is ook goed - maar k ga onder zeil.
Tot morgen.
Dat is waar, maar verder zijn ze wel goed toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben daar hun beste Haagse verslaggever met pensioen gestuurd.
Ja, dat had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Echt verbazend dat die nick nog vrij was, trouwens.
Hoi Bolkie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoi remlof. Leuk dat je er weer bent.
Als er een beetje aardig nieuws is, is dat wel een programma wat ik graag kijk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar verder zijn ze wel goed toch?
Welterusten (ik ga niet naar bed maar er moet een e tussen).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een gewoon dekbed ligt toch comfortabeler. Desalniettemin, weltrusten.
Ha, Robin is Telegraaf lezer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de huidige berichtgeving ziet over vluchtelingen zouden ze het zo weer doen denk ik.
Ik spel woorden zoals ik dat wil ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welterusten (ik ga niet naar bed maar er moet een e tussen).
Kun je dit verhaal in het vervolg dan gewoon niet vertellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef Kowloon het volgende:
Ik zat laatst ook aan een andere username te denken, verbazingwekkend genoeg was die ook nog niet geregistreerd. Nu ook nog niet, daarom vertel ik nog niet welke het is.
Ik reageerde toch ook gewoon geïnteresseerd op jouw 8,5.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je dit verhaal in het vervolg dan gewoon niet vertellen.
Da's waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik reageerde toch ook gewoon geïnteresseerd op jouw 8,5.
Ik verheug me er al op om ermee in NWS te gaan postenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Tem het volgende:
Gutmensch is wel een briljante nickname eigenlijk. Goede comeback
Ho maar wacht heb je de username serieus of ironisch of sarcastisch of juist dubbel ironisch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op om ermee in NWS te gaan posten
Teken nog wat hartjes bij je UI, dat provoceert nog meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op om ermee in NWS te gaan posten
Thanks.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Master strafrecht ja? Bazenshit.
Oh is dat Remlof? Dan weet ik het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Remlof is een gutmensch van de beste soort. Pro-Europa, pro-Palestina, anti-PVV. Heerlijk.
Nog 38 jaar studeren voor je.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Master strafrecht ja? Bazenshit.
Ook anti-D66.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Remlof is een gutmensch van de beste soort. Pro-Europa, pro-Palestina, anti-PVV. Heerlijk.
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho maar wacht heb je de username serieus of ironisch of sarcastisch of juist dubbel ironisch?
Mwah, ik hoop voor 2020 wel een keer klaar te zijn. Anders moet ik de volledige stufi terugbetalen.quote:
Voor de verkiezingen voor het Europees Parlement heb ik er nog op gestemd.quote:
Oh, ik dacht dat je meer een linkse PvdA'er was, die vinden D66 in sociaal-economisch opzicht iets te activerend volgens mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen voor het Europees Parlement heb ik er nog op gestemd.
Die gasten hebben kennelijk al eens eerder in een standoff met de federalen gestaan. Toen trokken laatstgenoemden zich terug.quote:
Met je bachelor, bedoel je.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop voor 2020 wel een keer klaar te zijn. Anders moet ik de volledige stufi terugbetalen.
Juist niet, ik zit meer op de rechtervleugel van de PvdA. De Dijsselbloem/Timmermans kant, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je meer een linkse PvdA'er was, die vinden D66 in sociaal-economisch opzicht iets te activerend volgens mij.
Haha. Goedzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
Nu ik een eigen huis heb helemaal natuurlijk.
De kant waardoor de arbeider zich verraden voelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Juist niet, ik zit meer op de rechtervleugel van de PvdA. De Dijsselbloem/Timmermans kant, zeg maar.
Prachtig land. Gewoon Westerntje spelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die gasten hebben kennelijk al eens eerder in een standoff met de federalen gestaan. Toen trokken laatstgenoemden zich terug.
Er zijn geen klassieke arbeiders meer in Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De kant waardoor de arbeider zich verraden voelt.
Arbeiders moeten hun bek houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De kant waardoor de arbeider zich verraden voelt.
Wij zijn ook gewoon arbeiders.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er zijn geen klassieke arbeiders meer in Nederland.
Jij verricht lopendebandwerk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon arbeiders.
Dat zijn ze ook, op een paar tokkies met te beperkte capaciteiten na.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef robin007bond het volgende:
Het gros van de mensen denkt tegenwoordig dat ze "middenklasse" zijn.
Hebben wij de productiemiddelen in handen, werken wij niet voor een loon? Zolang je arbeid verricht in opdracht van de werkgever ben je toch gewoon een arbeider?quote:
Zoals Gerrit Zalm dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben wij de productiemiddelen in handen, werken wij niet voor een loon? Zolang je arbeid verricht in opdracht van de werkgever ben je toch gewoon een arbeider?
Ik heb wel weer beleggingen sinds een tijdje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben wij de productiemiddelen in handen, werken wij niet voor een loon?
Oh jee. Waar beleg je in?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel weer beleggingen sinds een tijdje.
Ik doe niet alleen wat me wordt opgedragen, ik praat ook mee over oplossingen voor acute problemen, over nieuwe uitbreidingen aan ons product en over de koers voor de toekomst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben wij de productiemiddelen in handen, werken wij niet voor een loon? Zolang je arbeid verricht in opdracht van de werkgever ben je toch gewoon een arbeider?
http://www.parool.nl/paro(...)-Kolenkitbuurt.dhtmlquote:Heijkamp ziet de tijdelijke huurcontracten als 'katalysator van de gentrificatie', de opkomst van oudere wijken die nieuwe kapitaalkrachtige bewoners trekken. 'Rijke mensen verdringen arme mensen. Mensen met een kleine portemonnee worden de stad uitgejaagd. Eigenlijk wordt gezegd: ga maar in Almere of Purmerend wonen.' Hij verwacht dat er alleen maar meer tijdelijke huurcontracten komen, door een wetsvoorstel van minister Stef Blok. Nu al zijn voor veel uitzonderingen tijdelijke contracten mogelijk - in woningen voor doelgroepen zoals studenten, maar ook bij leegstand of renovatie. Blok voegt daar de mogelijkheid aan toe voor een huurcontract van maximaal één jaar.
Laat de belastingdienst dat maar niet horen. Anders verliezen heel veel mensen plotsklaps hun aftrekposten. Ze zouden wel willen dat iedereen een arbeider was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb toch maar mooi geleerd dit blok wat gentrificatie is. Criminologie, wat een baggervak.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-Kolenkitbuurt.dhtml
Onder leiding van grootleider Blok gaat de gentrificationstrijd in Amsterdam weer een nieuwe fase in.
Dat is een euh.. bijzonder uitstapje dan. Of is er ook een verband tussen gentrificatie en criminaliteit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb toch maar mooi geleerd dit blok wat gentrificatie is. Criminologie, wat een baggervak.
Dr. Braun gaat er ook college over geven in de master. Of ga je de UPTE master niet doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Kaas- het volgende:
Gentrificatie is ook wel echt zo'n term die je nooit van je leven zal horen of lezen, tenzij je een socioloog tegenkomt.
Sindsdien gebruik ik het zelf ook teouwens, klinkt wel cool. Gentrificatie.
Nee, toch niet leuk genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dr. Braun gaat er ook college over geven in de master. Of ga je de UPTE master niet doen?
Ja, een beetje vervoersobsessie hebben is wel handig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, toch niet leuk genoeg eigenlijk.
Komt ook best vaak in de media hoor, dat woord.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Kaas- het volgende:
Gentrificatie is ook wel echt zo'n term die je nooit van je leven zal horen of lezen, tenzij je een socioloog tegenkomt.
Sindsdien gebruik ik het zelf ook teouwens, klinkt wel cool. Gentrificatie.
Wow.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Shell, BAM en ING. Lekker oude economie allemaal.
Hmm.. Ik ga eens opzoeken welke definitie de belastingdienst gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Laat de belastingdienst dat maar niet horen. Anders verliezen heel veel mensen plotsklaps hun aftrekposten. Ze zouden wel willen dat iedereen een arbeider was.
Maar was leuk om er enkele vakken in te volgen hoor. Maar ga toch maar gewoon lekker voor de micro.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, een beetje vervoersobsessie hebben is wel handig.
Ik lees alleen tokkiemedia, daar zal het wel aan liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt ook best vaak in de media hoor, dat woord.
Onder een zeiltje in de buitenlucht kan je echt heerlijk slapen. Maar niet als het dit soort kloteweer isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een gewoon dekbed ligt toch comfortabeler. Desalniettemin, weltrusten.
Kijk Robin, het moet wel rendement leveren natuurlijk.quote:
Heb je geen vak corporate social responsibility gevolgd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kijk Robin, het moet wel rendement leveren natuurlijk.Ik had in 1998 een keer aandelen Vestas gekocht, dat was echt bagger.
Houdt Triodos zich niet bezig met dubieuze alternatieve geneeswijzen? Dat was voor mij de echte afknapper.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:00 schreef 99.999 het volgende:
Ik beleg een paar cent in duurzame fondsen via Triodos. Lekker de hippie uithangen.
Dat is in bolkjes geval beperkt tot het investeren in Russische bruinkoolcentrales.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je geen vak corporate social responsibility gevolgd?
Boeiend. Als het maar duurzaam rendement oplevert.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Houdt Triodos zich niet bezig met dubieuzr alternatieve geneeswijzen? Dat was voor mij de echte afknapper.
Niet heel spectaculair.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef robin007bond het volgende:
http://www.kwakzalverij.n(...)10_voor_Triodos_Bank
Dat meen je toch niet?quote:
Eens, je kan beter je geld bij banken die investeren in clusterbommen zetten dan bij Triodos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?Ik vind het echt belachelijk. En best spectaculair. Zeker als er geld wordt geïnvesteerd om homeopathie in ontwikkelingslanden te bevorderen waar juist de reguliere geneeskunde het geld heel hard nodig heeft.
Ik zie het als iets aanvullends op de reguliere geneeskunde. Heb mezelf van de week lelijk in mijn duim gesneden. Daar smeer ik zo ook weer een homeopathisch zalfje op. Werkt prima, je lichaam moet zelf genezen maar dit houdt het lekker vet en beperkt de lidtekenvorming.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?Ik vind het echt belachelijk. En best spectaculair. Zeker als er geld wordt geïnvesteerd om homeopathie in ontwikkelingslanden te bevorderen waar juist de reguliere geneeskunde het geld heel hard nodig heeft.
Clusterbommen op homeopatische klinieken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, je kan beter je geld bij banken die investeren in clusterbommen zetten dan bij Triodos.
Nee, beter bij ASN dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, je kan beter je geld bij banken die investeren in clusterbommen zetten dan bij Triodos.
Prima als mensen denken dat het werkt voor iets kleins, maar echte klinieken in ontwikkelingslanden vind ik wel erg ver gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie het als iets aanvullends op de reguliere geneeskunde. Heb mezelf van de week lelijk in mijn duim gesneden. Daar smeer ik zo ook weer een homeopathisch zalfje op. Werkt prima, je lichaam moet zelf genezen maar dit houdt het lekker vet en beperkt de lidtekenvorming.
Als je zo allergisch bent voor dingen die niet werken, waarom ben je dan een socialist?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Prima als mensen denken dat het werkt voor iets kleins, maar echte klinieken in ontwikkelingslanden vind ik wel erg ver gaan.
Hihi wat een goede garp.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je zo allergisch bent voor dingen die niet werken, waarom ben je dan een socialist?
Wel, bedrijven vinden dat voornamelijk belangrijk als het geld oplevert.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je geen vak corporate social responsibility gevolgd?
Littekenvorming. (Kijk Kaas, ik kan het ook.)quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie het als iets aanvullends op de reguliere geneeskunde. Heb mezelf van de week lelijk in mijn duim gesneden. Daar smeer ik zo ook weer een homeopathisch zalfje op. Werkt prima, je lichaam moet zelf genezen maar dit houdt het lekker vet en beperkt de lidtekenvorming.
Bedankt voor je scherpe kritiek op het kapitalisme Kowloon. Deze moet ik onthouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel, bedrijven vinden dat voornamelijk belangrijk als het geld oplevert.
Hoezo? Ik volg je niet zo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor je scherpe kritiek op het kapitalisme Kowloom. Deze moet ik onthouden.
Uierzalf werkt net zo goed, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zegt dus dat kapitalisme niet met oplossingen kan komen voor het milieu tenzij het rendabel is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoezo? Ik volg je niet zo.
Maar veel dingen die als milieuvriendelijk gepresenteerd worden, worden in feite gewoon gedaan om de kosten te drukken. Daar is niks mis mee, maar de uitgevente reden is vaak niet de feitelijke reden om op milieuvriendelijke productiemethoden over te stappen.
Allicht maar dat heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Uierzalf werkt net zo goed, natuurlijk.
De Sovjet-Unie was daarentegen een zegen voor de leefomgeving.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt dus dat kapitalisme niet met oplossingen kan komen voor het milieu tenzij het rendabel is.
Lekker kernproeven doen in de provincie. Linkse mogelijkheden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:47 schreef Reya het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie was daarentegen een zegen voor de leefomgeving.
Ach wat, ook linkse kranten hebben een politieke agenda.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkend. Gelukkig zijn de zakken van het etatisme oneindig diep.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt dus dat kapitalisme niet met oplossingen kan komen voor het milieu tenzij het rendabel is.
Zo lang er mensen zijn om uit te buiten kan een socialistische roverheid welig tieren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schokkend. Gelukkig zijn de zakken van het etatisme oneindig diep.
Toch mooi dat je dit blind steunt en weer finaal door het lint gaat wanneer de linkse media iets gedaan zouden hebben. Bijna tijd om weer over Marcel van Dam en Exota te beginnen, Piet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach wat, ook linkse kranten hebben een politieke agenda.
Zoals Craxi al vroeg in China: "als jullie allemaal socialisten zijn, van wie stelen jullie dan?".quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo lang er mensen zijn om uit te buiten kan een socialistische roverheid welig tieren.
Evenals het kapitalisme uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo lang er mensen zijn om uit te buiten kan een socialistische roverheid welig tieren.
Wat vormen jij en Piet toch een schattig stel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch mooi dat je dit blind steunt en weer finaal door het lint gaat wanneer de linkse media iets gedaan zouden hebben. Bijna tijd om weer over Marcel van Dam en Exota te beginnen, Piet?
Dat is dan het menselijk vernuft.quote:
Iedereen uit de zakken van zijn buurman te laten leven, want het geld bij de buren is altijd groener.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat heten consumenten, en die kunnen kiezen.quote:
Geleerd van onze Fransie Fransie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:03 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Obama geëmotioneerd tijdens toespraak
Beetje gay. Maar redelijke strategie.
Ergo de Wereld kan niet zonder socialisme.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat heten consumenten, en die kunnen kiezen.
De Chinezen die de producten maken niet nee, maar die worden, wederom, uitgebuit door socialisten.
Ja knapt af op iedereen die iets onderneemt en voor zijn producten meer vraagt dan de kostprijs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Houdt Triodos zich niet bezig met dubieuze alternatieve geneeswijzen? Dat was voor mij de echte afknapper.
Socialisten als wijlen Steve Jobs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat heten consumenten, en die kunnen kiezen.
De Chinezen die de producten maken niet nee, maar die worden, wederom, uitgebuit door socialisten.
De Roverheid vraagt mij ook meer dan de kostprijs voor haar dienstverlening. Omdat men stemmen moet kopen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja knapt af op iedereen die iets onderneemt en voor zijn producten meer vraagt dan de kostprijs.
Verdacht type, inderdaad. Tevens afkomstig uit Syrië, een land dat geregeerd wordt door de Arabische Socialiste Ba'ath Partij.quote:
Dat is geen dienstverlening. Je hebt niet te kiezen. De overheid neemt je zelfgebakken brood en geeft je een paar kruimels terug. Noem dat maar dienstverlening.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Roverheid vraagt mij ook meer dan de kostprijs voor haar dienstverlening. Omdat men stemmen moet kopen.
Veel te vroeg man voor deze bagger.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is geen dienstverlening. Je hebt niet te kiezen. De overheid neemt je zelfgebakken brood en geeft je een paar kruimels terug. Noem dat maar dienstverlening.
De overheid neemt een deel van uw brood en geeft dat aan mij; daar ben ik uiteraard zeer tevreden mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is geen dienstverlening. Je hebt niet te kiezen. De overheid neemt je zelfgebakken brood en geeft je een paar kruimels terug. Noem dat maar dienstverlening.
Vertel dat maar aan de overheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel te vroeg man voor deze bagger.
Gelukkig gaf god u een klompvoet en een bochel ter compensatie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De overheid neemt een deel van uw brood en geeft dat aan mij; daar ben ik uiteraard zeer tevreden mee.
Onder de gordel, ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gelukkig gaf god u een klompvoet en een bochel ter compensatie.
Ik werk in de financiële dienstverlening. Ook een soort overheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat probeer ik maar krijg steeds voicemail.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de overheid.
Hier geen centje pijn. Wel wat kouder dan gisteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:00 schreef 99.999 het volgende:
Zo dat was best glad onderweg. Meer schaatsen dan lopen
Een collega van me werkt ook al thuis omdat het buiten te glad was om de weg op te gaan, maar hier is het enkel wat frisser dan gisteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:00 schreef 99.999 het volgende:
Dat geldt voor jou natuurlijk letterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
De overheid neemt je zelfgebakken brood en geeft je een paar kruimels terug.
Gister ging het hier nog prima maar was het tien km verderop spekglad, nu is het hier bal. Allemaal vallende mensen en auto's en vrachtwagens die niet vak de plek komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hier geen centje pijn. Wel wat kouder dan gisteren.
Mooi! Kunnen mensen weer lekker de gemeente aansprakelijk stellen voor hun ongemak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gister ging het hier nog prima maar was het tien km verderop spekglad, nu is het hier bal. Allemaal vallende mensen en auto's en vrachtwagens die niet vak de plek komen.
Zullen vast mensen proberen. De hoofdwegen gaan wel maar hier is bijna niet tegenop te strooien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mooi! Kunnen mensen weer lekker de gemeente aansprakelijk stellen voor hun ongemak.
Had je maar mooiweerbelasting moeten betalenquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mooi! Kunnen mensen weer lekker de gemeente aansprakelijk stellen voor hun ongemak.
Voor een zelfverklaard libertarier leun jij wel heel erg op vadertje staat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Remlof?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Had je maar mooiweerbelasting moeten betalen
Er is hier ook nog niets veranderd. Toch noemen ze het nu code oranje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:00 schreef 99.999 het volgende:
Als het wegennetwerk gewoon netjes in private handen was, dan was dit niet gebeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor een zelfverklaard libertarier leun jij wel heel erg op vadertje staat.
Dan had je geweten dat voorzichtigheid geboden was.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het wegennetwerk gewoon netjes in private handen was, dan was dit niet gebeurd.
hele goede morgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is hier ook nog niets veranderd. Toch noemen ze het nu code oranje.
Goedemorgen.
Daar waren mensen nu inderdaad totaal niet van op de hoogte gesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat voorzichtigheid geboden was.
Je had in ieder geval niet bang hoeven te zijn dat de bussen uitvielen, want die dingen reden dan überhaupt al niet in 90 procent van het land.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het wegennetwerk gewoon netjes in private handen was, dan was dit niet gebeurd.
Ik had nog een vraag voor jou: waarom noem je je werkgever bedrijf en niet uitgever?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had in ieder geval niet bang hoeven te zijn dat de bussen uitvielen, want die dingen reden dan überhaupt al niet in 90 procent van het land.
Busstroken zouden niet bestaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had in ieder geval niet bang hoeven te zijn dat de bussen uitvielen, want die dingen reden dan überhaupt al niet in 90 procent van het land.
Nu weet je dat je al je persoonlijk leed op een ander af kan wentelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar waren mensen nu inderdaad totaal niet van op de hoogte gesteld.
Je gebrabbel wordt met de dag onsamenhangender.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu weet je dat je al je persoonlijk leed op een ander af kan wentelen.
Ik sta er eerlijk gezegd nooit zo bij stil. Meestal noem ik mijn werkgever namelijk gewoon bij de naam.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor jou: waarom noem je je werkgever bedrijf en niet uitgever?
Op wie dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu weet je dat je al je persoonlijk leed op een ander af kan wentelen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je gebrabbel wordt met de dag onsamenhangender.
Correct, de infrastructuur zou dan immers op het niveau 1880 zijn blijven hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Busstroken zouden niet bestaan.
Ik begrijp dat dat hier niet kan. Maar het viel op, toen je schreef dat je bedrijf een borrel had vanwege de nieuwe naam.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sta er eerlijk gezegd nooit zo bij stil. Meestal noem ik mijn werkgever namelijk gewoon bij de naam.
Waarschijnlijk omdat we door innovatie allemaal vervoer door de lucht zouden hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, de infrastructuur zou dan immers op het niveau 1880 zijn blijven hangen.
Nou moequote:Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef Reya het volgende:
God heeft het duidelijk niet zo op het Noorden, en eigenlijk is dat best begrijpelijk.
Op jou en mij. De staat zorgt immers voor ons als een ouder voor hun kinderen.quote:
Nu was onze vorige eigenaar ook geen uitgever.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat hier niet kan. Maar het viel op, toen je schreef dat je bedrijf een borrel had vanwege de nieuwe naam.
Voor jou misschien, met je kinderbijslag en je huizensubsidie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op jou en mij. De staat zorgt immers voor ons als een ouder voor hun kinderen.
En nu wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu was onze vorige eigenaar ook geen uitgever.
Persgroep is wel een uitgever, ja.quote:
Aha. Was gewoon even benieuwd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persgroep is wel een uitgever, ja.
Hoppa, Rutte II.quote:http://www.nu.nl/geldzake(...)netto-meer-over.html
De meeste werknemers houden in 2016 een hoger netto salaris over.
Mensen met een minimumloon zien hun salaris met netto 76 euro stijgen, blijkt woensdag uit berekeningen van salarisdienstverlener ADP.
Mensen met een modaal inkomen houden per maand 69 euro meer over. Mensen die anderhalf keer modaal verdienen, gaan er 6 euro op vooruit. Twee keer modaal houdt maandelijks 52 euro meer over dan in 2015.
ADP verwerkt elke maand de salarisstroken van 1,4 miljoen werknemers in Nederland.[..]
Waarom krijgt dat kutvolk met minimum nouweer het meeste. Het is weer een feestje.quote:
Om het verschil tussen niet en wel werken te vergroten he.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom krijgt dat kutvolk met minimum nouweer het meeste. Het is weer een feestje.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat we door innovatie allemaal vervoer door de lucht zouden hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Om het verschil tussen niet en wel werken te vergroten he.
Bruto minimumloon? Dan maakt het verder niet uit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Bijstand is toch gewoon gekoppeld aan het minimumloon?
Is dit weer zo'n stelling die je niet op redelijke wijze hoeft te onderbouwen maar waarbij je een paar keer hard "MARKTWERKING!" schreeuwt ter ondersteuning?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat we door innovatie allemaal vervoer door de lucht zouden hebben.
Klinkt als een econoom.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n stelling die je niet op redelijke wijze hoeft te onderbouwen maar waarbij je een paar keer hard "MARKTWERKING!" schreeuwt ter ondersteuning?
Er is sowieso nul profijt voor jezelf.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:05 schreef Euribob het volgende:
De dame voor me zit Engelse zinnetjes te leren die ze zelf verkeerd heeft op geschreven. Zonde van al die inspanning.
De econoom in mij zegt me dat ik er wat van zou moeten zeggen, maar gezien het gezicht van de dame in kwestie is de marginale opbrengst lager dan de kosten.
Jawel, dan hoef ik deze vertoning niet meer aan te zien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is sowieso nul profijt voor jezelf.
Overal paarden dus i.p.v auto's. Ik denk dat je dan de vrouwelijke kant van de samenleving wel mee zou hebben. Behalve dan dat het vrouwenkiesrecht pas in 1919 is ingevoerd. Details.. Details..quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, de infrastructuur zou dan immers op het niveau 1880 zijn blijven hangen.
Weer zuurtjes gehad bij het ontbijt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Of, krijgen. Het is natuurlijk niet krijgen, maar minder inleveren.
Deze reacties heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer zuurtjes gehad bij het ontbijt?
Ik heb geen HRA.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor jou misschien, met je kinderbijslag en je huizensubsidie.
Ik heb de eerste loonstrook net uitgedraaid en zag dat ik er netto zowaar ¤6 op vooruit ga deze maand. hulde voor deze koopkrachtverbetering.quote:
quote:
Jouw loonstrook is bruin?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb de eerste loonstrook net uitgedraaid en zag dat ik er netto zowaar ¤6 op vooruit ga deze maand. hulde voor deze koopkrachtverbetering.
Anderhalf keer modaal dus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb de eerste loonstrook net uitgedraaid en zag dat ik er netto zowaar ¤6 op vooruit ga deze maand. hulde voor deze koopkrachtverbetering.
Heerlijk vers afgebakken bruine pistoletjes zalm.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer zuurtjes gehad bij het ontbijt?
Ben je werkloos?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk vers afgebakken bruine pistoletjes zalm.
MSC gecertificeerd neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk vers afgebakken bruine pistoletjes zalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |