Waarom wordt Wade zo gehypet? Die heeft een tamelijk makkelijk programma achter de rug en is toch gewoon een goede subtopper. Die gaat het niet maken tegen Anderson.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Nober het volgende:
Als Van Barneveld of Wright maar geen kampioen worden.
En als Wade de finale niet haalt kan die beter helemaal stoppen.
In potentie is ie beter ja. Maar in de praktijk laat Wright betere dingen zien. De afgelopen jaren heeft Wright goede zaken gedaan en met Wrights 'angstgegner' eruit zie ik Wright wel eens verrassend uit de hoek komen. Lewis? Lewis heeft vaak toppartijen. Maar heeft ook een bepaalde nonchalance. Lekker xboxen in plaats van trainen. Nu is hij weer lekker aan het trainen doordat hij gecoacht wordt. Maar toch ben ik er nog niet zo zeker van. Als Wright en Lewis nu twintig keer die partij zouden mogen gooien, dan zal Wright meer dan tien van die keren winnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wright beter dan Lewis?
Ik denk juist dat Lewis beter is dan Wright.
Lewis op stoom is vrijwel niet te stoppen.
1 jaar of 2 jaar geleden zou ik je gelijk geven. Dit jaar oogt Lewis beter en meer gefocust dan ooit.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In potentie is ie beter ja. Maar in de praktijk laat Wright betere dingen zien. De afgelopen jaren heeft Wright goede zaken gedaan en met Wrights 'angstgegner' eruit zie ik Wright wel eens verrassend uit de hoek komen. Lewis? Lewis heeft vaak toppartijen. Maar heeft ook een bepaalde nonchalance. Lekker xboxen in plaats van trainen. Nu is hij weer lekker aan het trainen doordat hij gecoacht wordt. Maar toch ben ik er nog niet zo zeker van. Als Wright en Lewis nu twintig keer die partij zouden mogen gooien, dan zal Wright meer dan tien van die keren winnen.
Haha nee ik was gister eigenlijk beetje ziekjes, dus dan is zo'n spannende wedstrijd niet bevorderlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vanwaar die hoofdpijn eigenlijk? Had je vriendin je op je kop gemept omdat je haar wakker maakte?
Volgens mij wel vanuit België, en anders kan ik mijn ip makkelijk faken via Private Internet Access.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je weet zeker dat RTL XL in het buitenland gaat werken?
Jaaaa Anoonumosquote:Op donderdag 31 december 2015 20:05 schreef Anoonumos het volgende:
Bazen juichen voor OhGaryGary, Snackpot en eventueel Bonkers
val neer joh kk gekquote:Op donderdag 31 december 2015 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende uitspraak van Barney, al was ie toen gehackt.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe hij op de lange termijn qua dubbels presteert.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:24 schreef DKUp het volgende:
Smith is niet echt een makkelijke tegenstander
Jelle, Gary, Smis, Lewisquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
De beste wensen allemaal!
Voorspellingen voor vanmiddag?
Hij zelf ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef polderturk het volgende:
Ik baal er nog steeds van dan van Gerwen eruit ligt.
Dit gaat zo hard backfirenquote:
OP, zegt dat iets?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
Wat is het schema voor vanmiddag en avond?
Post 73 in dit topicquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
Wat is het schema voor vanmiddag en avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |