quote:Op donderdag 31 december 2015 11:03 schreef Tagliano het volgende:
Friday January 1 2016
Afternoon Session (1pm)
Alan Norris v Jelle Klaasen
Gary Anderson v James Wade
Evening Session (7.30pm)
Raymond van Barneveld v Michael Smith
Adrian Lewis v Peter Wright
Sjonge jonge, ik moest nog lachen ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
voor meer: https://twitter.com/DartsBoobs
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nor kan ook op zijn best gooien nu hij een type Klaasen tegenover zich heeft, genot.
Laatste vier legs stond Klaasen ook ernstig goed te gooien. Mardle schrok er ook van hoe goed hij stond te scorenquote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.
Hoop op:
De Nor
Anderson
Smith
Lewis
Al zou ik met Barney en Klaasen ook wel kunnen leven, zeker laatstgenoemde is een genot om naar te kijken als hij in dat tempo een hoog gemiddelde aantikt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik moest nog lachen ook.
Ik hoop op Klaassen, Gerrie (of Wade als ie goed gooit), Barney en Lewis (maar Wright mag ook)quote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eigenlijk tyfus veel leren, maar schijt aan. Zulke affiches wil ik niet missen. Dan maar vandaag een beetje doorbeuken.
Hoop op:
De Nor
Anderson
Smith
Lewis
Al zou ik met Barney en Klaasen ook wel kunnen leven, zeker laatstgenoemde is een genot om naar te kijken als hij in dat tempo een hoog gemiddelde aantikt.
Anderson wordt hetquote:Op donderdag 31 december 2015 11:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen een duidelijke voorkeur voor Lewis tegenover Wright. En een lichte voorkeur voor Anderson wel
Waarschijnlijk wel ja, Wade heeft niet die pieken in gemiddeldequote:
En de finale dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney
Jelle
Anderson
Lewis
Hoop ik dan, maar of het dit gaat worden?
waarvan aktequote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
Veel plezier daarquote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |