SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 31-12-2015 11:05:04 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
We komen elkaar volgende maand vast nog wel eens ergens tegen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op 1 januari lig ik ergens met een kater op een onbekende plek. Ik vergeet dat, hoor.
Ik betwijfel dat enorm.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We komen elkaar volgende maand vast nog wel eens ergens tegen.
als dat niet cashen gaat wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens heb ik geld op 6 van de 8 die nog over zijn. Niet gek uit 8 bets.
Tot volgend jaar, Cavaliers.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tot volgend jaar, goede vriend.
Hij slaapt in een holiday inn. Met dat goed slapen zal 't wel meevallen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik durf te wedden dat Barney als geen ander heerlijk zal slapen vannacht, nu hij weet dat zijn angstgegner eruit ligt. Wat is Jelle toch een held niet te beschrijven![]()
Nice.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens heb ik geld op 6 van de 8 die nog over zijn. Niet gek uit 8 bets.
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar spelen ze ook al weer met die futuristische borden met geluidjes en mooie visuelen?
Zo te zien kunnen Stompe en die andere analist beter daar terecht qua gewicht.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar spelen ze ook al weer met die futuristische borden met geluidjes en mooie visuelen?
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom in het algemene topic voor het PDC WK 2016. De ultieme kermisklantenbijeenkomst waar dunne of #viesdikke mensen laten zien hoe goed ze drie pijltjes in een bord kunnen smijten. Dit alles kijken we op RTL7 met Marcel Maijer, Koert Westerman en allerlei andere vieze chauvinisten die alleen een erectie krijgen van een Nederlands vlaggetje.
HET BREKKET
16. Raymond van Barneveld v 8. Michael Smith
4. Peter Wright v 5. Adrian Lewis
2. Gary Anderson v 7. James Wade
19. Jelle Klaasen v Alan Norris
HET PROGRAMMA
TBCSPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ afbeelding ]
toevoegen
Ik hoorde juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:22 schreef IbanMayo het volgende:
Taylor schijnt mad te zijn geweest in Sky interview. Ik wil beelden
Dat geklap is opgenomen in het stadion van AZ?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de BDO? Daar klinken de inslagen van de darts in het bord net zo hard als een strijker.
Stijn had hem eruit gesloopt die augurk.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn had hem eruit gesloopt die augurk.
WHOOOOOO ALAN ALANquote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef Grifte het volgende:
Terug uit de pub, wat een heerlijke dartsavond![]()
Eerst Wright - Chisnall, jezus wat een niveau. Had gehoopt op Chizzy, maar Wright finishte als een baas, terechte winst.
Daarna tijd voor DE NORDe hele pub is medefan geworden, vingertje de lucht in bij de 180s
Prima overwinning
En dan dat slotstuk, Jelle uit geslagen positie, hulde
Die tennisster naast DrankAgodquote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh oh oh oh oh
Urenlang met een stijve pener wezen bier drinken. Avondje hoorJelle
Chizzy
Lekkere tennisballen had die.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die tennisster naast DrankAgod![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |