Huh? Bedoel je niet 6 ipv 4?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Gefeliciteerd eresh, stroopwafel en Ggirl!! Ik duim heel hard mee
Ik breng mijn dag grotendeels horizontaal door vandaag. Man met de hamer deed zijn werk vanmorgen
Fietsen om kleuter van school te halen en brengen was het voor vandaag. Gelukkig wilde kleuter ook wel even rustig een filmpje kijken bij thuiskomst. Eerste schooldag na de vakantie dus prima zo.
Kreeg nog een mail van personeelszaken dat door mijn ziekmelding mijn verlof 4 ipv 6wk van te voren in gaat! Geluk bij een ongeluk dus! Betekent op papier dat ik pas na de zomervakantie weer start!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik nog steeds nerveus (rasechte pessimist), maar probeer mij te focussen op het positieve. De vk zei in ieder geval dat alles er tot nu toe goed uit ziet, hartactie ook etc.
Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Chanty, weten je collega's daar van je zwangerschap?
Spannend wel
Hier van allemaal collega's (naast opmerkingen over geplopte buik) zakken speelgoed, baby bekers en andere nuttigheden gekregen
Ging met vier tassen naar huis![]()
Mensen zijn zo lief, zeker op werk heel bijzonder.
Leuk om te vertellen dan he Marjolijntje
En sterkte aan de zwangere kneusjes (grapje he), hopelijk snel van de ellende af
Ja dat eerste had ik meegekregen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heb het met 7 weken al gemeld daar aan leidinggevende. En nu horen/zien ze het wel met voorstellen
Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat eerste had ik meegekregen.
Ah tof wel, hoe reageren ze?
Ziekenhuis, of werk je in andere setting? Vpk toch?
Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zegquote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja ze kennen me niet dus het is een standaard: oh wat leuk gefeliciteerd!
En nee verre vanik ben nu gestart als reclasseringswerker toezicht (kwam uit het onderzoek), dus van werken met data naar werken met mensen.
Ik vond het ook vreemd ja! bedoel idd echt 4 ipv 6quote:
Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eerstequote:Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Cool, dat lijkt me wel een toffe baan zeg
Had dus blijkbaar je beroep compleet verkeerd in mijn hoofd zitten
Boefjes op goede pad houden (of erbij naaien als ze zich misdragen)
Strangers en freaks, gotta love 'mquote:Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar komt het op neer maar in principe ga je voor het eersteen ik ben op de enkelbanden gezet en dat blijkt een behoorlijk pittige groep te zijn, al vind ik dat dan juist weer interessant.
Of juist heel normale mensen met een verhaal dat je niet verwacht. Dat maakt het des te leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |