Je gaat je dit keer niet meer verslikken in een lading bierbitter zaad?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
Nee dit gaat juist een geweldig jaar worden voor mij
Jeetje hoe is het in 2013?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aber. Fokt je bestie niet meer? Hoe heet ze ook alweer... usernaam begon met de Z
Of juist meer, het is maar waar je voorkeur ligt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat je dit keer niet meer verslikken in een lading bierbitter zaad?
Verslikken is toch nooit lekker.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Of juist meer, het is maar waar je voorkeur ligt.
Die zitquote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aber. Fokt je bestie niet meer? Hoe heet ze ook alweer... usernaam begon met de Z
Hier heb je heel hard over nagedacht hé?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik meen het bloedserieus. Ik ben er echt benieuwd naar.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier heb je heel hard over nagedacht hé?
supergirl, ga gewoon weer wat kleiboeren afpalen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
Je zou ook gewoon mij vraag kunnen beantwoorden
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik meen het bloedserieus. Ik ben er echt benieuwd naar.
Nou stuur haar een DM zou ik zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat zou zinloos meer want zo te zien fokt ze niet meer. Daarom vraag ik het jou.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou stuur haar een DM zou ik zeggen
ZarB bedoel je? Haha.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beter dan in de kast, zoals jij.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent nogal snel op de kast zie ik
Ik denk dat je beter gewoon je bek kunt houdenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat zou zinloos meer want zo te zien fokt ze niet meer. Daarom vraag ik het jou.
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TIP TOP VAN DE WEEK.
DUIMPJES OMHOOG.
Ben er al uit hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beter dan in de kast, zoals jij.
Nog nooit zo'n ongemakkelijk stijfje gehad.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het was het mongolische halfkloontje van beiden.
trutje ben je ook heyquote:Op zondag 3 januari 2016 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd tussen ZarB en aber dan?
Ga weg.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd tussen ZarB en aber dan?
Nee, omdat jij er over door blijft zeuren, geen wonder dat mannen alleen maar gepijpt willen worden door je. Hou je tenminste je bek en ben je ergens goed voor.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mis ik iets of zoomdat er zo overdreven op gereageerd wordt
Ik weet dat je kaolodom bent, maar je ziet nu toch zelf ook wel in dat je beter je bek kunt houden lijkt mequote:Op zondag 3 januari 2016 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mis ik iets of zoomdat er zo overdreven op gereageerd wordt
ik ben 1x gepijpt door supergirl, het was verschrikkelijkquote:Op zondag 3 januari 2016 15:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij er over door blijft zeuren, geen wonder dat mannen alleen maar gepijpt willen worden door je. Hou je tenminste je bek en ben je ergens goed voor.
Hier hebben we nu ff geen tijd voor, probeer het over een uur nog eens.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes,
is m'n eigen twijfel...
Voor zij die aan me twijfelen:
twijfel je meer aan mij dan mij? Ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet ik niet wat ik moet op de wereld,
maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen:
kom je daarmee verder? Nee, ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet niemand wat je moet op de wereld,
maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |