abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158819891
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Gefeliciteerd eresh, stroopwafel en Ggirl!! Ik duim heel hard mee

Ik breng mijn dag grotendeels horizontaal door vandaag. Man met de hamer deed zijn werk vanmorgen :')
Fietsen om kleuter van school te halen en brengen was het voor vandaag. Gelukkig wilde kleuter ook wel even rustig een filmpje kijken bij thuiskomst. Eerste schooldag na de vakantie dus prima zo.

Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
Huh? Bedoel je niet 6 ipv 4?
  maandag 4 januari 2016 @ 16:07:35 #227
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158820011
Huh, Lamb, da's vreemd. Bij ziekte gaat t verlof toch juist 6 weken van te voren in? Ik beviel 6 weken te vroeg, en mijn verlof werd ook vervroegd bij J :( Ook al beviel ik in de kerstvakantie, maakte niet uit...
pi_158820392
Ereshkigal, stroopwafelmeisje en Ggirl gefeliciteerd met jullie zwangerschap *O*
pi_158820433
Sterkte thee!

Emelisse als je met je UD in de OP wilt moet je even een modje pmen

Lb sterkte met de vochtpootjes.

Svane wat leuk dat je zulke duidelijke bewegingen voelt O+

Stroop en eresh wat heerlijk om jullie hier ook te zien posten. Op naar goede echo's.

Ggirl gefeliciteerd!

Hier zijn we het jaar helaas verdrietig begonnen. Onze poes was erg ziek, zieker dan ze deed voorkomen en we hebben haar gister moeten laten inslapen. Wat kan een dier een leegte achterlaten. Ze hoorde zo bij ons en bij ons huis en ik dacht dat Emmy met haar op zou groeien ;(
pi_158822062
Wat jammer Arja, gecondoleerd! ;(

Welkom nieuwe zwangeren! *O*

Vandaag ziekgemeld, misselijk en overgeven ;(. Ik vind dat dit niet door de zwangerschap komt, maar dat ik gewoon ziek ben :+ Tot nu toe namelijk nog helemaal niet overgegeven door de zwangerschap, dus ik hoop dat het bij deze dag blijft.
Alleen uit huis geweest voor de echo vandaag. Deze was gelukkig goed! O+ Weer een beetje naar voren geplaatst naar 9 weken met een voorlopige UD van 8 augustus. Deze echo was eigenlijk als extra controle voor de bloedstolsels en dergelijke, dus volgende week mag ik alweer voor de "echte" termijnecho. Eigenlijk wilde ik over 2 weken, maar dan zou mijn vriend niet mee kunnen. Mijn baarmoeder was zo te zien bloedvrij *O* En mijn baby heeft armpjes en beentjes (okee, stompjes :+), en was aan het bewegen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem ben ik nog steeds nerveus (rasechte pessimist :+ ), maar probeer mij te focussen op het positieve. De vk zei in ieder geval dat alles er tot nu toe goed uit ziet, hartactie ook etc.
pi_158822731
Thee, wat verdrietig. Veel sterkte!

En gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren.

Miez, wat een mooie foto!

Hier viel de eerste dag werken weer zwaar. Vannacht niet veel geslapen vanwege kiespijn en omdat de baby mijn blaas heeft ontdekt als stootkussen. Iedere keer als ik bijna sliep voelde ik weer iets waardoor ik wakker werd. Net weer een lange dag, en nu staat de trein ook weer stil. Ben denk ik pas rond half 8 thuis en moet dan nog eten. Ik heb hier zo geen zin meer in. Ga denk ik aan het einden mijn verlof maar eens solliciteren op iets wat minder intensief is...
pi_158823864
Theeleuter, wat naar ;(

Welkom Ereshkigal en Stoopwafelmeisje!

Ik heb het vandaag verteld op mn werk, allemaal positieve reacties O+ zo fijn!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 4 januari 2016 @ 18:49:24 #233
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158823912
Thee wat verdrietig, sterkte :*

Arja ook sterkte, beestjes die overlijden brengt altijd een hoop verdriet met zich mee ;(

Welkom aan de nieuwe zwangeren *O*

En Miez dat is een heel mooi plaatje hoor O+

Hier mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan gehad; ik ben ka-pot! Wel leuk maar zoveel indrukken en zoveel te leren en dan hoop ik maar dat ik dat allemaal ook echt kan
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 4 januari 2016 @ 19:07:27 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158824547
Ah een miskraam is verdrietig zeg ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 4 januari 2016 @ 19:09:50 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158824628
Chanty, weten je collega's daar van je zwangerschap?
Spannend wel :D

Hier van allemaal collega's (naast opmerkingen over geplopte buik :+) zakken speelgoed, baby bekers en andere nuttigheden gekregen :D
Ging met vier tassen naar huis _O-

Mensen zijn zo lief, zeker op werk heel bijzonder.
Leuk om te vertellen dan he Marjolijntje :)

En sterkte aan de zwangere kneusjes (grapje he :P), hopelijk snel van de ellende af ^O^
  maandag 4 januari 2016 @ 19:16:26 #236
52229 Chanty
pi_158824844
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Chanty, weten je collega's daar van je zwangerschap?
Spannend wel :D

Hier van allemaal collega's (naast opmerkingen over geplopte buik :+) zakken speelgoed, baby bekers en andere nuttigheden gekregen :D
Ging met vier tassen naar huis _O-

Mensen zijn zo lief, zeker op werk heel bijzonder.
Leuk om te vertellen dan he Marjolijntje :)

En sterkte aan de zwangere kneusjes (grapje he :P), hopelijk snel van de ellende af ^O^
Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellen
  maandag 4 januari 2016 @ 19:18:00 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158824899
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellen
Ja dat eerste had ik meegekregen.
Ah tof wel, hoe reageren ze? :)
Ziekenhuis, of werk je in andere setting? Vpk toch?
pi_158824917
Niet fijn om zo laat thuis te zijn Lunamatic ;( Ik ga ook altijd met het OV en nu het steeds kouder wordt zullen de treinreizen vanzelf langer worden.

Wat leuk dat de reacties positief waren Marjolijntje! :D Op mijn werk zijn wij maar met 7 mensen, dus ik durf het niet zo goed te vertellen. Misschien dat ik binnenkort alvast iemand in vertrouwen neem om te polsen hoe de reactie is ofzo :P

Altijd spannend een nieuwe baan Chanty, maar het gaat vast helemaal goed komen! Ook fijn dat de collega's het daar al weten. Ik zag in het buikentopic wel al wat mooie foto's voorbij komen van je buik O+
  maandag 4 januari 2016 @ 19:40:41 #239
52229 Chanty
pi_158825672
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat eerste had ik meegekregen.
Ah tof wel, hoe reageren ze? :)
Ziekenhuis, of werk je in andere setting? Vpk toch?
Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd! :D

En nee verre van :D ik ben nu gestart als reclasseringswerker toezicht (kwam uit het onderzoek), dus van werken met data naar werken met mensen.
  maandag 4 januari 2016 @ 19:42:59 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158825726
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd! :D

En nee verre van :D ik ben nu gestart als reclasseringswerker toezicht (kwam uit het onderzoek), dus van werken met data naar werken met mensen.
Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zeg :D
Had dus blijkbaar je beroep compleet verkeerd in mijn hoofd zitten :D
Boefjes op goede pad houden (of erbij naaien als ze zich misdragen :+ ) _O_
pi_158826966
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Huh? Bedoel je niet 6 ipv 4?
Ik vond het ook vreemd ja! bedoel idd echt 4 ipv 6
Want ik zou sowieso al 6 van te voren stoppen ivm fysiek zwaar werk.

Ga het nog even goed nakijken maar het stond er echt zo.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158827450
En weer meer zwangeren *O* O+ .
  maandag 4 januari 2016 @ 20:32:07 #243
52229 Chanty
pi_158827696
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zeg :D
Had dus blijkbaar je beroep compleet verkeerd in mijn hoofd zitten :D
Boefjes op goede pad houden (of erbij naaien als ze zich misdragen :+ ) _O_
Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eerste ;) en ik ben op de enkelbanden gezet en dat blijkt een behoorlijk pittige groep te zijn, al vind ik dat dan juist weer interessant.
pi_158827764
Wat gebeurt er altijd veel hier, Thee wat jammer nou :*

En dan ook drie nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd!
  maandag 4 januari 2016 @ 20:34:05 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158827785
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef Chanty het volgende:

[..]

Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eerste ;) en ik ben op de enkelbanden gezet en dat blijkt een behoorlijk pittige groep te zijn, al vind ik dat dan juist weer interessant.
Strangers en freaks, gotta love 'm O+
  maandag 4 januari 2016 @ 20:41:05 #246
52229 Chanty
pi_158828094
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Strangers en freaks, gotta love 'm O+
Of juist heel normale mensen met een verhaal dat je niet verwacht. Dat maakt het des te leuker
  maandag 4 januari 2016 @ 20:55:35 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158828630
Welkom nieuwe zwangeren! En sterkte met t begin, het wordt allemaal vanzelf heel werkelijk :D :*

Zoals vanmiddag, toen een peuter met buikgriep 2 uur lang tegen mij aan sliep, waarbij broertje af en toe ongedurig onder haar door rondschoof in mijn buik :') O+ Hij is nu nog bezig zn plekje weer te claimen volgens mij, het beweegt aan één stuk door in mn buik.
pi_158828697
Vandaag weer wezen lesgeven, na twee weken vakantie en zo'n wereld van verschil met vóór de vakantie. Heerlijk. Voelde me gewoon mezelf, helder, energiek, gezellig :P ... ipv voortdurend op mijn tenen en mijn tandvlees.

*O*
pi_158828807
Oh, en waar ik ook erg van geniet op dit moment: Ik had helemaal niks aan baby-uitzet meer (alleen speelgoed bewaard, geen kleding, geen meubeltjes e.d.) en krijg zo langzamerhand steeds meer gewoon toegeschoven. Ben gewoon al bijna rond en heb nog geen 'stuiver' uitgegeven (ik weet, ik ben oud) *O* .
  maandag 4 januari 2016 @ 21:02:53 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158828856
Oh heerlijk Groof, maar dat vind ik sowieso een kick als je zoveel voor zo weinig kunt hebben. En dan heeft alles ook een verhaal O+

En mijn vriend zou vandaag ook weer gaan lesgeven na 2 weken, maar dat werd afgelast wegens de sneeuw / ijzel / stroomuitval _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')