Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:46 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh joh vallen de vakanties niet mee in het verlof? Dan heb ik het verkeerde beroep gekozen. :p
Ik krijg geloof ik ook de voorjaarsvakantie! En wat losse dagen werden er ook aan geplaktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
Ik krijg ook de voorjaars- en meivakantie erbij. Aardige rectorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Alleen de zomervakantie krijg je ernaast. De rest is gewoon mazzel hebben, omdat het er precies omheen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook heel snel en groeien nog steeds, buh, van mij hoeft dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Emelisse het volgende:
Oja, en ben ik een snelle als ik zeg dat mijn BH nu al strak zit?![]()
Dat weersverschil is zo bizar! Hier is het gewoon saai weer, niks spannends.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Bizar trouwens, dat weer hier. Ik heb dus letterlijk kinderen door mijn straat zien schaatsen vandaag!
Ben wel naar mijn werk geweest, heel voorzichtig met de auto in de 1e versnelling over de ijsbaan naar de wijkrondweg geglibberd, en vanaf daar was het allemaal gestrooid. Maar ik kreeg wel allemaal bezorgde reacties van collega's of ik toch in godsnaam niet met de fiets was gekomen!!?![]()
![]()
Hier een zelfde soort situatie, al is de mijne er heel vaag over..... maar ik zat de vorige keer echt jankend op de fiets naar mn werk de eerste kerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik overweeg een of twee maanden ouderschapsverlof achter mijn verlof. Vorige keer was ik er fysiek en emotioneel echt nog niet aan toe om weer aan het werk te gaan. Vriend ziet het alleen niet zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds deze week echt een heel duidelijk geplopte buik die niet meer te verbergen is. Zelfs patiënten vragen ernaar soms, want ik dan wel weer gek, maar ook super leuk vind
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |