SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 31-12-2015 11:05:04 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
We komen elkaar volgende maand vast nog wel eens ergens tegen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op 1 januari lig ik ergens met een kater op een onbekende plek. Ik vergeet dat, hoor.
Ik betwijfel dat enorm.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We komen elkaar volgende maand vast nog wel eens ergens tegen.
als dat niet cashen gaat wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens heb ik geld op 6 van de 8 die nog over zijn. Niet gek uit 8 bets.
Tot volgend jaar, Cavaliers.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tot volgend jaar, goede vriend.
Hij slaapt in een holiday inn. Met dat goed slapen zal 't wel meevallen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik durf te wedden dat Barney als geen ander heerlijk zal slapen vannacht, nu hij weet dat zijn angstgegner eruit ligt. Wat is Jelle toch een held niet te beschrijven![]()
Nice.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens heb ik geld op 6 van de 8 die nog over zijn. Niet gek uit 8 bets.
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar spelen ze ook al weer met die futuristische borden met geluidjes en mooie visuelen?
Zo te zien kunnen Stompe en die andere analist beter daar terecht qua gewicht.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar spelen ze ook al weer met die futuristische borden met geluidjes en mooie visuelen?
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom in het algemene topic voor het PDC WK 2016. De ultieme kermisklantenbijeenkomst waar dunne of #viesdikke mensen laten zien hoe goed ze drie pijltjes in een bord kunnen smijten. Dit alles kijken we op RTL7 met Marcel Maijer, Koert Westerman en allerlei andere vieze chauvinisten die alleen een erectie krijgen van een Nederlands vlaggetje.
HET BREKKET
16. Raymond van Barneveld v 8. Michael Smith
4. Peter Wright v 5. Adrian Lewis
2. Gary Anderson v 7. James Wade
19. Jelle Klaasen v Alan Norris
HET PROGRAMMA
TBCSPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ afbeelding ]
toevoegen
Ik hoorde juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:22 schreef IbanMayo het volgende:
Taylor schijnt mad te zijn geweest in Sky interview. Ik wil beelden
Dat geklap is opgenomen in het stadion van AZ?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.
Stijn had hem eruit gesloopt die augurk.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn had hem eruit gesloopt die augurk.
WHOOOOOO ALAN ALANquote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef Grifte het volgende:
Terug uit de pub, wat een heerlijke dartsavond![]()
Eerst Wright - Chisnall, jezus wat een niveau. Had gehoopt op Chizzy, maar Wright finishte als een baas, terechte winst.
Daarna tijd voor DE NORDe hele pub is medefan geworden, vingertje de lucht in bij de 180s
Prima overwinning
En dan dat slotstuk, Jelle uit geslagen positie, hulde
Die tennisster naast DrankAgodquote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh oh oh oh oh
Urenlang met een stijve pener wezen bier drinken. Avondje hoorJelle
Chizzy
Lekkere tennisballen had die.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die tennisster naast DrankAgod![]()
![]()
Chuck Norris.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Geralt het volgende:
Van links naar rechts:
Smith, Wright, Lewis, Anderson, Klaassen, Wade, Barney en die laatste weet ik niet
Wtf is dit voor ultieme zieke geest.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
voor meer: https://twitter.com/DartsBoobs
Wat is dezequote:
quote:’Petje af voor Raymond’
Van Gerwen gaat genieten tijdens oud en nieuw
Michael van Gerwen staat weer met beide benen op de grond. De onbetwiste nummer één van de wereld zegevierde in 2015 in liefst 101 partijen, maar uitgerekend het WK darts liep uit op een catastrofe. Hij had in het nieuwe jaar de eerste wereldkampioen uit Nederland moeten worden. Maar toen kwam Raymond van Barneveld op zijn pad.
Hoe voel je je 24 uur na de uitschakeling?
„Het is nog moeilijk te accepteren. Dit is even een zure appel waar ik doorheen moet bijten. Weet je, ik kan alleen maar verliezen. Maar je moet het wel steeds waar zien te maken. Als je dan verliest, is dat extra balen. Daar moet je mee leren omgaan. Het is nu eenmaal zo, ik kan er niets meer aan veranderen.”
Jouw gemiddelde lag over zeven sets (3-4 verlies) vijf punten hoger. Ook op de dubbels scoorde je net iets beter. Hoe verklaar je dan zo’n nederlaag?
„Op de belangrijke momenten kon ik niet goed aanzetten. Raymond heeft daarnaast tegen mij gewoon fantastisch gespeeld. Petje af. Ook bleef hij in elke situatie opvallend kalm. Dat is een groot pluspunt voor hem.”
Je gooide grootse finishes, met als uitschieter de 170-er, en je noteerde een 10-darter. Heb je zelf tijdens de partij ook maar één tel gedacht dat je ging verliezen?
„Nee, niet snel. Daar denk je ook helemaal niet aan. Ik miste veel kansen, dat mag niet gebeuren. Ik heb Raymond te veel ruimte gegeven. Al heeft hij het misschien ook wel afgedwongen. Ik heb een paar kleine steekjes laten vallen, dat mag niet gebeuren. Maar ik heb het wel gedaan. Dat moet je accepteren.”
Je toonde je ook een sportieve verliezer. Dat benadrukte Van Barneveld na afloop ook.
„Natuurlijk wil je na afloop het liefst zo snel mogelijk van het podium af, dat wil iedereen. Maar je moet jezelf ook een groot verliezer tonen. Zolang je geen groot verliezer bent, kan je ook geen grote winnaar zijn.”
Tot aan de clash met Barney zegevierde je in 23 opeenvolgende wedstrijden. Maar ja, je kunt niet altijd winnen. Heb je op het verkeerde moment gepiekt?
„Absoluut niet. De laatste vier toernooien heb ik een gemiddelde gegooid van 105 en op dat gemiddelde stond ik op het WK ook. Ik ben gewoon tegen iemand opgelopen die fenomenaal stond te gooien. Dat mag ook worden gezegd. Toch had ik deze wedstrijd kunnen, misschien wel moeten winnen. Ik heb niet veel verkeerd gedaan. Maar dat is eigenlijk nog veel meer frustrerend.”
Je staat nog altijd met stip op nummer één. Je hebt net je succesvolste jaar achter de rug. Toch dreunt de uitschakeling hard na, dat kan niet anders.
„Ik ben nog jong en ik heb nog tijd genoeg. Daarnaast heb ik al een wereldtitel. Maar ik wil natuurlijk elk toernooi winnen. Af en toe is het alleen moeilijk accepteren dat het niet altijd kan. Je kunt helaas niet al je doelen verwezenlijken. Daar was dit er eentje van. Maar ik moet sterk genoeg zijn om verder te gaan.”
Terug in Nederland. Ga je het WK nog volgen?
„Nee. Ik ben sowieso al niet zo van het darts kijken. Ik ga nu lekker tijdens oud en nieuw een keer genieten. Dat is al heel lang geleden. Elk nadeel heeft zo zijn voordeel. Ik had het natuurlijk liever anders gezien. Maar ik ga met frisse moed het nieuwe jaar in. Het volgende toernooi zal ik er weer staan.”
Gooi die Taylor er maar uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:48 schreef tja77 het volgende:
Jelle Klaassen, Micheal Smits, James Wade, Raymond van Barneveld, Phil Taylor, Adrian Lewis, Michael van Gerwen, Gary Anderson, Peter Wright en Dave Chisnal.
Zou dat de line up voor de Premier League zijn?
Of zal Jelle vervangen worden door Hamster Huijbrechts of Buntgod? De rest lijkt me al vrijwel zeker.
Hoezo schrappen? Deed afgelopen jaar ook niet mee, en heeft dit jaar niet echt beter gepresteert dan vorig jaar.quote:
de Haase van het darts #overdenken #gatochdartenmanquote:Op donderdag 31 december 2015 04:30 schreef Szura het volgende:
Barney staat zelf ook in een aantal kranten. In de Telegraaf gaat het over z'n diabetes en de middeltjes die hij daartegen neemt: dextrootjes en een suikermonitor om z'n arm. En hij zegt dat z'n brilletje niet meer terugkomt. Wel overweegt hij een laserbehandeling
. En hij blijft weg van de social media 'want dan staan er toch weer dingen op een forum, dat gaat dan toch in je ziel zitten'
.
En in het AD gaat het over z'n 'regelneef', die hem aan focuspilletjes hielp en van de cola, 7Up en brood af.
Barney, ik kan echt genieten van dat figuur.
Hij heeft de World GP gewonnen, stond volgens mij ook 2e op de geldlijst voor 2015 na MvG. Stijn had die lijst laatst.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo schrappen? Deed afgelopen jaar ook niet mee, en heeft dit jaar niet echt beter gepresteert dan vorig jaar.
Sorry, ik bedoelde niet echt beter gepresteert op het WK. Wat volgens mij de belangrijkste graadmeter is.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft de World GP gewonnen, stond volgens mij ook 2e op de geldlijst voor 2015 na MvG. Stijn had die lijst laatst.
Ik geloof er niks van dat ze een majorwinnaar en een van de meest constante spelers van het seizoen weglaten voor een type Klaasen met een uitschieter. Het is ook nog altijd 'maar' kwartfinale, hoe mooi z'n zege gisteren ook was.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde niet echt beter gepresteert op het WK. Wat volgens mij de belangrijkste graadmeter is.
Er is een reeele kans op een halve finale.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze een majorwinnaar en een van de meest constante spelers van het seizoen weglaten voor een type Klaasen met een uitschieter. Het is ook nog altijd 'maar' kwartfinale, hoe mooi z'n zege gisteren ook was.
http://www.nu.nl/sport-ov(...)ijdens-wk-darts.htmlquote:Phil Taylor meldde woensdagavond na zijn 4-3 nederlaag tegen Jelle Klaasen in de achtste finales van het WK darts dat hij zich dit toernooi fysiek en mentaal niet honderd procent voelde.
"Zal ik eerlijk zeggen hoe het zit? Ik ben niet fit genoeg", liet de zestienvoudig wereldkampioen weten aan Sky Sports.
"Mentaal was ik er niet klaar voor. Er zijn een paar dingen gebeurd in mijn leven, in februari ga ik bijvoorbeeld scheiden. Ik probeerde ronde voor ronde te overleven, maar helaas lig ik er nu uit."
Taylor (55) sprak vol lof over het optreden van Klaasen, die bijna tien jaar geleden de wereldtitel bij de BDO veroverde. "Ik baal erg, omdat ik veel kansen liet liggen. Toch moet ik toegeven dat hij beter speelde dan ik."
Mooie volgorde, nu al zin inquote:Op donderdag 31 december 2015 11:03 schreef Tagliano het volgende:
Friday January 1 2016
Afternoon Session (1pm)
Alan Norris v Jelle Klaasen
Gary Anderson v James Wade
Evening Session (7.30pm)
Raymond van Barneveld v Michael Smith
Adrian Lewis v Peter Wright
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:03 schreef Tagliano het volgende:
Friday January 1 2016
Afternoon Session (1pm)
Alan Norris v Jelle Klaasen
Gary Anderson v James Wade
Evening Session (7.30pm)
Raymond van Barneveld v Michael Smith
Adrian Lewis v Peter Wright
Sjonge jonge, ik moest nog lachen ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
voor meer: https://twitter.com/DartsBoobs
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nor kan ook op zijn best gooien nu hij een type Klaasen tegenover zich heeft, genot.
Laatste vier legs stond Klaasen ook ernstig goed te gooien. Mardle schrok er ook van hoe goed hij stond te scorenquote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.
Hoop op:
De Nor
Anderson
Smith
Lewis
Al zou ik met Barney en Klaasen ook wel kunnen leven, zeker laatstgenoemde is een genot om naar te kijken als hij in dat tempo een hoog gemiddelde aantikt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik moest nog lachen ook.
Ik hoop op Klaassen, Gerrie (of Wade als ie goed gooit), Barney en Lewis (maar Wright mag ook)quote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.
Hoop op:
De Nor
Anderson
Smith
Lewis
Al zou ik met Barney en Klaasen ook wel kunnen leven, zeker laatstgenoemde is een genot om naar te kijken als hij in dat tempo een hoog gemiddelde aantikt.
Anderson wordt hetquote:Op donderdag 31 december 2015 11:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen een duidelijke voorkeur voor Lewis tegenover Wright. En een lichte voorkeur voor Anderson wel
Waarschijnlijk wel ja, Wade heeft niet die pieken in gemiddeldequote:
En de finale dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney
Jelle
Anderson
Lewis
Hoop ik dan, maar of het dit gaat worden?
waarvan aktequote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
Veel plezier daarquote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
De Taylorvloek wordt al even niet meer gebezigd.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.upcoming.nl/zw(...)-ideale-kijksport-is
Wade?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie Barney en Klaassen de finale nog wel halen eigenlijk.
Laatste 4
Barney
Wright
Wade
Klaassen
Dank uquote:
Vanwaar die hoofdpijn eigenlijk? Had je vriendin je op je kop gemept omdat je haar wakker maakte?quote:
Wil ja dan alle vragen van Fok doorsturen naar de studio?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Klaassen sowieso, Barney wil ik nog even op wachten.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie Barney en Klaassen de finale nog wel halen eigenlijk.
Laatste 4
Barney
Wright
Wade
Klaassen
focuspil is aderall, dat is doping.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:30 schreef Szura het volgende:
Barney staat zelf ook in een aantal kranten. In de Telegraaf gaat het over z'n diabetes en de middeltjes die hij daartegen neemt: dextrootjes en een suikermonitor om z'n arm. En hij zegt dat z'n brilletje niet meer terugkomt. Wel overweegt hij een laserbehandeling
. En hij blijft weg van de social media 'want dan staan er toch weer dingen op een forum, dat gaat dan toch in je ziel zitten'
.
En in het AD gaat het over z'n 'regelneef', die hem aan focuspilletjes hielp en van de cola, 7Up en brood af.
Barney, ik kan echt genieten van dat figuur.
Op 48.30 wel weer extreme darteritisquote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Legendarische beelden, Albertino "The Sensation" Essers die Gary Anderson verslaat op de Lakeside.
Denk toch echt dat de finale Anderson - Lewis zal worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Nober het volgende:
Als Van Barneveld of Wright maar geen kampioen worden.
En als Wade de finale niet haalt kan die beter helemaal stoppen.
Op een forum.... mmmm welk forum?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende uitspraak van Barney, al was ie toen gehackt.
[ afbeelding ]
Je weet zeker dat RTL XL in het buitenland gaat werken?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 16:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk toch echt dat de finale Anderson - Lewis zal worden.
Wright beter dan Lewis?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is wel beter dan Lewis. Op de dag zelf kan Lewis best winnen. Maar vindt het best raar dat de meesten uitgaan van winst voor Lewis.
Goeie voorspelling. Hoop het ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik hoop op:
Klaasen
Wade
Barneveld
Wright
Ik verwacht:
Klaasen
Anderson
Barneveld
Wright
Waarom wordt Wade zo gehypet? Die heeft een tamelijk makkelijk programma achter de rug en is toch gewoon een goede subtopper. Die gaat het niet maken tegen Anderson.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Nober het volgende:
Als Van Barneveld of Wright maar geen kampioen worden.
En als Wade de finale niet haalt kan die beter helemaal stoppen.
In potentie is ie beter ja. Maar in de praktijk laat Wright betere dingen zien. De afgelopen jaren heeft Wright goede zaken gedaan en met Wrights 'angstgegner' eruit zie ik Wright wel eens verrassend uit de hoek komen. Lewis? Lewis heeft vaak toppartijen. Maar heeft ook een bepaalde nonchalance. Lekker xboxen in plaats van trainen. Nu is hij weer lekker aan het trainen doordat hij gecoacht wordt. Maar toch ben ik er nog niet zo zeker van. Als Wright en Lewis nu twintig keer die partij zouden mogen gooien, dan zal Wright meer dan tien van die keren winnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wright beter dan Lewis?
Ik denk juist dat Lewis beter is dan Wright.
Lewis op stoom is vrijwel niet te stoppen.
1 jaar of 2 jaar geleden zou ik je gelijk geven. Dit jaar oogt Lewis beter en meer gefocust dan ooit.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In potentie is ie beter ja. Maar in de praktijk laat Wright betere dingen zien. De afgelopen jaren heeft Wright goede zaken gedaan en met Wrights 'angstgegner' eruit zie ik Wright wel eens verrassend uit de hoek komen. Lewis? Lewis heeft vaak toppartijen. Maar heeft ook een bepaalde nonchalance. Lekker xboxen in plaats van trainen. Nu is hij weer lekker aan het trainen doordat hij gecoacht wordt. Maar toch ben ik er nog niet zo zeker van. Als Wright en Lewis nu twintig keer die partij zouden mogen gooien, dan zal Wright meer dan tien van die keren winnen.
Haha nee ik was gister eigenlijk beetje ziekjes, dus dan is zo'n spannende wedstrijd niet bevorderlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vanwaar die hoofdpijn eigenlijk? Had je vriendin je op je kop gemept omdat je haar wakker maakte?
Volgens mij wel vanuit België, en anders kan ik mijn ip makkelijk faken via Private Internet Access.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je weet zeker dat RTL XL in het buitenland gaat werken?
Jaaaa Anoonumosquote:Op donderdag 31 december 2015 20:05 schreef Anoonumos het volgende:
Bazen juichen voor OhGaryGary, Snackpot en eventueel Bonkers
val neer joh kk gekquote:Op donderdag 31 december 2015 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende uitspraak van Barney, al was ie toen gehackt.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe hij op de lange termijn qua dubbels presteert.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:24 schreef DKUp het volgende:
Smith is niet echt een makkelijke tegenstander
Jelle, Gary, Smis, Lewisquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
De beste wensen allemaal!
Voorspellingen voor vanmiddag?
Hij zelf ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef polderturk het volgende:
Ik baal er nog steeds van dan van Gerwen eruit ligt.
Dit gaat zo hard backfirenquote:
OP, zegt dat iets?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
Wat is het schema voor vanmiddag en avond?
Post 73 in dit topicquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
Wat is het schema voor vanmiddag en avond?
Soms een flink mentaal wrak hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:24 schreef DKUp het volgende:
Smith is niet echt een makkelijke tegenstander
Ik ook! Al vind ik Wright ook tofquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:29 schreef Spies het volgende:
Vandaag support ik Barney, Jelle, Lewis en Wade.
Ik lig ook nog in bedquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nog altijd niet wakker, hoor![]()
.
Cheque Spijkerman, die weet niet eens of er sisalvezeltjes of paardenhaar in een bord zit.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:00 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op: Koert, Co, Coat, Sjak, Frank
Ik verwacht: Marcel, Roland, Jack Spijkerman, Niels, andere Frank.
Daar ga ik zo heenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn oma geweest, maar daar viel ik ook nog bijna in slaap.
Voor het eerst uit geweest?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn oma geweest, maar daar viel ik ook nog bijna in slaap.
Gewoon om 00:00 drinken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ga ook zo weer verder, fles is nog niet helemaal leeg.
Dat is mij om het nevenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nein, heb bij mijn neven gezeten.
Geen mogelijkheid meer via de herkansing?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:07 schreef hafcfan het volgende:
Klaasen moet wel winnen voor het toernooi
overdag tijd voor zijn fansquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle speelt liever 's avonds.
[ afbeelding ]
Wadequote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:04 schreef Nober het volgende:
Norris profiteert optimaal van het Taylor effect al hoop ik dat Klaasen wint en Wade moet maar eens een WK finale gaan halen.
Even erg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:11 schreef Kopiko het volgende:
Wat is erger: sneeuwpopoutfit of oranje shirt aan?
leukquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:12 schreef Max23 het volgende:
Dit was het chanantste wat ik het hele jaar gezien heb.
Ik kan nog schakelen naar veldrijden als het me teveel wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Wimderon maar geen zelfmoord pleegt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:17 schreef Mani89 het volgende:
De bananen en appels zijn onaangeroerd. Het pak stroopwafels is bijna leeg.
Bij het overlijden van papa zorgt Benito junior voor een feestelijke begrafenis.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Die geeft dat kind na 2 weken kapsalon
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Co Stompe JR. heeft wel een lekkere chick.
Dat is in de sporttopics hier door het hele jaar heen net zo aanwezig, met de Tour de France en Olympische Spelen als walgelijk hoogtepunt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg al tyfus van het Nationalisme van Frank.
Precies op tijd voor de darts verplichtingquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
Boh familieverplichtingen net op tijd afgelopen
De Vuelta ten tijde van de rit der ritten voor Dumoulin. Dat was pas cringeworthy.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is in de sporttopics hier door het hele jaar heen net zo aanwezig, met de Tour de France en Olympische Spelen als walgelijk hoogtepunt.
Gelukkig maar inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de darts verplichting
altijd dat lakeside gewauwelquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
''Die Norris kan echt wel darten hoor''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |