De Taylorvloek wordt al even niet meer gebezigd.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.upcoming.nl/zw(...)-ideale-kijksport-is
Wade?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie Barney en Klaassen de finale nog wel halen eigenlijk.
Laatste 4
Barney
Wright
Wade
Klaassen
Dank uquote:
Vanwaar die hoofdpijn eigenlijk? Had je vriendin je op je kop gemept omdat je haar wakker maakte?quote:
Wil ja dan alle vragen van Fok doorsturen naar de studio?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
Klaassen sowieso, Barney wil ik nog even op wachten.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie Barney en Klaassen de finale nog wel halen eigenlijk.
Laatste 4
Barney
Wright
Wade
Klaassen
focuspil is aderall, dat is doping.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:30 schreef Szura het volgende:
Barney staat zelf ook in een aantal kranten. In de Telegraaf gaat het over z'n diabetes en de middeltjes die hij daartegen neemt: dextrootjes en een suikermonitor om z'n arm. En hij zegt dat z'n brilletje niet meer terugkomt. Wel overweegt hij een laserbehandeling
. En hij blijft weg van de social media 'want dan staan er toch weer dingen op een forum, dat gaat dan toch in je ziel zitten'
.
En in het AD gaat het over z'n 'regelneef', die hem aan focuspilletjes hielp en van de cola, 7Up en brood af.
Barney, ik kan echt genieten van dat figuur.
Op 48.30 wel weer extreme darteritisquote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Legendarische beelden, Albertino "The Sensation" Essers die Gary Anderson verslaat op de Lakeside.
Denk toch echt dat de finale Anderson - Lewis zal worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Nober het volgende:
Als Van Barneveld of Wright maar geen kampioen worden.
En als Wade de finale niet haalt kan die beter helemaal stoppen.
Op een forum.... mmmm welk forum?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende uitspraak van Barney, al was ie toen gehackt.
[ afbeelding ]
Je weet zeker dat RTL XL in het buitenland gaat werken?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, koffer gepakt. Op naar Antwerpen voor 3 nachten. Laptopje + HDMI kabel mee, en zojuist een een maandabonnement genomen op RTL XL. Nieuwsjaardag wordt een combinatie van darts, neuken en tussendoor zwemmen en de sauna im. Kan niet beter
Ja ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 16:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk toch echt dat de finale Anderson - Lewis zal worden.
Wright beter dan Lewis?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is wel beter dan Lewis. Op de dag zelf kan Lewis best winnen. Maar vindt het best raar dat de meesten uitgaan van winst voor Lewis.
Goeie voorspelling. Hoop het ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik hoop op:
Klaasen
Wade
Barneveld
Wright
Ik verwacht:
Klaasen
Anderson
Barneveld
Wright
| Forum Opties | |
|---|---|