Je gaat je dit keer niet meer verslikken in een lading bierbitter zaad?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
Nee dit gaat juist een geweldig jaar worden voor mij
Jeetje hoe is het in 2013?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aber. Fokt je bestie niet meer? Hoe heet ze ook alweer... usernaam begon met de Z
Of juist meer, het is maar waar je voorkeur ligt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat je dit keer niet meer verslikken in een lading bierbitter zaad?
Verslikken is toch nooit lekker.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Of juist meer, het is maar waar je voorkeur ligt.
Die zitquote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aber. Fokt je bestie niet meer? Hoe heet ze ook alweer... usernaam begon met de Z
Hier heb je heel hard over nagedacht hé?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik meen het bloedserieus. Ik ben er echt benieuwd naar.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier heb je heel hard over nagedacht hé?
supergirl, ga gewoon weer wat kleiboeren afpalen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
Je zou ook gewoon mij vraag kunnen beantwoorden
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik meen het bloedserieus. Ik ben er echt benieuwd naar.
Nou stuur haar een DM zou ik zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat zou zinloos meer want zo te zien fokt ze niet meer. Daarom vraag ik het jou.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou stuur haar een DM zou ik zeggen
ZarB bedoel je? Haha.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beter dan in de kast, zoals jij.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent nogal snel op de kast zie ik
Ik denk dat je beter gewoon je bek kunt houdenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat zou zinloos meer want zo te zien fokt ze niet meer. Daarom vraag ik het jou.
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TIP TOP VAN DE WEEK.
DUIMPJES OMHOOG.
Ben er al uit hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beter dan in de kast, zoals jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |