abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158849466
Razz! Wat een mooie plaatjes zeg! O+ Je zoon!

En Lamb, wat fijn, positieve bevestiging, goed dat je gegaan bent!

Hier gaat m'n verlof in na 12 mei, ik ben al aan het aftellen. :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:14:51 #272
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158849555
Ik kon t ook nergens vinden op het Inet, dit is wat de wergever mij vertelde toen in 2014. :)
En das erg fijn he Lamb! *O*
Eindelijk wat profijt ervan :9
pi_158849581
Oh en de feestdagen komen bij mij ook wel goed uit! Vlak voor ik 36 weken ben is het Pinksteren jeeee! Dus met 35+2 al laatste dag, officieel verlof vanaf 36 weken. :+
pi_158849616
Wat fijn lamb. *O*

Ik heb zo'n mazzel met hoe mijn verlof valt. Eerst twee weken meivakantie (daarna nog drie dagen werken en ik wil mijn eigen examenklas nog nakijken; maar dat telt allemaal niet echt meer, vind ik) dan verlof met tussendoor nog 6 weken zomervakantie. Dus ik heb gewoon bijna 8 weken meer dan het eigenlijke verlof zou zijn :D.
pi_158849659
Ik neem mede om die reden dus ook al met 34 weken verlof. Bij de eerste was 36 weken prima, bij de tweede trok ik het lichamelijk prima, maar had ik geen 'zin' meer om te werken vanaf 34 werken en toen vielen die laatste twee weken me toch wel erg zwaar nog. Dus nu lekker met 34 weken en nog twee extra dus (meivakantie) O+
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:46:32 #276
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158850439
Oh joh vallen de vakanties niet mee in het verlof? Dan heb ik het verkeerde beroep gekozen. :p
pi_158851111
Aanhaken is niet echt mogelijk deze dagen merk ik, maar ik lees wel mee. Razz wat fijn van de goede echo en mooie plaatjes! O+

Hormonen kicken mijn ass deze dagen en W slaapt overdag slecht ivm tandjesleed, geen fijne combo. Ik had best een dutje kunnen doen vandaag onder andere omstandigheden :').
pi_158851167
Nee ;) dag nieuwe onderwijs cao is om te huilen maar dit stukje is gunstig *O*
Wanneer moet jij weer starten groof?

En thanks all! Idd een fijne geruststelling..
Benieuwd of hij alsnog drukker gaat worden de komende weken... Ik blijf iig braaf turven.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158851207
Gelukkig lamb, fijne geruststelling! Best fijn ook om te weten dat er veel bewegingen zijn die je niet voelt, dat helpt hopelijk om je iets minder zorgen te maken.. Hopelijk wordt hij snel wat sterker en voel je dan ook meer :)

Razz, smelt! Fijn dat alles goed gaat met je jongetje O+ Vind 3D-echo's altijd een tikje bizar om te zien maar ook zo gaaf, leuk dat hij op z'n grote zus lijkt :D

Sicilia, ik hoop dat rustig aan doen helpt, klinkt niet prettig..

Verlof in mei lijkt me zo fijn, heerlijk met lente/zomerweer!

Hier net een draagconsult gehad, ik vond de pop van 3,5 kilo zwaar, ik moet m'n armspieren maar eens trainen denk ik :') :@ Maar het ging goed, knopen viel me alles mee en de draagdoek staat mijn man zo goed, smelt O+ Hij ziet het al helemaal voor zich, met baby in de doek naar kantoor (KDV zit er praktisch naast) *;
pi_158851235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:46 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh joh vallen de vakanties niet mee in het verlof? Dan heb ik het verkeerde beroep gekozen. :p
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
pi_158851296
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
Ik krijg geloof ik ook de voorjaarsvakantie! En wat losse dagen werden er ook aan geplakt
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158851587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik krijg ook de voorjaars- en meivakantie erbij. Aardige rector ;) .
pi_158852492
Oh :') nou toch mail dat het 6wk is... Naja hoor t vanzelf ;) personeelszaken is lekker heen en weer aan t mailen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158852494
Nu baal ik dat ik niet in het onderwijs werk.... Ik weet nog niet wanneer ik verlof wil nemen. Maar ik heb nog even om te beslissen. Ik denk erover om de laatste week van mijn verlof op te knippen in twee weken part time werken, hebben jullie daar ervaring mee?
pi_158852608
Fijn Lamb, dat alles goed is met je rustige jongetje.
Allemaal goed geplande zwangerschappen met extra weken door vakanties, doe ik ook heerlijk aan mee!

Vandaag 26+1 en een pretecho bij Dr Papa gehad. Gup was heeeeeel beweeglijk (echt een half uur lang, normaal houdt ie dat nooit zo lang vol!) en verstopte zich achter handjes, in placenta en door helemaal weg te draaien. Toch een paar mooie 3d plaatjes van het gezichtje én we mogen volgende week terugkomen om nog meer 3d film en foto's te maken! :Y
We weten nu ook eindelijk ECHT wat het wordt, maar houden het voor onszelf, dat wil m'n O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:42:00 #286
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158855204
Razz fijn dat alles goed was, eindelijk! Dat verdien je O+

Lamb ook een hele geruststelling maar hoop toch dat hij nog wat actiever wordt.

Leonie wat tof!

Hier 16 weken! Morgen pretecho O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158855550
Oooooh ik ben benieuwd of je inderdaad een meisje krijgt Chanty! O+
pi_158855809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Emelisse het volgende:

Oja, en ben ik een snelle als ik zeg dat mijn BH nu al strak zit? |:(
Dat had ik ook heel snel en groeien nog steeds, buh, van mij hoeft dat niet zo.

Als je in de op wilt, kun je stormqueen ook quoten dan ziet ze het wel.

Ik zag mooie 3d echo's. Wat fijn razz dat het goed gaat.

Lamb fijn dat je gerustgesteld bent met je schuifbaby.

Chanty veel plezier morgen met je pretecho.

Ik ben ook al aan het aftellen tot mijn verlof hoewel dat nog erg lang duurt. Maar tegelijk vliegt de tijd ook weer. Verlof in mei, heerlijk
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:37:35 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158856979
Mooie echo's hierboven zeg! O+

En ik zat net ook naar mn verlof toe te rekenen: nog minder dan 5 weekjes werken, en in principe 22 juni pas weer beginnen! En dan biedt mijn werkgever de mogelijkheid om nog onbetaald verlof op te nemen. Of ouderschapsverlof natuurlijk. Ik ben nog even in dubio wat ik zal doen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:39:20 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158857032
Bizar trouwens, dat weer hier. Ik heb dus letterlijk kinderen door mijn straat zien schaatsen vandaag :D!

Ben wel naar mijn werk geweest, heel voorzichtig met de auto in de 1e versnelling over de ijsbaan naar de wijkrondweg geglibberd, en vanaf daar was het allemaal gestrooid. Maar ik kreeg wel allemaal bezorgde reacties van collega's of ik toch in godsnaam niet met de fiets was gekomen!!? :o :D O+
pi_158857815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Bizar trouwens, dat weer hier. Ik heb dus letterlijk kinderen door mijn straat zien schaatsen vandaag :D!

Ben wel naar mijn werk geweest, heel voorzichtig met de auto in de 1e versnelling over de ijsbaan naar de wijkrondweg geglibberd, en vanaf daar was het allemaal gestrooid. Maar ik kreeg wel allemaal bezorgde reacties van collega's of ik toch in godsnaam niet met de fiets was gekomen!!? :o :D O+
Dat weersverschil is zo bizar! Hier is het gewoon saai weer, niks spannends.
pi_158858012
Grr heel bericht getypt en poef weg is ie :(

Razz wat fijn dat alles goed is! En wat een mooie foto's! Hij lijkt inderdaad al echt op zijn zus O+

Leonietje ook mooie echo!

Lb wat knap dat je dat durfde zeg! Ik weet niet of ik het aangedurfd had. Gelukkig hier helemaal niets van ijzel en sneeuw, van mij hoeft dat ook niet zo meer nu.

Verlof..ik ben ook aan het aftellen! Nog 2 halve dagen, donderdag laatste werkdag *O* En zaterdag dan ein-de-lijk verhuizen!! Misschien dat het besef dat er hier over een maandje ongeveer weer een versie is dan ook eindelijk komt. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor hoor!

Chanty veel plezier morgen! Ben benieuwd of de NUB klopt.

Weeën of wat het dan ook zijn gaan hier vrolijk verder, maar het wordt niet erger dus het zal wel al wat voorwerk zijn. Ik ga zo maar lekker slapen. Vriend is nog druk aan het voegen in het nieuwe huis dus heb lekker het hele bed voor mijzelf :P
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158858371
Lb ouderschapsverlof is vaak ook onbetaald. In mijn branche krijg ik wel een beetje, maar ga het toch niet doen omdat ik na het verlof weer terug
Moet naar mijn oude uren en dat wil ik niet.

Als het glad is ga ik liever met de auto dan met de fiets, dat vind ik helemaal eng.

Sicilia al bijna verlof. En verhuizen. Klinkt goed
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:21:41 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158858451
Nouja ik fiets momenteel sowieso niet omdat ik dan voor het eind van de straat al een harde buik heb -O- maar normaal gesproken draai ik (niet- zwanger uiteraard) mn hand niet om voor fietsen met gladheid.

Vind het ook echt heel bizar dat het openbare leven hier zo plat ligt. We zijn serieus eerder dichtgegaan vandaag! Er waren echt heel veel collega's niet.
pi_158858549
Inderdaad flink bizar dat weersverschil....gelukkig hier geen last van...

Ik hoop alleen dat ik deze keer wel zwangerschap verlof heb waar ik even van kan genieten
Met Flint lag ik die zelfde dag in het ziekenhuis en dag erop bevallen :) hopelijk nu iets rustiger gelukkig duurt het nog even om me daar zorgen om te maken *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_158858641
Poeh, wat gladheid betreft ben ik blij dat ik pas in het voorjaar een behoorlijke buik ga hebben. Ik ben geen held als het glad is.

Ik overweeg een of twee maanden ouderschapsverlof achter mijn verlof. Vorige keer was ik er fysiek en emotioneel echt nog niet aan toe om weer aan het werk te gaan. Vriend ziet het alleen niet zitten :{
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:30:57 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158858783
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik overweeg een of twee maanden ouderschapsverlof achter mijn verlof. Vorige keer was ik er fysiek en emotioneel echt nog niet aan toe om weer aan het werk te gaan. Vriend ziet het alleen niet zitten :{
Hier een zelfde soort situatie, al is de mijne er heel vaag over..... maar ik zat de vorige keer echt jankend op de fiets naar mn werk de eerste keren ;( dat wil ik echt niet nog een keer.

Maar is het wel hetzelfde? Ik heb nu sowieso leuker werk, en het is niet meer voor het eerst. Moeilijk moeilijk :{
pi_158859581
Wanneer mijn verlof niet zo gunstig viel zou ik ook zeker er wat achter geplakt hebben. Ik had ook zooooveel weerstand tegen werken de eerste maanden, jaren zelfs. Toen O. twee was ben ik alsnog van 3 naar 2 dagen gegaan daarom.
(werkte ook niet mee dat ik meteen na mijn verlof een blauwe maandag bij een kdv werkte op een babygroep en mijn baby op een ander kdv ongeveer de hele dag haar longen uit haar lijfje schreeuwde)
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 6 januari 2016 @ 06:12:24 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158864926
Ik neem lekker een maand onbetaald verlof na officiële verlof, is me het geld wel waard :)
Man neemt na bevalling ook paar weken verlof, lijkt me prachtig :)

Ik heb sinds maandag zetpillen antikotsspul (metoclopramide) en dat gaat ietsjes beter. En op mijn werk en thuis doe ik het voor mijn idee super rustig aan, maar valt me nog beetje zwaar. Maar goed, zal wel weer een keer over gaan :D

Gisteren wel een hele leuke dag gehad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds deze week echt een heel duidelijk geplopte buik die niet meer te verbergen is. Zelfs patiënten vragen ernaar soms, want ik dan wel weer gek, maar ook super leuk vind :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158865450
Dat klinkt leuk molo! Lijkt me heerlijk ontspannen om op zo'n manier je baby te kunnen bekijken.

Ik had op mijn werk nooit heel uitgebreid aangekondigd dat ik zwanger was. Alleen mijn team en een paar andere collega's wisten het. Inmiddels durven sommige vrouwelijk collega's me ook aan te spreken op mijn buik, mag ook wel, ik ben vandaag 21 weken. De mannelijke collega's heb ik er nog niet over gehoord, op één uitzondering na. Ik denk dat het nu dus behoorlijk te zien is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')