abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158812740
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dames, helaas moet ik mij hier afmelden. Echo liet geen kloppend hartje zien en is waarschijnlijk een week of 2 geleden misgegaan.

Succes aan alle dames hier, tot de volgende keer! :*
Oh nee toch, wat onwijs kut! ;(
Het vruchtje zit er dus nog wel? Heel veel sterkte!
pi_158812760
-O- theeleuter wat naar. Sterkte :*
pi_158812773
Theeleuter -O- heel erg veel sterkte :*
pi_158812848
Thee :*
pi_158812972
Och theeleuter ;( :*
pi_158813032
;( theeleuter wat verdrietig. Heel veel sterkte :*
pi_158813214
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:05 schreef Svane het volgende:

[..]

Oh nee toch, wat onwijs kut! ;(
Het vruchtje zit er dus nog wel? Heel veel sterkte!
Ja, we zagen een klein mupje zitten. Dus nu afwachten.

Dank dames, moet nog ff bezinken, maar het is niet het einde van de wereld. Heb 2 geweldige kinderen rondrennen en onze plannen zijn niet veranderd, hooguit wat langer termijn geworden.
pi_158814018
Sterkte theeleuter, wat een verdrietig nieuws ;( :*
  maandag 4 januari 2016 @ 12:34:02 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158814555
Oh Theeleuter wat naar ;( Sterkte!
pi_158814777
Sterkte theeleuter :*
pi_158814820
Wat verdrietig Theeleuter ;( Sterkte :*
pi_158814850
Wat verdrietig thee! Veel sterkte.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158814949
Theeleuter, heel veel sterkte!

Boh, door al jullie berichtjes over pretecho's en geslachtsbepalingen word ik steeds nieuwsgieriger of er weer een jommetje of dit keer toch een meisje in mijn buik aan het rondspartelen is! Volgens de kleuter krijgt hij een broertje, want dan kan die de sokken aan die te klein zijn geworden voor de peuter O+
Nog anderhalve week, dan hebben we de SEO. Dus nog even afwachten en niet te veel leuke kleertjes zien in V&A...

Ik ga zo ook even een bekkenfysio bellen, ik heb behoorlijk wat last en het wordt niet echt beter nu. En dan ben ik nog niet eens op de helft...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 4 januari 2016 @ 13:29:11 #214
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158815980
Sterkte Theeleuter :*
pi_158816700
Sterkte theeleuter! ;(
pi_158817073
Wat verdrietig Theeleuter ;( heel veel sterkte :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158817129
Ik kom me voorzichtig hier melden...
Na ruim anderhalf jaar dokteren had ik op oudjaars dag eindelijk een positieve test in handen!
Het is dus nog erg pril...22 januari krijgen we de eerste echo....
We kunnen het zelf nog moeilijk geloven...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_158817719
Het is vandaag opgeblazen buik dag! Hoezee :s)

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik kom me voorzichtig hier melden...
Na ruim anderhalf jaar dokteren had ik op oudjaars dag eindelijk een positieve test in handen!
Het is dus nog erg pril...22 januari krijgen we de eerste echo....
We kunnen het zelf nog moeilijk geloven...
Gefeliciteerd w/ Ik had drie dagen ervoor de test in handen en heb drie dagen voor jou de echo. Nog steeds wennen hier, maar o zo blij :)
pi_158817905
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Emelisse het volgende:
Het is vandaag opgeblazen buik dag! Hoezee :s)

[..]

Gefeliciteerd w/ Ik had drie dagen ervoor de test in handen en heb drie dagen voor jou de echo. Nog steeds wennen hier, maar o zo blij :)
Ook nog gefeliciteerd dan!!
Ja die opgeblazen buik heb ik ook al...krijg m'n broek amper dicht....Dat terwijl ik bij de eerste pas met 22 weken zwangerschap broek ging dragen
Wordt nog wat...
Verder wat trekkerig gevoel in m'n buik (banden?!) en een stel tieten waar pamela anderson jaloers op zou zijn....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 4 januari 2016 @ 14:52:05 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158818046
Ik doe met je mee Eresh! Ik kom ook vast voorzichtig meepraten :W
Ik weet niet goed hoe men rekent met een punctie en terugplaatsing enzo, maar volgens het alwetende interwebz zit ik nu op 5+1 en is mijn ud dus 4 september! Over 2 weken heb ik de eerste echo al en ik vind het allemaal nogal onwerkelijk... 'Gelukkig' genoeg symptomen om het langzaamaan te gaan geloven O+
pi_158818160
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik doe met je mee Eresh! Ik kom ook vast voorzichtig meepraten :W
Ik weet niet goed hoe men rekent met een punctie en terugplaatsing enzo, maar volgens het alwetende interwebz zit ik nu op 5+1 en is mijn ud dus 4 september! Over 2 weken heb ik de eerste echo al en ik vind het allemaal nogal onwerkelijk... 'Gelukkig' genoeg symptomen om het langzaamaan te gaan geloven O+
Fijn om je hier weer te zien!

*O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_158818386
He, theeleuter wat naar! :(

Ik zou me hier ook weer mogen melden maar wacht heel eventjes de echo van komende vrijdag af! Om de een of andere reden blijft het gevoel van 'het kan ons toch niet gegund zijn, twee kindjes binnen 'n jaar' erg aanwezig.

Wie weet tot snel :)
  maandag 4 januari 2016 @ 15:37:42 #223
426379 elamanilo
elämänilo
pi_158819254
Och Theeleuter, wat verdrietig en ontzettend jammer :*

-

Maar ook weer nieuwe hoop en hele bijzondere streepjes voor Ereshkigal (weer samen zwanger!) en Stoopwafelmeisje *O* *O*

Piekie, ik ben ook nieuwsgierig bij jou! Net als bij Suiker :D En bij Svane, maar daar blijft het een verrassing, net als bij ons.

Ggirl, we wachten op je, hopelijk een prachtige echo vrijdag :*
pi_158819610
Zo leuk, alle prille zwangerschappen! Een spannende tijd, maar de prachtstreepjes iig in de pocket!

En ook geslachtsechos binnenkort! Ben benieuwd piekie! Wat is je eigen gevoel?

En suikertje weet het ook bijna yesssssss O+ O+ O+ Ik ben zooooo benieuwd!

Wij gaan het dus niet tijdens de zwangerschap weten en dat vind ik steeds leuker! Het voelt echt als een soort Schrodingers Cat; zolang we het niet weten kan ik fantaseren over een zoontje of over een tweede dochtertje, en dat vind ik allebei zo fantastisch!
pi_158819616
Gefeliciteerd eresh, stroopwafel en Ggirl!! Ik duim heel hard mee

Ik breng mijn dag grotendeels horizontaal door vandaag. Man met de hamer deed zijn werk vanmorgen :')
Fietsen om kleuter van school te halen en brengen was het voor vandaag. Gelukkig wilde kleuter ook wel even rustig een filmpje kijken bij thuiskomst. Eerste schooldag na de vakantie dus prima zo.

Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')