Remqoquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat paintje nog voor je gebakken
[ afbeelding ]
nu ik nog hee. Users blijven me steeds vragen wanneer ik in een strip verschijn toch...heel irritant tfoequote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
colaquote:
ik heb ook issues met jouquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
Crip jij hebt echt issues met je gewicht
Mij vragen ze altijd wanneer ze er zelf in verschijnen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu ik nog hee. Users blijven me steeds vragen wanneer ik in een strip verschijn toch...heel irritant tfoe
Nou nog ééntje van niels die eenzaam met zijn skates aan, aan de kettingen hangtquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mij vragen ze altijd wanneer ze er zelf in verschijnen.
Zal volgende keer er een madeliefffje bij doen.
Duidelijk verzonnen dit. Getinte jongemannen doen dit NOOITquote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en alle vluchtelingen krijgen straks ook werk, want dat stond ook op Facebook.
Ik wou nog in de KLB Bode nog iets zetten over een vermiste zeeman, maar dat werd wat krapquote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou nog ééntje van niels die eenzaam met zijn skates aan, aan de kettingen hangt
heeft ie geen ban?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou nog in de KLB Bode nog iets zetten over een vermiste zeeman, maar dat werd wat krap
McD coolsingel/beurs en El Aviv, standaard fittie na uitgaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijk verzonnen dit. Getinte jongemannen doen dit NOOIT
Zijn proeftijd zat erop...het schijnt.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en alle vluchtelingen krijgen straks ook werk, want dat stond ook op Facebook.
Kut ik ben ook net een maand 24.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe al niet anders sinds ik 24 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |