Kwetsbaar?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny een goede zet heeft gemaakt door zich zo kwetsbaar op te stellen, ik hoop dat het inderdaad tot een leuker FOK! leidt.
Vraag Guus maarquote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand concreet zeggen wat hij precies fout heeft gedaan?
Dacht dat hij zijn gedrag zou aanpassen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn tegenwoordig banwaardig
Ik wek je op tijd. Eerst maar eens zorgen dat jij je beter voelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap en kan ik vanavond niet meer slapen
wtf johquote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Nieuwe kloon toto?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Hey m'n liefste waar was je toch al die tijd?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
He sidequote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
SEquote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |