Kwetsbaar?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny een goede zet heeft gemaakt door zich zo kwetsbaar op te stellen, ik hoop dat het inderdaad tot een leuker FOK! leidt.
Vraag Guus maarquote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand concreet zeggen wat hij precies fout heeft gedaan?
Dacht dat hij zijn gedrag zou aanpassen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn tegenwoordig banwaardig
Ik wek je op tijd. Eerst maar eens zorgen dat jij je beter voelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap en kan ik vanavond niet meer slapen
wtf johquote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Nieuwe kloon toto?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Hey m'n liefste waar was je toch al die tijd?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
He sidequote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Dat zijn van die gekleurde doeksjes (meestal geel) die je nat maakt en dan dingen ermee kan afnemen/schoonmaken.
Geen dank.
SEquote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef SideEffect het volgende:
Geen dank.
Hoi tardis gewoon dingen doenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey m'n liefste waar was je toch al die tijd?
je doet het voor mijquote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil echt niet om 06.15 uur mijn bed uit morgen word al misselijk als ik eraan denk zal ik me laten ontslaan en uitkering trekken
Wil je mij niet trekken ahahaha ;p snap jequote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil echt niet om 06.15 uur mijn bed uit morgen word al misselijk als ik eraan denk zal ik me laten ontslaan en uitkering trekken
deze nigga eet kreeftquote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben fucking gelukkig heb alles op een rijtje
Wel klagen dat het hier CUL is, maar zelf alleen maar slaapwerkgezeur posten.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 januari 2016 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof een klein kind die koekjes uit de trommel heeft gejat zijn excuses aanbiedt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je mij niet trekken ahahaha ;p snap je
gaat opzich welquote:Op zondag 3 januari 2016 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nog steeds fucking verkouden
met jou?>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |