Dat zijn geinige karretjes ja. Ik heb er eens in gezeten bij een excursie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:32 schreef xpompompomx het volgende: [..] Ik heb bij een vorige werkgever wel eens met een speciaal vrachtwagentje over de rails gereden, wagentje had naast gewone wielen ook van die treinwielen
![]()
Bedtijd he.quote:
relmof? Nog niet meen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft die profiteur, nu huiseigenaar, zijn gezicht nou al laten zien?
Had hij vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij tijd heeft om te facebooken, dan ook voor Fok!
Blijft ie in Arnhem of gaat hij eindelijk in een leuke stad wonen?quote:
Hij blijft in Arnhem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijft ie in Arnhem of gaat hij eindelijk in een leuke stad wonen?
Al meerdere dagen zelfs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Friek_ het volgende:
De grote vriend van Guido bij de Slimste Mens.
Vind het wel een sympathieke kerel. Oogt ook slim.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
Die Eric bij De slimste mens heeft een irritant hoofd.
Die heeft een vrij onsympathieke kop inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het wel een sympathieke kerel. Oogt ook slim.
Haha, mijn vriendin wordt helemaal spastisch als hij op TV is, dus dan moet ik elke keer maar voor de anderen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Kon hij zijn huidige woning niet kopen?
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin wordt helemaal spastisch als hij op TV is, dus dan moet ik elke keer maar voor de anderen zijn.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het niveau dit seizoen sowieso vrij dramatisch.
Die stonede muts van gisteren was wel het toppunt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.
Ja, die had daar helemaal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die stonede muts van gisteren was wel het toppunt.
Geen idee. Ik kijk het meestal maar met een half oog mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kandidaten zijn redelijk uien de laatste dagen.
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Monolith het volgende:
Eens kijken of die zelfbevlekking van de NOS nog boeiend is.
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het niveau dit seizoen sowieso vrij dramatisch.
Ze hadden daar gewoon wat meer gas moeten stoken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.
Laat staan bekende Nederlanders met een beetje kennis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.
Maar niet zo gek toch? Er zijn maar zoveel Bekende Nederlanders.
In België zijn ze heel wat verder qua seizoenen en daar lijkt het niveau nog steeds beduidend hoger te liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt. Af en toe een klein beetje.
Maar niet zo gek toch? Er zijn maar zoveel Bekende Nederlanders.
HIj lijkt ook niet echt op Willem-Alexander moet ik zeggen.quote:
37 meter hoge gouden Mao in China.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat wordt dit? Een gigantisch enigszins realistisch ogend lego-poppetje?
Wel een flinterdun laagje bladgoud als het geheel maar een half miljoen dollar kost.quote:
Verf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel een flinterdun laagje bladgoud als het geheel maar een half miljoen dollar kost.
En dan zit 'ie daar. Kleerhanger nog in zijn jasje, kogelwerende plaat op zijn borst, harses in de smog, en een paar dode bomen tegen zijn knieën, ergens in een landschap dat het meest doet denken aan een te lang niet verschoonde hamsterkooi. Genieten.quote:
Hé, een nieuwe user. Wat leuk, welkom!quote:
Een totaal onbekend nog ooit eerder gezien groentje natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, een nieuwe user. Wat leuk, welkom!
Het niveau van het journaal is zo laag, en het wordt steeds erger. Ik vind het echt een schande.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Een item van 10 minuten in het NOS journaal over dat het glad is in Groningen vond ik ook nogal belachelijk.
Ik heb me ingelezen, jij bent toch die Nijmeegse kraker?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een totaal onbekend nog ooit eerder gezien groentje natuurlijk!
Is het wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
Nieuw album van David Bowie luisteren. Feest.
Stompen kun je krijgen, ouwe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen, jij bent toch die Nijmeegse kraker?
Hadden ze dat in de aankondiging, vervolgens als item en aan het eind in de samenvatting van het nieuws?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die bloopers waren wel gezellig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in de aankondiging, vervolgens als item en aan het eind in de samenvatting van het nieuws?
Waarschijnlijk ook nog in het weeroverzicht
NOS moet dicht bij demense blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.
Kijk het al jaren niet meer, een genot zeg ik je, een echt genot.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het niveau van het journaal is zo laag, en het wordt steeds erger. Ik vind het echt een schande.
Demense, dementie, zoek de verschillenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
NOS moet dicht bij demense blijven.
Ik kijk het ook niet, haal m'n nieuws wel elders. Maar maakt me wel zorgen dat het best bekeken en oudste journaal van het land zo diep afzakt qua niveau. Dit is wel een belangrijke nieuwsvoorziening voor miljoenen mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk het al jaren niet meer, een genot zeg ik je, een echt genot.
Je niet meer ergeren aan een item over de jaarcijfers van Ahold waar ze naar de verslaggever via sat gaan die bij de AH te Baarn staat.
Vroegah was het ook al erg, buitenlands nieuws was altijd "Israel volgens Edo Rosenthal"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk 2 minuten over Keulen en 1 minuut over Iran. De rest gladde horror in het Noorden.
Ook dat kijk ik niet meer, maar het was altijd al beter dan de NOSquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, haal m'n nieuws wel elders. Maar maakt me wel zorgen dat het best bekeken en oudste journaal van het land zo diep afzakt qua niveau. Dit is wel een belangrijke nieuwsvoorziening voor miljoenen mensen.
RTL doet het al beter, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |