abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158828945
Haha, andere kant van het land :W .

Ja, ik hou er ook van, van tweedehands. En ik ben ook niet heel kritisch, dat scheelt ook. Wel geinig, bij de eerste twee had ik nog niet zo veel te makken en heb ik alles netjes en heel goedkoop via mp gedaan (misschien 100 euro in totaal uitgegeven aan meubeltjes enzo) en nu heb ik er wel het geld voor, om het allemaal wat luxer aan te pakken en dan kom ik gewoon nog veel goedkoper uit :P.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:11:34 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158829229
Ik geloof dat ik de vorige keer qua spullen vooral geld heb uitgegeven aan de luieremmer en het babymatras. De rest was er allemaal al (eigen oude commode en wieg), of hadden we gekregen. Ook de kinderstoel nog. Het echte dure werd uiteindelijk de investering om de borstvoeding te laten slagen; lactatiekundige en kolf enzo.

Dit keer is het vooral geld dat ik uitgeef aan de nieuwe kamer voor mn dochter :') die babykamer is straks zó ingericht met alles wat er nog op zolder staat.

Ik ben nu wel iets meer kleertjes aan het hamsteren. Vorige keer kreeg ik 3 zakken kleding via collega's. Nu heb ik minder gekregen en ben ik ook spulletjes aan het verzamelen die ik echt tof vind, via V&A enzo.
pi_158829231
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef Arja het volgende:
Emelisse als je met je UD in de OP wilt moet je even een modje pmen
Daar is mijn kloontje nog te vers voor :P Mag pas na 10 dagen. Even geduld dus.
Sterkte met het verlies van je poezel. Hier lopen twee van die monsters rond en ik moet er niet aan denken om ze te missen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:34 schreef Miezziej het volgende:
Alleen uit huis geweest voor de echo vandaag. Deze was gelukkig goed! O+ Weer een beetje naar voren geplaatst naar 9 weken met een voorlopige UD van 8 augustus. Deze echo was eigenlijk als extra controle voor de bloedstolsels en dergelijke, dus volgende week mag ik alweer voor de "echte" termijnecho. Eigenlijk wilde ik over 2 weken, maar dan zou mijn vriend niet mee kunnen. Mijn baarmoeder was zo te zien bloedvrij *O* En mijn baby heeft armpjes en beentjes (okee, stompjes :+), en was aan het bewegen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem ben ik nog steeds nerveus (rasechte pessimist :+ ), maar probeer mij te focussen op het positieve. De vk zei in ieder geval dat alles er tot nu toe goed uit ziet, hartactie ook etc.
Wat ziet dat er O+ uit! Positief zijn, kop op. Het gaat vaker goed dan fout ;)

ik herhaal hier alleen mijn eigen mantra's :')

Welkom stroopwafelmeisje en Ggirl :)
pi_158833950
Welkom nieuwe zwangeren :)

Fijn dat de echo goed was Miez!

En fijn dat je collega's positief reageerden toen je over je zwangerschap vertelde Marjolijntje :) Kreeg vaag mee dat je schoonouders vervelend hadden gereageerd?

Zag dat er een poes was overleden, erg naar nieuws, sterkte met het verlies :*

Hier alle meubels nog van mijn dochter bewaard, scheelt veel geld. Alle kleding en andere kleine dingetjes wel nieuw gekocht. Kinderwagen via marktplaats.

Vandaag was mijn UD, maar niks bijzonders te melden op wat krampjes na.
pi_158840412
UD voor Xanteh! Met welke termijn is jouw dochter eigenlijk geboren?

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
Het echte dure werd uiteindelijk de investering om de borstvoeding te laten slagen; lactatiekundige en kolf enzo.

Jaah, goedkope keuze die borstvoeding hè _O- (en dan ging het bij mij nog relatief soepel)

(Ik lees mee, maar energie om te reageren ontbreekt. Kan me niet herinneren dat ik vorige keer zó moe was.)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:38:59 #256
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158840572
Nooohh heb ik in de kerst drukte gewoon bijna 2 topics gemist? Whuuuut?!

Allen een fijn nieuw jaar! Ik lees dat er alweer nieuwe 2016 mama's aankomen. *O*

En 2 babies geboren nog in het oude 2015, gefeliciteerd dames! geniet van jullie ieniemienie mensjes. O+

Ook minder leuk nieuws van TL, sterkte! :*

En voor de rest las ik nog snel dingen over misselijkheid, vermoeidheid en onzekerheden, altijd fijn zo een beginnende zwangerschap.
Hopelijk gaat bij jou de misselijkheid snel over Molo!

Hier gaat alles goed, morgen alweer 17 weken onderweg. Time flies!
Ik wilde zo lekker relaxen in de 'kerst vakantie', maar ML had andere plannen.
Kamer voor onze dochter gestripped die van het voorjaar naar haar nieuwe kamer gaat, vanalles opgeruimd, dus kan niet echt zeggen dat ik opgeladen ben haha.
:+
Over 2 weekjes de termijn echo, zin in!
En de beeb is al lekker bewegelijk, zo leuk om weer mee te maken zeg O+ O+
pi_158841314
Toch eens gebeld naar de vk over mijn mellow jongetje. Ze komt zo luisteren en wellicht hartfilmpje voor een nul meting om hem goed in de gaten te kunnen houden. Wel fijn idee maar stiekem ook spannend
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158842312
Buh Lamb wat naar dat hij zo rustig blijft! Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden!

Volgens mij heb ik iets van indalingsweeën ofzo. Af en toe flinke pijn in mijn onderbuik en onderrug/billen/stuitje en flinke steken en krampen in mijn schaambot ofzo. Ik herken dit niet echt van de vorige keren, maar het doet flink zeer zeg! Zo thuis maar even uurtje gaan liggen als het zo niet vanzelf weer stopt. Auw!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158842446
Auw! Doe rustig aan sicilia!

Ik mag idd even door voor controle in t Zh... Ws hartfilmpje/echo. Hartje klonk prima dus geen zorgen.
Maar wel even die nul meting om te bekijken wat hij nou precies uitspookt.
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:25:02 #260
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158842490
Jeetje spannend Lamb!

Sterkte Sicilia! hopelijk wordt de pijn snel minder.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:11:30 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_158843502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:15 schreef Sicilia het volgende:
Buh Lamb wat naar dat hij zo rustig blijft! Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden!

Volgens mij heb ik iets van indalingsweeën ofzo. Af en toe flinke pijn in mijn onderbuik en onderrug/billen/stuitje en flinke steken en krampen in mijn schaambot ofzo. Ik herken dit niet echt van de vorige keren, maar het doet flink zeer zeg! Zo thuis maar even uurtje gaan liggen als het zo niet vanzelf weer stopt. Auw!
hou je het goed in de gaten? Want ik heb dit hier eerder gelezen en die persoon was zes uur later mama :@ :*
disclaimer
pi_158843543
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hou je het goed in de gaten? Want ik heb dit hier eerder gelezen en die persoon was zes uur later mama :@ :*
:+ :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158845911
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja ik weet dat nog! Want JM en ik deelde toen bijna een UD dus ik was wel even in shock toen ze ineens bevallen was! Thanks! Ik hou het in de gaten, het is niet weg nu, maar de regelmaat is er uit en de pijn iets minder ^O^ Nu lekker thuis, dus als het niet minder wordt ga ik zo even op bed liggen.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:37:32 #264
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158846935
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Lamb29 het volgende:

Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
Bij ziekte is het echt altijd 6 weken van te voren en niet 4. ze heeft het echt verkeerd.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158846940
Ik krijg dat meeposten hier echt niet voor elkaar :') maar lees alles! Yay en dikke kus voor alle nieuwe zwangeren *O* en sterkte met de onzekere eerste tijd!

Lamb spannend wel joh, maar wel fijn dat ze het goed in de gaten gaan houden. Wat is jouw gevoel erover?

Sicilia rustig aan hoor! Moest ook meteen aan JM denken.

Wij hadden vandaag de 30-weken-groeiecho. Alles was helemaal in orde, jongetje is lekker gemiddeld qua groei en alles zat erop en eraan. Heel gerustgesteld!

Hij lijkt echt enorm op z'n zus O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 14:43:53 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:44:48 #266
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158847087
Mijn verlof ging wel pas met 4 weken in, ookal was ik ziek.
Ik werd ziek, langer dan 6 weken voor aanvang van mijn verlof.
Dus had ik gewoon 12 weken bevallingsverlof.
Ik had hier niet op gerekend maar toch was het echt zo.
Wordt je ziek in de 6 weken voor je verlof, dan gaat het er idd vanaf.
Maar als je ziek wordt in 7 of meer weken voor je verlof, gaat het er niet vanaf.
pi_158847436
@Sicilia: Hopelijk zijn het gewoon indalingsweeën. Lekker tranquillo op de bank maar. Ik las stiekem mee toen JM beviel overigens, dus weet dat ook nog... :@

Ik heb het aan een hele goede vriendin verteld vandaag. We gingen lunchen en sja, dan kan ik er niet omheen gewoon. Het blijft verder nog onder de radar.

Oja, en ben ik een snelle als ik zeg dat mijn BH nu al strak zit? |:(
Hoe spannend die echo over twee weken ook is, de HCG komt nog net niet uit mijn oren.

Vanavond ga ik weer sporten na twee weken lamballen. Benieuwd hoe dat gaat..
pi_158848786
Zo thuis...
Prima ctg en echo. Dus gewoon een heel mellow jongetje verstopt achter z'n placenta kussen. Zoals verwacht maar check is wel fijn. Ook best wat bewegingen te horen via t ctg die ik niet voelde. Hij is meer een schuiver dan een duwer ;)
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:52:26 #269
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158848910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef kniftyhooker het volgende:
Mijn verlof ging wel pas met 4 weken in, ookal was ik ziek.
Ik werd ziek, langer dan 6 weken voor aanvang van mijn verlof.
Dus had ik gewoon 12 weken bevallingsverlof.
Ik had hier niet op gerekend maar toch was het echt zo.
Wordt je ziek in de 6 weken voor je verlof, dan gaat het er idd vanaf.
Maar als je ziek wordt in 7 of meer weken voor je verlof, gaat het er niet vanaf.
Dan is dit een nieuwe regel :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158849358
Oh kijk das mooi om te horen knifty!

Vakantie en feestdagen werden er ook al aan geplakt... Valt voor mij erg gunstig
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158849466
Razz! Wat een mooie plaatjes zeg! O+ Je zoon!

En Lamb, wat fijn, positieve bevestiging, goed dat je gegaan bent!

Hier gaat m'n verlof in na 12 mei, ik ben al aan het aftellen. :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:14:51 #272
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158849555
Ik kon t ook nergens vinden op het Inet, dit is wat de wergever mij vertelde toen in 2014. :)
En das erg fijn he Lamb! *O*
Eindelijk wat profijt ervan :9
pi_158849581
Oh en de feestdagen komen bij mij ook wel goed uit! Vlak voor ik 36 weken ben is het Pinksteren jeeee! Dus met 35+2 al laatste dag, officieel verlof vanaf 36 weken. :+
pi_158849616
Wat fijn lamb. *O*

Ik heb zo'n mazzel met hoe mijn verlof valt. Eerst twee weken meivakantie (daarna nog drie dagen werken en ik wil mijn eigen examenklas nog nakijken; maar dat telt allemaal niet echt meer, vind ik) dan verlof met tussendoor nog 6 weken zomervakantie. Dus ik heb gewoon bijna 8 weken meer dan het eigenlijke verlof zou zijn :D.
pi_158849659
Ik neem mede om die reden dus ook al met 34 weken verlof. Bij de eerste was 36 weken prima, bij de tweede trok ik het lichamelijk prima, maar had ik geen 'zin' meer om te werken vanaf 34 werken en toen vielen die laatste twee weken me toch wel erg zwaar nog. Dus nu lekker met 34 weken en nog twee extra dus (meivakantie) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')