Damn TARDISquote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Aber heeft Hoink één keer gepijpt toen ik keek, dat was niet sletterig maar volledig juist binnen context, maar dat snappen jullie toch allemaal niet.
Aber is geen sletje maar de heldin die FOK! nodig heeft. Niet die het verdient overigens.
ik vind eend niet lekker, beetje rare nasmaak.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb met kerst heerlijke eendenborst gegeten, was genieten zeg ik je.
quote:
quote:
Ja dusquote:
ik vind het zo bizar dat eend als gevogelte zoveel op runderbiefstuk lijktquote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind eend niet lekker, beetje rare nasmaak.
ja nee zo ver had ik nog niet nagedachtquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vind het zo bizar dat eend als gevogelte zoveel op runderbiefstuk lijkt
doe ff 1xquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nee zo ver had ik nog niet nagedacht
Echt kei en keihard hardop.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
Zuigt als een net uit de verpakking gehaalde Henry.
zit je de viva te lezen ofzoquote:Op zondag 3 januari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
Langs de Seine zit een bistro waar je de lekkerste canard ter wereld kan eten
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
Zuigt als een net uit de verpakking gehaalde Henry.
Ik zou poes aanraden.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
Ik heb met kerst heerlijke eend gemaakt, kan wel xje voor je makenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
hehehehehequote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.
als je van vies vettig overrated vlees houdt zit je in deze sc wel goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee eigen ervaring.
Nu wil ik eend eten
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is Hetty, Henry is mannelijk. Of zuigt ze als je vader.
Is Dima nou echt uit de kast of niet gvd.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is echt iets wat dima in zijn vrije tijd doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |