beetje toevallig, ik post jij post, stalker ;squote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Chloroform het volgende:
Jeetje hoink is terug en meteen hommeles
Zarb ging ervandoor met de boy van aberellaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:33 schreef -supergirl- het volgende: Wat is er gebeurd tussen ZarB en aber dan?
Ai vandaar deze pijnlijke frustratie die omhoog komt borrelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zarb ging ervandoor met de boy van aberella
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
beetje toevallig, ik post jij post, stalker ;s
Nieuw topic, denk dat het dood is nu.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wilde eigk gaan douchen, maar wil dit niet missen.
RIPquote:Op zondag 3 januari 2016 15:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nieuw topic, denk dat het dood is nu.
Yep het moment is voorbij.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nieuw topic, denk dat het dood is nu.
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ai vandaar deze pijnlijke frustratie die omhoog komt borrelen.
Oh oké dan is het goedquote:
Ben jij ook toch houden we van jequote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weetniet maar is wel echt een kutuser die man
Wowquote:Op zondag 3 januari 2016 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook toch houden we van je
Oké dan houden we niet van je, jezus ;squote:
Ik ga wel weer hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké dan houden we niet van je, jezus ;s
Damn dimi, hoe ben jij zo op de hoogte van alles.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
zarb woont toch samen met frikandelli
is het uit met die en is ze nu met eend112 ?
hoink is ook gepepen toch door aberollo
op zo ene fissa
ongewassen(?) lol
Ze is niet met Eend en geen idee of dat laatste waar is.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
op zo ene fissa
ongewassen(?) lol
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
op zo ene fissa
ongewassen(?) lol
Daar is sinds kort een heel subforum voorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Chloor kun jij me bijles Engels geven snoeskipje
Ik zal d'r even bellen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef KREEFTx het volgende:
Waar is housesoftheholy dat was pas een leuke user
aber is wel zo'n schattig blond poppetje jaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Aber heeft Hoink één keer gepijpt toen ik keek, dat was niet sletterig maar volledig juist binnen context, maar dat snappen jullie toch allemaal niet.
Aber is geen sletje maar de heldin die FOK! nodig heeft. Niet die het verdient overigens.
Zijn hier beelden van?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Aber heeft Hoink één keer gepijpt toen ik keek, dat was niet sletterig maar volledig juist binnen context, maar dat snappen jullie toch allemaal niet.
Aber is geen sletje maar de heldin die FOK! nodig heeft. Niet die het verdient overigens.
oke eendquote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef KREEFTx het volgende:
Aber heeft as we speak meerdere orgasmes
ik had haar nog niet zo lang geleden gesproke hieroquote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb al maanden niets van housesoftheholy gehoord moet ik van haar zeggen.
jammer, leuke userquote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb al maanden niets van housesoftheholy gehoord moet ik van haar zeggen.
Ik verwacht in de toekomst een meer coulante houding.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar die blijven in mijn privécollectie.
Damn TARDISquote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind eend niet lekker, beetje rare nasmaak.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb met kerst heerlijke eendenborst gegeten, was genieten zeg ik je.
quote:
quote:
Ja dusquote:
ik vind het zo bizar dat eend als gevogelte zoveel op runderbiefstuk lijktquote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind eend niet lekker, beetje rare nasmaak.
ja nee zo ver had ik nog niet nagedachtquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vind het zo bizar dat eend als gevogelte zoveel op runderbiefstuk lijkt
doe ff 1xquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nee zo ver had ik nog niet nagedacht
Echt kei en keihard hardop.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
Zuigt als een net uit de verpakking gehaalde Henry.
zit je de viva te lezen ofzoquote:Op zondag 3 januari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
Langs de Seine zit een bistro waar je de lekkerste canard ter wereld kan eten
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
Zuigt als een net uit de verpakking gehaalde Henry.
Ik zou poes aanraden.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
Ik heb met kerst heerlijke eend gemaakt, kan wel xje voor je makenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
hehehehehequote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.
als je van vies vettig overrated vlees houdt zit je in deze sc wel goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.
Is Dima nou echt uit de kast of niet gvd.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is echt iets wat dima in zijn vrije tijd doet
Alleen dan is de zak van plastic.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
dit is echt iets wat dima in zijn vrije tijd doet
ach alsof het voor zijn seksleven uitmaaktquote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is Dima nou echt uit de kast of niet gvd.
hij heeft nog altijd goede smaak in armbandjes, kan niemand hem afnemen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft al geen seksleven, maar straks heeft hij ook geen familieleven meer.
Hij heeft denk ik een beste olifantenhuid inmiddels.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft al geen seksleven, maar straks heeft hij ook geen familieleven meer.
hierquote:Op zondag 3 januari 2016 16:00 schreef Oberkullie het volgende:
Dima had net een gedichtje toch waar is hij nu?
Daar kan alsnog een eerwraak mes tegenop.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik een beste olifantenhuid inmiddels.
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes,quote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We hebben nu wel even tijd voor je songtekst
Ik denk zijn lul in een willekeurig lichaamsopening stoppen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
wat zijn je goede voornemens van dit jaar dima
tentamens halen en afstudeerstage regelenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
wat zijn je goede voornemens van dit jaar dima
is Fresku je co-writer?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes,
is m'n eigen twijfel...
Voor zij die aan me twijfelen:
twijfel je meer aan mij dan mij? Ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet ik niet wat ik moet op de wereld,
maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen:
kom je daarmee verder? Nee, ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet niemand wat je moet op de wereld,
maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
ik heb gehoord dat je dan terecht moet bij die vrouwen van 600lb life.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk zijn lul in een willekeurig lichaamsopening stoppen.
Was dat niet een ander woord voor hoink581?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sherlock heeft toch nergens in dit topics "slet" kunnen vinden.
Hey hey hey, nou zeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sherlock heeft toch nergens in dit topics "slet" kunnen vinden.
Etsu accepteert geloof ik allesquote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk zijn lul in een willekeurig lichaamsopening stoppen.
Ja met smart. Haha.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik hoorde dat je op me gewacht hebt
Er staat bij mijn entry nergens iets over piemels in de mond nemen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:09 schreef xcachet het volgende:
Was dat niet een ander woord voor hoink581?
dankjewel voor deze instructie hoink wist namelijk niet hoe mijn vagina werktequote:Op zondag 3 januari 2016 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even met je vinger over de clitter en dan effe tussen de lippen doorhalen.
hoink is vagijngodquote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
dankjewel voor deze instructie hoink wist namelijk niet hoe mijn vagina werkte
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moeten jullie eens afspreken?
Ik dacht dat jij zo'n seksloze moslima was die nog nooit haar heilige heuvel had beklommen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef Crip het volgende:
Wat heeft hij met je gedaan?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:16 schreef Crip het volgende:
Na deuce heb ik afgezworen om iemand te meeten die in de gym komt. [ afbeelding ]
Enige waar ik soms moeite mee heb zijn mijn vetrollen die in de weg zitten.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n seksloze moslima was die nog nooit haar heilige heuvel had beklommen.
Een beetje meer respect voor je boezem graagquote:Op zondag 3 januari 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Enige waar ik soms moeite mee heb zijn mijn vetrollen die in de weg zitten.
;squote:Op zondag 3 januari 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor je boezem graag
En alleen maar omdat de rekeningen niet meer betaald kunnen worden?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
FB / 2016: Waar Danny de hand diep in eigen boezem steekt (c) Jigzoz
Ik denk dat Danny een goede zet heeft gemaakt door zich zo kwetsbaar op te stellen, ik hoop dat het inderdaad tot een leuker FOK! leidt.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso een wanhoopsoffensief, maar ja dat kan je Danny niet kwalijk nemen
Alsof een klein kind die koekjes uit de trommel heeft gejat zijn excuses aanbiedt.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso een wanhoopsoffensief, maar ja dat kan je Danny niet kwalijk nemen
Kwetsbaar?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny een goede zet heeft gemaakt door zich zo kwetsbaar op te stellen, ik hoop dat het inderdaad tot een leuker FOK! leidt.
Vraag Guus maarquote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand concreet zeggen wat hij precies fout heeft gedaan?
Dacht dat hij zijn gedrag zou aanpassen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn tegenwoordig banwaardig
Ik wek je op tijd. Eerst maar eens zorgen dat jij je beter voelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap en kan ik vanavond niet meer slapen
wtf johquote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Nieuwe kloon toto?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Hey m'n liefste waar was je toch al die tijd?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
He sidequote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
SEquote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Geen dank.
Hoi tardis gewoon dingen doenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey m'n liefste waar was je toch al die tijd?
je doet het voor mijquote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil echt niet om 06.15 uur mijn bed uit morgen word al misselijk als ik eraan denk zal ik me laten ontslaan en uitkering trekken
Wil je mij niet trekken ahahaha ;p snap jequote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil echt niet om 06.15 uur mijn bed uit morgen word al misselijk als ik eraan denk zal ik me laten ontslaan en uitkering trekken
deze nigga eet kreeftquote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben fucking gelukkig heb alles op een rijtje
Wel klagen dat het hier CUL is, maar zelf alleen maar slaapwerkgezeur posten.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 januari 2016 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof een klein kind die koekjes uit de trommel heeft gejat zijn excuses aanbiedt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je mij niet trekken ahahaha ;p snap je
gaat opzich welquote:Op zondag 3 januari 2016 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nog steeds fucking verkouden
met jou?>
plus dat 6:15 gewoon uitslapen is... echte bikkels staan om 5:05 opquote:Op zondag 3 januari 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel klagen dat het hier CUL is, maar zelf alleen maar slaapwerkgezeur posten.
Oude mensen veranderen langzaam allemaal in ochtendmensen, dan is dat makkelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
plus dat 6:15 gewoon uitslapen is... echte bikkels staan om 5:05 op
Doe al niet anders sinds ik 24 wasquote:Op zondag 3 januari 2016 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Oude mensen veranderen langzaam allemaal in ochtendmensen, dan is dat makkelijk.
ja denk jequote:Op zondag 3 januari 2016 18:34 schreef Montelly het volgende:
Denk dat je uitgebalanceerd moet worden..
culinair ? Oeh lekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel klagen dat het hier CUL is, maar zelf alleen maar slaapwerkgezeur posten.
ze moeten minder snel bans uitdelen..of Nja minder dingen verbiedenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny een goede zet heeft gemaakt door zich zo kwetsbaar op te stellen, ik hoop dat het inderdaad tot een leuker FOK! leidt.
Ik heb dat paintje nog voor je gebakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
Zou echt geen spareribs kunnen laten staan, of biefstuk of ribeye of alles van de barbecue![]()
o oke. Wrm dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja we hadden het over vegan worden. Ik wil die route op gaan.
Wie is die blonde?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat paintje nog voor je gebakken
[ afbeelding ]
haha Crip is geinig in de paintquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoofdrolspeler in de Avonturen van Remqoquote:
Ben ik dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat drinkt crip daar?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol...Crip lijkt op een Somalischequote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Remqoquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu ik nog hee. Users blijven me steeds vragen wanneer ik in een strip verschijn toch...heel irritant tfoequote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
colaquote:
ik heb ook issues met jouquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
Crip jij hebt echt issues met je gewicht
Mij vragen ze altijd wanneer ze er zelf in verschijnen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu ik nog hee. Users blijven me steeds vragen wanneer ik in een strip verschijn toch...heel irritant tfoe
Nou nog ééntje van niels die eenzaam met zijn skates aan, aan de kettingen hangtquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mij vragen ze altijd wanneer ze er zelf in verschijnen.
Zal volgende keer er een madeliefffje bij doen.
Duidelijk verzonnen dit. Getinte jongemannen doen dit NOOITquote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en alle vluchtelingen krijgen straks ook werk, want dat stond ook op Facebook.
Ik wou nog in de KLB Bode nog iets zetten over een vermiste zeeman, maar dat werd wat krapquote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou nog ééntje van niels die eenzaam met zijn skates aan, aan de kettingen hangt
heeft ie geen ban?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou nog in de KLB Bode nog iets zetten over een vermiste zeeman, maar dat werd wat krap
McD coolsingel/beurs en El Aviv, standaard fittie na uitgaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijk verzonnen dit. Getinte jongemannen doen dit NOOIT
Zijn proeftijd zat erop...het schijnt.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en alle vluchtelingen krijgen straks ook werk, want dat stond ook op Facebook.
Kut ik ben ook net een maand 24.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe al niet anders sinds ik 24 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |