Oh nee toch, wat onwijs kut!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dames, helaas moet ik mij hier afmelden. Echo liet geen kloppend hartje zien en is waarschijnlijk een week of 2 geleden misgegaan.
Succes aan alle dames hier, tot de volgende keer!
Ja, we zagen een klein mupje zitten. Dus nu afwachten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:05 schreef Svane het volgende:
[..]
Oh nee toch, wat onwijs kut!![]()
Het vruchtje zit er dus nog wel? Heel veel sterkte!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik kom me voorzichtig hier melden...
Na ruim anderhalf jaar dokteren had ik op oudjaars dag eindelijk een positieve test in handen!
Het is dus nog erg pril...22 januari krijgen we de eerste echo....
We kunnen het zelf nog moeilijk geloven...
Ook nog gefeliciteerd dan!!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Emelisse het volgende:
Het is vandaag opgeblazen buik dag! Hoezee
[..]
GefeliciteerdIk had drie dagen ervoor de test in handen en heb drie dagen voor jou de echo. Nog steeds wennen hier, maar o zo blij
Fijn om je hier weer te zien!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik doe met je mee Eresh! Ik kom ook vast voorzichtig meepraten![]()
Ik weet niet goed hoe men rekent met een punctie en terugplaatsing enzo, maar volgens het alwetende interwebz zit ik nu op 5+1 en is mijn ud dus 4 september! Over 2 weken heb ik de eerste echo al en ik vind het allemaal nogal onwerkelijk... 'Gelukkig' genoeg symptomen om het langzaamaan te gaan geloven
Huh? Bedoel je niet 6 ipv 4?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Gefeliciteerd eresh, stroopwafel en Ggirl!! Ik duim heel hard mee
Ik breng mijn dag grotendeels horizontaal door vandaag. Man met de hamer deed zijn werk vanmorgen
Fietsen om kleuter van school te halen en brengen was het voor vandaag. Gelukkig wilde kleuter ook wel even rustig een filmpje kijken bij thuiskomst. Eerste schooldag na de vakantie dus prima zo.
Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik nog steeds nerveus (rasechte pessimist), maar probeer mij te focussen op het positieve. De vk zei in ieder geval dat alles er tot nu toe goed uit ziet, hartactie ook etc.
Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Chanty, weten je collega's daar van je zwangerschap?
Spannend wel
Hier van allemaal collega's (naast opmerkingen over geplopte buik) zakken speelgoed, baby bekers en andere nuttigheden gekregen
Ging met vier tassen naar huis![]()
Mensen zijn zo lief, zeker op werk heel bijzonder.
Leuk om te vertellen dan he Marjolijntje
En sterkte aan de zwangere kneusjes (grapje he), hopelijk snel van de ellende af
Ja dat eerste had ik meegekregen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellen
Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat eerste had ik meegekregen.
Ah tof wel, hoe reageren ze?
Ziekenhuis, of werk je in andere setting? Vpk toch?
Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zegquote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd!
En nee verre vanik ben nu gestart als reclasseringswerker toezicht (kwam uit het onderzoek), dus van werken met data naar werken met mensen.
Ik vond het ook vreemd ja! bedoel idd echt 4 ipv 6quote:
Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eerstequote:Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zeg
Had dus blijkbaar je beroep compleet verkeerd in mijn hoofd zitten
Boefjes op goede pad houden (of erbij naaien als ze zich misdragen)
Strangers en freaks, gotta love 'mquote:Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eersteen ik ben op de enkelbanden gezet en dat blijkt een behoorlijk pittige groep te zijn, al vind ik dat dan juist weer interessant.
Of juist heel normale mensen met een verhaal dat je niet verwacht. Dat maakt het des te leukerquote:
Daar is mijn kloontje nog te vers voorquote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef Arja het volgende:
Emelisse als je met je UD in de OP wilt moet je even een modje pmen
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:34 schreef Miezziej het volgende:
Alleen uit huis geweest voor de echo vandaag. Deze was gelukkig goed!Weer een beetje naar voren geplaatst naar 9 weken met een voorlopige UD van 8 augustus. Deze echo was eigenlijk als extra controle voor de bloedstolsels en dergelijke, dus volgende week mag ik alweer voor de "echte" termijnecho. Eigenlijk wilde ik over 2 weken, maar dan zou mijn vriend niet mee kunnen. Mijn baarmoeder was zo te zien bloedvrij
En mijn baby heeft armpjes en beentjes (okee, stompjes
), en was aan het bewegen
Wat ziet dat erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik nog steeds nerveus (rasechte pessimist), maar probeer mij te focussen op het positieve. De vk zei in ieder geval dat alles er tot nu toe goed uit ziet, hartactie ook etc.
uit! Positief zijn, kop op. Het gaat vaker goed dan fout
![]()
ik herhaal hier alleen mijn eigen mantra's![]()
Welkom stroopwafelmeisje en Ggirl![]()
Jaah, goedkope keuze die borstvoeding hèquote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
Het echte dure werd uiteindelijk de investering om de borstvoeding te laten slagen; lactatiekundige en kolf enzo.
hou je het goed in de gaten? Want ik heb dit hier eerder gelezen en die persoon was zes uur later mamaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:15 schreef Sicilia het volgende:
Buh Lamb wat naar dat hij zo rustig blijft! Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden!
Volgens mij heb ik iets van indalingsweeën ofzo. Af en toe flinke pijn in mijn onderbuik en onderrug/billen/stuitje en flinke steken en krampen in mijn schaambot ofzo. Ik herken dit niet echt van de vorige keren, maar het doet flink zeer zeg! Zo thuis maar even uurtje gaan liggen als het zo niet vanzelf weer stopt. Auw!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou je het goed in de gaten? Want ik heb dit hier eerder gelezen en die persoon was zes uur later mama![]()
Ja ik weet dat nog! Want JM en ik deelde toen bijna een UD dus ik was wel even in shock toen ze ineens bevallen was! Thanks! Ik hou het in de gaten, het is niet weg nu, maar de regelmaat is er uit en de pijn iets minderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou je het goed in de gaten? Want ik heb dit hier eerder gelezen en die persoon was zes uur later mama![]()
Bij ziekte is het echt altijd 6 weken van te voren en niet 4. ze heeft het echt verkeerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 14:43:53 ]
Dan is dit een nieuwe regelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef kniftyhooker het volgende:
Mijn verlof ging wel pas met 4 weken in, ookal was ik ziek.
Ik werd ziek, langer dan 6 weken voor aanvang van mijn verlof.
Dus had ik gewoon 12 weken bevallingsverlof.
Ik had hier niet op gerekend maar toch was het echt zo.
Wordt je ziek in de 6 weken voor je verlof, dan gaat het er idd vanaf.
Maar als je ziek wordt in 7 of meer weken voor je verlof, gaat het er niet vanaf.
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:46 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh joh vallen de vakanties niet mee in het verlof? Dan heb ik het verkeerde beroep gekozen. :p
Ik krijg geloof ik ook de voorjaarsvakantie! En wat losse dagen werden er ook aan geplaktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
Ik krijg ook de voorjaars- en meivakantie erbij. Aardige rectorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook heel snel en groeien nog steeds, buh, van mij hoeft dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Emelisse het volgende:
Oja, en ben ik een snelle als ik zeg dat mijn BH nu al strak zit?![]()
Dat weersverschil is zo bizar! Hier is het gewoon saai weer, niks spannends.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Bizar trouwens, dat weer hier. Ik heb dus letterlijk kinderen door mijn straat zien schaatsen vandaag!
Ben wel naar mijn werk geweest, heel voorzichtig met de auto in de 1e versnelling over de ijsbaan naar de wijkrondweg geglibberd, en vanaf daar was het allemaal gestrooid. Maar ik kreeg wel allemaal bezorgde reacties van collega's of ik toch in godsnaam niet met de fiets was gekomen!!?![]()
![]()
Hier een zelfde soort situatie, al is de mijne er heel vaag over..... maar ik zat de vorige keer echt jankend op de fiets naar mn werk de eerste kerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik overweeg een of twee maanden ouderschapsverlof achter mijn verlof. Vorige keer was ik er fysiek en emotioneel echt nog niet aan toe om weer aan het werk te gaan. Vriend ziet het alleen niet zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds deze week echt een heel duidelijk geplopte buik die niet meer te verbergen is. Zelfs patiënten vragen ernaar soms, want ik dan wel weer gek, maar ook super leuk vind
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |