Oh nee toch, wat onwijs kut!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dames, helaas moet ik mij hier afmelden. Echo liet geen kloppend hartje zien en is waarschijnlijk een week of 2 geleden misgegaan.
Succes aan alle dames hier, tot de volgende keer!
Ja, we zagen een klein mupje zitten. Dus nu afwachten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:05 schreef Svane het volgende:
[..]
Oh nee toch, wat onwijs kut!![]()
Het vruchtje zit er dus nog wel? Heel veel sterkte!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik kom me voorzichtig hier melden...
Na ruim anderhalf jaar dokteren had ik op oudjaars dag eindelijk een positieve test in handen!
Het is dus nog erg pril...22 januari krijgen we de eerste echo....
We kunnen het zelf nog moeilijk geloven...
Ook nog gefeliciteerd dan!!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Emelisse het volgende:
Het is vandaag opgeblazen buik dag! Hoezee
[..]
GefeliciteerdIk had drie dagen ervoor de test in handen en heb drie dagen voor jou de echo. Nog steeds wennen hier, maar o zo blij
Fijn om je hier weer te zien!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik doe met je mee Eresh! Ik kom ook vast voorzichtig meepraten![]()
Ik weet niet goed hoe men rekent met een punctie en terugplaatsing enzo, maar volgens het alwetende interwebz zit ik nu op 5+1 en is mijn ud dus 4 september! Over 2 weken heb ik de eerste echo al en ik vind het allemaal nogal onwerkelijk... 'Gelukkig' genoeg symptomen om het langzaamaan te gaan geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |