Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren...Nee, daar word je lekker wijzer van!
Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doenquote:Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.
quote:
Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.
Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...quote:[..]
Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen
Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.
Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.quote:Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...
Ali_boo vroeg het je al... kom eens met 5 feitelijke onjuistheden uit de documentaire The Greatest Story NEVER Told en hou het svp wel even binnen de wet, zodat we het hier kunnen bespreken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.
Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.
[..]
Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.
Goed om te horenquote:
Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.
Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebben
Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Lichtkogel het volgende:
@ Chris Carter
Svp 5 feitelijke onjuistheden over de documentaire The Greatest Story NEVER Told...
BRING IT!
Desnoods kijk je hem nog eens opnieuw en zet je het hier daarna uiteen.
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?
Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.
Ziet ernaar uit dat ik en Ali gelijk hebben dus
Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit haddenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet"![]()
Maar klopt, die zien dat nog als onaangetast geloof.
Alt Right zijn dan ook die enge mannekes die bang zijn voor vrouwen (onder anderequote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit hadden
Zolang het vrij is van 'joodse elementen' word alles door een roze bril gezien![]()
In de alt right zie ik vaak sites zoals deze voorbijkomen
WWW.JOYOFSATAN.ORG
WWW.666BLACKSUN.NET
WWW.EXPOSINGCHRISTIANITY.COM
WWW.EXPOSINGTHELIEOFISLAM.WORDPRESS.COM
Waar ze zo verblind zijn daar haat dat ze met de meest absurde alternatieven mee aan komen zetten
Hier heb je er vast 1:quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?
Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.
Ziet ernaar uit dat ik en Ali gelijk hebben dus
Je kan de desinformatie niet geven!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.
Als je daarmee "voelt" of "denkt" dat je gewonnen () hebt, so be it.
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan de desinformatie niet geven!
Dus WIJ hebben gelijk ja.
En dan noem jij jezelf hier degene die kennis heeft van zaken en de geschiedenis kent... hou toch op man.
Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passendquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oh god, die gasten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passend
![]()
Denk dat we beter voor deze kunnen gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
Ah de slowchat is verrijkt zie ik, hoop nieuwe gezichten hiero
Welkom in het koffie met een koekje hoekje
[ afbeelding ]
Jij zegt: 'de documentaire The Greatest Story NEVER Told zit vol desinformatie'quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De alternatieve kijk op de three of life vind zijn oorsprong in de (joodse) kabalah . Maar dat moet je niet verder vertellenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alt Right zijn dan ook die enge mannekes die bang zijn voor vrouwen (onder andere) en liefst alles onder strak overheidsregime zien. Wat dan weer grappig is gezien de steun die ze voelen voor paganisme.
Maar het zijn inderdaad debiele waanbeelden en gedachten. Dat zie je overigens bij religie in het algemeen wel is mijn mening.
Ja, lekker. Een koekie erbijquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel dat is juist leuk. Heeft men vaak geen tegenargument op. Want ze slikken de propaganda als zoete koek.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De alternatieve kijk op de three of life vind zijn oorsprong in de (joodse) kabalah . Maar dat moet je niet verder vertellen![]()
![]()
http://www.digital-brilliance.com/themes/tol.php
Soms heb je gewoon trek in luchtige gesprekkenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[ afbeelding ]
De Kruimelmaffiaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passend
[..]
Beter kijken , Dat waren jodenkoeken bij de koffie in de afbeelding![]()
had je nog een voorkeur?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon trek in luchtige gesprekken![]()
Iemand die whiskey in zijn koffie wil?
Das ne bestem kast!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
had je nog een voorkeur?
[ afbeelding ]
Goede whisky in koffie dumpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand die whiskey in zijn koffie wil?
Sacrilege!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Goede whisky in koffie dumpen.![]()
Geen 5 punten van desinformatie kunnen geven mbt TGSNT.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Een holocaust-ontkennende docu als geloofwaardig bestempelenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Geen 5 punten van desinformatie kunnen geven mbt TGSNT.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Een holocaust-ontkennende docu als geloofwaardig bestempelen
Gooi dan maar liever whisky in mijn koffiecola
Waar ik die kennis vandaan haal ? Heb gewoon een hele brede interesse en ben vreselijk nieuwsgierig , dat helpt ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jawel dat is juist leuk. Heeft men vaak geen tegenargument op. Want ze slikken de propaganda als zoete koek.
Waar haal jij die kennis vandaan? Pure interesse, alt right en dit soort achtergrondinfo is niet heel gangbaar bij de meeste mensen.
Is het raar als je hier een tikje opgewonden van raaktquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
had je nog een voorkeur?
[ afbeelding ]
Jij bent meer van de Rumquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hele goede instelling. Nieuwsgierige mensen zijn er eigenlijk te weinig nog.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar ik die kennis vandaan haal ? Heb gewoon een hele brede interesse en ben vreselijk nieuwsgierig , dat helpt ook![]()
Ik zie wat daar de allure van kan zijn. Echter niets voor mij. Ben vrees ik veel te liberaalquote:Zelf neig ik ook tot de alt right( in grote lijnen ) maar dan zonder al de blinde haat
Oh dat ben ik met je eens. Tussen alle complotten die totaal miskleunen zitten veel nuggets of truth. En natuurlijk bevestigde complotten waar je weer lering uit kunt trekken.quote:Ben al meer dan 8 jaar bezig in de complot wereld , dan pik je ook wel eens wat info op
Wij vroegen naar 5 punten van desinformatie die binnen de wet besproken kunnen worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Een holocaust-ontkennende docu als geloofwaardig bestempelen
Gooi dan maar liever whisky in mijn koffie
Yoohoohoo. Dat moet wel als dominee van de kerk van het vliegend spaghettimonster. Niet voor niets de leer van de piraterij als dogma van ons geloofquote:
Er zitten ook wel wat waarheden in, zeker ook als het gaat over de wandaden van andere soldaten en andere "kanten". Maar alleen al door die holocaust-ontkenning kon en kan ik hem niet serieus nemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wij vroegen naar 5 punten van desinformatie die binnen de wet besproken kunnen worden.
De Holocaust is het enige wat buiten de wet valt en het is jammer dat je je dan achter die kaart verbergt voor een documentaire van 6,5 uur die werkelijk waar BARST van de informatie.
Jij kan ze niet geven... geen 5 puntjes uit de 6,5 uur durende stroom van informatie... dus de documentaire is voor de rest wel volledig correct geef je toe?
Maar het is duidelijk, je hebt heel de docu niet eens gezien en er alleen wat reacties over gelezen op reddit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is het raar als je hier een tikje opgewonden van raakt![]()
Heb met kerst een fles gekregen die meer dan 20 jaar oud was
O M G
Liberalisme is een mentale aandoeningquote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hele goede instelling. Nieuwsgierige mensen zijn er eigenlijk te weinig nog.
[..]
Ik zie wat daar de allure van kan zijn. Echter niets voor mij. Ben vrees ik veel te liberaal
[..]
Oh dat ben ik met je eens. Tussen alle complotten die totaal miskleunen zitten veel nuggets of truth. En natuurlijk bevestigde complotten waar je weer lering uit kunt trekken.
Ik ga slapen overigens. In al mijn enthousiasme zie ik dat mijn wekker over 6 uurtjes alweer afgaatfijne nacht allemaal
(stelletje nachtbrakers, jullie zijn altijd tot diep in de nacht bezig. Allemaal nachtdienst ofzo?)
Exactly the same hier. Ook al 8 jaar ermee bezig.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar ik die kennis vandaan haal ? Heb gewoon een hele brede interesse en ben vreselijk nieuwsgierig , dat helpt ook![]()
Zelf neig ik ook tot de alt right( in grote lijnen ) maar dan zonder al de blinde haat
Ben al meer dan 8 jaar bezig in de complot wereld , dan pik je ook wel eens wat info op
Ja-maar, ja-maar.... wat zijn de onwaarheden dan..?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er zitten ook wel wat waarheden in,
Krijg bijna zin om mijzelf bij je uit te nodigenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze een paar jaar terug met kerst gekregen. Is ook erg nice, kan ik je vertellen
Pas toen in erkende dat ik werkelijk NIETS wist ging er een hele nieuwe wereld voor mijn openquote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Exactly the same hier. Ook al 8 jaar ermee bezig.
Het verschil tussen de gemiddelde mens, halve BNW-er en een echte Truther is dat het een Truther niet uitmaakt wat voor overtuiging, geloof of wereldbeeld hij/zij heeft. Truthers zijn altijd op zoek naar de waarheid in deze wereld en altijd bereid nieuwe kennis tot zich te nemen en dit te blijven onderzoeken om de imperfecties er vanaf te veilen.
Echt wel een hoop mis mee, Johny Walker is bocht en belentine is een vrouwenwiskye.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Ali_boo het volgende:
. Er is niets mis met een Jonny walker of een Balentine maar dat andere is toch echt van een andere planeet
kaalinkaaa, ga maar vast oefenenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
morgen feestje russian style, met goeie voorraad wodka!
Nee man mijn knie is stuk, dat gaat me niet lukken!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
kaalinkaaa, ga maar vast oefenen![]()
en wat kan een user doen waartegen gezegt word dat hij fantaseert ?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zitten die in dit topic dan? Weer echt een zweverig antwoord waar niemand ook maar iets mee kan.
Sier vuurwerk en vuurpijlen prima, maar die rotjes strijkers en andere meuk, teken ik ook niet voor.quote:
Krijg nou wat, ik sta dr tussen hahaquote:Op donderdag 31 december 2015 09:16 schreef theguyver het volgende:
zoals elk jaar hier is de BNW top 100
plek / aantal / user
1 6714 Lavenderr
2 5679 Divje
3 5298 theguyver
4 5148 El_Matador
5 5100 Scrummie
6 3960 jogy
7 3852 ootjekatootje
8 3358 Tingo
9 2505 Izzy73
10 2475 ATuin-hek
11 2332 Lichtkogel
12 2317 Tjacka
13 2051 Lambiekje
14 2017 Japie77
15 1995 controlaltdelete
16 1883 schommelstoel
17 1711 jackie12
18 1583 Blaadjes
19 1551 Klinkerbotsing
20 1513 11en30
21 1350 Insomnia_
22 1314 Ali_boo
23 1273 Chewie
24 1224 oompaloompa
25 1214 Dance99Vv
26 1201 Copycat
27 1189 ems.
28 1170 SicSicSics
29 1123 StaceySinger
30 1069 RapaNui
31 1052 gynaika
32 1028 Summers
33 993 kalinhos
34 947 MotherFoker
35 939 agter
36 886 Lutalo
37 870 bladwijzer
38 850 mootie
39 848 nikao
40 843 doorgaan
41 771 Domnivoor
42 767 matteo_111
43 746 Wantie
44 739 Pietverdriet
45 703 Enneacanthus_Obesus
46 700 .SP.
47 634 Terecht
48 620 Jigzoz
49 563 Ouder1
50 554 totnutoe
51 546 Grijzemassa
52 526 JustinCase
53 517 Nieuwschierig
54 496 ChrisCarter
55 491 DeMolay
56 487 Wingding
57 483 TitusPullo
58 453 Beathoven
58 453 Physsic
60 446 Fogel
61 440 Re
62 433 Baconbus
62 433 J0kkebr0k
64 385 Villas__Rubin
65 376 ToniB
66 368 Resonancer
66 368 Orwell
68 366 Poekje01
69 365 Raakpoes
70 345 NightFlight
71 326 bedachtzaam
71 326 WeerWachtwoordVergeten
73 325 Broomer
74 310 Dr.Kloothommel
75 306 starla
76 305 THEFXR
77 295 Blue_Panther_Ninja
78 290 Perico
79 250 Marrije
79 250 Bosbeetle
81 243 Ceased2Be
82 241 Treinhomo
83 237 vronie
83 237 MevrouwPuff
85 234 Wombcat
86 227 Manke
87 219 overstekendekameel
88 211 lekarO
89 206 Ali_Kannibali
90 205 motorbloempje
91 200 Gorraay
92 198 Fixers
92 198 Worteltjestaart
94 195 Tarado
95 184 schuschuho
96 181 Degodvader
97 175 Erasmo
98 173 fs180
99 170 kets70
100 167 Chrysippus
Die worden momenteel gemaakt in allerlei kleuren zodat ik morgen een regenboog kan schijtenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:50 schreef MotherFoker het volgende:
MF, wil jullie allemaal bedanken voor een leuk en geweldig 1e jaar op FOK!
Op naar de volgende doomsday en NWO, jullie voelen als 2e familie haha.
Dankje! Een jaar gaat zo snel, ik kan me nog herrineren begin van het jaar, doodsbang voor wo3/nucleaire war xDquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]thnx miep jij ook natuurlijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dankje! Een jaar gaat zo snel, ik kan me nog herrineren begin van het jaar, doodsbang voor wo3/nucleaire war xD
Een shitzooi minder, het Martin Armstrong topic is nog wel interessant maar de meeste bronnen zijn sites dat gewoon tegen alles isquote:
Dat is nog een understatementquote:Op donderdag 31 december 2015 12:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Een shitzooi minder, het Martin Armstrong topic is nog wel interessant maar de meeste bronnen zijn sites dat gewoon tegen alles isSoort van Niburu.
JIj ook meisiequote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst en een heel goed nieuwjaar
Same!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst en een heel goed nieuwjaar
Ik om 12:48 na te lang staren na dit plaatjequote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef MotherFoker het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook om 12 uur
Ik ga nieteens wat op facebook zetten. Ik ga wel een vriendin stalken waar ik toch normaal 24/7 mee praat.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik om 12:48 na te lang staren na dit plaatje
Stalken?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ga nieteens wat op facebook zetten. Ik ga wel een vriendin stalken waar ik toch normaal 24/7 mee praat.
Jij ook schommelquote:Op donderdag 31 december 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
Ergens heen!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zijn jullie plannen?
Rustig thuis of toch in de planning ergens heen te gaan?
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ergens heen!
Vind het alleen best zielig om poes alleen te laten. Zet haar wel in de schuur met eten drinken en haar huisje. Wat ga jij doen Schommel?
Div, als je leest fijne jaarwisseling
Klinkt goed! Have funquote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.
Maar over het algemeen reageert Sam gelukkig niet echt op het vuurwerk van nu.
Ik ga dus ook weg, om 12uur sta ik ergens op een eilandje met kampvuur en wishkey, marshmallow en andere versnaperingen, en 360 graden view aan vuurwerk vanaf die plek
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zijn jullie plannen?
Rustig thuis of toch in de planning ergens heen te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja komt goedquote:
Jij ook!
En Div maak er ook iets moois van!
[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 31-12-2015 14:06:17 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hondjes en katten zitten in de slaapkamer, heb geprobeerd zo veel mogelijk geluids dicht te maken.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.
Maar over het algemeen reageert Sam gelukkig niet echt op het vuurwerk van nu.
Ik ga dus ook weg, om 12uur sta ik ergens op een eilandje met kampvuur en wishkey, marshmallow en andere versnaperingen, en 360 graden view aan vuurwerk vanaf die plek
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Allen een geweldige jaarwisseling, en wie morgen een vinger of hand mist is een rund die met vuurwerk heeft gestunt!
Fijne jaarwisseling
Jah zat afgelopen week met maat te kijken na een vuurpijl filmpje op youtube, voor een pijl van 50¤ noh een brief je van 50 verbrand minder snel dan die pijl..quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer eigenlijk.
Ik geniet elk jaar weer van het vuurwerk van anderen met een drankje in mijn hand denkende, goh wat zal die pijl gekost hebben
Dat is ook wel een voordeel van 6 hoog wonenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah zat afgelopen week met maat te kijken na een vuurpijl filmpje op youtube, voor een pijl van 50¤ noh een brief je van 50 verbrand minder snel dan die pijl..
Ik ga mooi op dak van mijn huis kijken, met fles wodka!
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook wel een voordeel van 6 hoog wonenIs zeer mooi vuurwerk kijken.
Ow jah toen, vloog bij mij via de boom een vuurpijl mijn woonkamer in..quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.
Had er al helemaal zin in op die hoogte met vuurpijlen...
Was dat uitgerekend dat jaar dat het extreem mistig was rond 12 uuur, je zag alleen wat kleuren in de mist
Oh dat jaar weet ik ook nog wel ja. Dat je midden op een normale stoep loopt en de rand van de stoep al niet meer ziet...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.
Had er al helemaal zin in op die hoogte met vuurpijlen...
Was dat uitgerekend dat jaar dat het extreem mistig was rond 12 uuur, je zag alleen wat kleuren in de mist
Zo zeg, veel schade toen?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow jah toen, vloog bij mij via de boom een vuurpijl mijn woonkamer in..
ik zag de boom niet
Ja klopt, we hadden het plan om daarna met de fiets het centrum in te gaan...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat jaar weet ik ook nog wel ja. Dat je midden op een normale stoep loopt en de rand van de stoep al niet meer ziet...
Viel mee, beetje roet op de muren.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zeg, veel schade toen?
[..]
Ja klopt, we hadden het plan om daarna met de fiets het centrum in te gaan...
We zijn gaan lopen
Dan heb je echt geluk gehad zeg!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Viel mee, beetje roet op de muren.
Had op de parkeerplaats dus flesje neer gezet en omdat zo mistig was en ik de boom niet zag die 10 meter verderop stond, kaatste de pijl via tak zo recht mijn huis in.
Vrienden van me stonden op de balustrade van balkon en schrokken zich de tyfus want ze zagen niks aankomen en ineens een vuurpijl langs hun gezich door mijn voordeur en knalde uit elkaar in de keuken.
ja buurjongen ook lawinepijl in bierflesje..quote:Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad zeg!
Wij hadden vroeger (jaren negentig al vroeger?) een conifeer in de tuin staan, buurjongen stak een grote pijl in het zand bij hun in de tuin.
Ik zag in mijn ooghoeken de pijl al naar links toe leunen, pijl in de boom...
Die brandende conifeer was die avond het grootste vuurwerk pronkstuk van de avond.
We steekt dan ook zo'n grote pijl in een netjes geschoffelde tuin
"weg heg!"quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja buurjongen ook lawinepijl in bierflesje..
iets met zwaartekracht , weg heg!
quote:
het raam uit gooien!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:05 schreef Dance99Vv het volgende:
iemand een goede remedie tegen een kater?
[ afbeelding ]
Beste is een vette hap gelijk sochtends vroeg en veeeeeel waterquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik vroeg om een goede remedie, niet om een slechte grap
Thx kerel jij niks minder gewenstquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Door het raam gooien!
Gelukkig nieuw jaar BNW'ers!
Jij ook en iedereen hierquote:
Die ken ik niet, en zo te horen wil ik die niet kennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij ook. En de rest ook. Behalve Patty Brard. En Pierre Wind.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook en iedereen hier![]()
Paar daagjes nog BPN en dan ga je je theorie halen. Ben je nog beetje aan het studeren?
Ogh jee, beterschap joh.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef MotherFoker het volgende:
Middag! MF is al sinds 1 januari doodziek.
Verkouden. En mijn hele facebook vriendenlijjst is ineens geobsedeerd door Baba Vanga.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ogh jee, beterschap joh.
te veel oliebollen gegeten?
quote:
Wie?quote:Op zondag 3 januari 2016 13:15 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Verkouden. En mijn hele facebook vriendenlijjst is ineens geobsedeerd door Baba Vanga.
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_zwarte_piet.htmlquote:Op zondag 3 januari 2016 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zit hier nu Herman Finkers terug te kijken.
Als vanouds, maar wel met de tijd mee.
Herman over het geloof: Homoseksualiteit is onnatuurlijk. Ja, op water lopen ook.
Je kan dus wel stellen dat het een wonder is.
Daar was ik ook al voorbij, beetje lang om het ook te hier te typenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_zwarte_piet.html
Een blinde vrouw die de Nostradamus van onze tijd zou worden genoemd, Heeft enkele voorspellingen gedaan maar een handje vol zijn uitgekomen of uit het verband getrokken.quote:
Oh gut,wat is er toch met mensen op Facebook aan de hand?Het lijkt wel alsof iedereen gek wordt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Een blinde vrouw die de Nostradamus van onze tijd zou worden genoemd, Heeft enkele voorspellingen gedaan maar een handje vol zijn uitgekomen of uit het verband getrokken.
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oh gut,wat is er toch met mensen op Facebook aan de hand?Het lijkt wel alsof iedereen gek wordt.
Het zijn ook typische nieuwssites die van die complot theorieën weehouden. Omdat Baba Vanga eens zei dat er een soort oorlog in het midden oosten uitgevochten zou worden en dat europa leeg zou zijn in 2020,reden waarvoor heeft ze niet gezegd. En al die nieuwsites draaiden het om in moslim oorlog in europa, 2016 komt er een kernbom/chemische aanval en dat soort dingen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]vroeger op hyves was het niet anders, welkom op het internet
Gekkenhuis sinds 25 oktober 1969!!quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]vroeger op hyves was het niet anders, welkom op het internet
Moaaah meer sinds de jaren 90 begin 2000quote:Op zondag 3 januari 2016 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gekkenhuis sinds 25 oktober 1969!!
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
BPN succes morgen bij je examen. Ik duim!
En ik wed de anderen hier ook
En nu truste
Noah Guthrie, youtuber die eerst daarop begon,toen in Glee speelde en nu concerten geeft. Heb hem zien groeien en heb hem vorig jaar al bij zijn 1e uitverkochte concert nog ontmoet.quote:
Ok nice.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Noah Guthrie, youtuber die eerst daarop begon,toen in Glee speelde en nu concerten geeft. Heb hem zien groeien en heb hem vorig jaar al bij zijn 1e uitverkochte concert nog ontmoet.
Het was gewoon echt damn. Ik kreeg het ook op mijn verjaardag te horen dat ik op de gastenlijst stond.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok nice.![]()
Ben niet echt bekend met 'm, maar kan wel lekker zingen zie ik
Hehehe, coolquote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het was gewoon echt damn. Ik kreeg het ook op mijn verjaardag te horen dat ik op de gastenlijst stond.
Hahahaha toeval.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Laatste concert waar ik geweest ben is best lang geleden eigenlijk... van Nelly Furtado
Had deze clip gezien op t.v. en dacht van 'nou, daar moeten we maar eens heen dan!'
2 weken later bleek dat ze naar NL kwam, kaarten gehaald en gingen we daar met z'n allen naartoe
Mja, ze heeft overigens de laatste jaren niks nieuws meer uitgebracht he?quote:
je broertje?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef MotherFoker het volgende:
Edit concert gaat eigenlijk misschien niet door, ouders willen dat deze luie schoft in 3 nouja 2 maanden haar rijbewijs haalt. Dus yep kaartje geef ik misschieb weg.
Trouwens dit is niet de 1e keer ouders doen dit al jaren beloven van terwijl ik helemaal niks heb afgesproken. Ik mag dus niks leuks doen tot ik mb rijbewijs heb. (Gaat moeilijk als ouders zeggen dat je je aanstelt om je zicht etc.)
Ow?quote:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom eisen je ouders dat je je rijbewijs haalt?
Ik werk mee met het bedrijf doe de boekhouding,telefoon. Neem de huishoudelijke taken van mams over en probeer te leren voor theorie.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow?
Dat vinden je ouders?
Ga je naar school heb je baantje, of hang je inderdaad alleen maar voor de buis?
Vervelend zeg!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef MotherFoker het volgende:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.
Ze willen het ook omdat ze niet willen dak steeds alles vraag. Maar dat is de grap als ik echt naar iets heen wil bijv concert dan regel ik het van te voren en dan willen ze mij juist brengen. Ook omdat ze jarenlang door andere ouders gezeik kregen omdat ze ons brachten. Er was geen geen bus hier en als ik fiets reageer ik te laat en zie ik dingen niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend zeg!
Maar, waarom eisen ze dat je je rijbewijs haalt? Is het echt noodzakelijk voor jou of meer prestige en/of omdat het nu eenmaal zo gaat.
ik ben nog maar 15 jaar bezigquote:Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef MotherFoker het volgende:
Begrijp me niet verkeerd het zijn ook echt lieve mensen maar soms snap ik ze echr niet. Het is ook dat iedereen om me heen het in een keer haalt. Ik ben 5x gefaald met steeds 1 teveel en dan gaven ze mij de schuld. Maar dan komen ze er later achter dat het niet aan mij ligt. Is vaker wel gegaan met eerdere rijinstrictuur die zei dat ik niet kon rijden. Het aan mij lag en mijn ouders dat ze pushten. En toen dachten ze dat ik dat had gezegd want eerst hadden ze vertrouwen in hem en moest ik verkeeesmak worden.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Da's niet aardigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Als ik eerlijk ben , hoop ik dat tie geslaagd is, maar omdat hij nog niks heeft laten horen vrees ik het ergste.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]nee toch hij is al aardig tijdje bezig hiermee.
En hij zag er al erg tegenop dus hoop echt dat ie het gehaald heeft!
Ik heb ook vertrouwen erin maar of het nu wel of een volgende keer is laat ik in het middenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Da's niet aardig
Ik heb alle vertrouwen in BPN. Of BNP. Of. Naja. Hem/haar dus.
Het is morgen pas!!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
succes vandaag kerel![]()
moge peeps![]()
![]()
Skool is weer begonnen
quote:
ow je reageerd hier op met eenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
BPN succes morgen bij je examen. Ik duim!
En ik wed de anderen hier ook
En nu truste
Geef niks hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
ow je reageerd hier op met een![]()
dus dacht dat je gisteren op moest, en ik maar duimen voor je![]()
Is het ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.quote:
Yep!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dit gaat verder dan oerdom. Dit is gewoon een schadelijk wijf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Had tie het nou over die burgemeester of over jou
Das mooi dan ga ik met carnaval als vluchteling verkleedquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.
Nee helemaal nietsquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand al iets gehoord van die Ninja?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef sararaats het volgende:
Eerst en vooral het beste voor 2016. Beetje laat maar zeker en vast gemeend.
Mijn 2016 is goed begonnen. Geen hoofdpijn meer en persoonlijke meevallers.
Deze Kerst was superleuk want gelachen en goed gefeest met glühwein.
Mijn tante zei zelfs dat ik er goed uit zag.
Ik heb acupunctuur van 3 behandelingen gehad voor die chronische hoofdpijn en BAM! weg hoofdpijn.
Dat gedachten niet werken is de bedoeling als je wilt slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
MF ligt wakker, gedachtes werken niet mee.
Oordoppies indoen en weltrusten alvastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Vergeet al die andere nummers en zen die ze posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Altijd backupjes maken Sara misschien idee voor google backup drive, voor foto's en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef sararaats het volgende:
sjnotverde alles kwijt op laptop. gelukkig heb ik nog ergens bestanden staan.
Theorie-examen massaal verknaldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef theguyver het volgende:
Heb BPN ff DM gestuurd ben wel erg benieuwd
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.
Maar ik heb het laten gaan want heb het nooi nodig gehad.
Maar staat wel op mijn lijstje voor het komende jaar![]()
Nog geen reactie van BPN
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
Je was me voor, ik had van de telegraaf gepakt. Ik ben er al anderhalf jaar mee bezig bijna twee, bikkel serieus dag en nacht door, en het ene oefen examen in mijn boek haal ik met gemak, en de andere 15 fout. Schaam schaam, al vele dagcursussen geprobeerd. Misschien ga ik proberen mondeling examen aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Ongeveer een jaar is die geldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
Google drive heb ik voor Sleep as Android.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd backupjes maken Sara misschien idee voor google backup drive, voor foto's en zo
Schrik je zelf snachts wakker?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
Google drive heb ik voor Sleep as Android.
Maar goed, de foto's van Zuid Afrika staan nog op de geheugenkaart fototoestel dus no problemo.
Maar zal er gebruik van maken.
Ik heb btw besloten me te laten onderzoeken voor mijn snurken.
Ik denk dat ik daardoor aanvallen heb maar weet het niet zeker.
Klopt. Ik meen dat het na een jaar al over moet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
paniekaanvallen ja maar tegenwoordig probeer ik rustig te ademen.quote:
Mijn ex vriendin had dat ooit, freaky as hell.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
paniekaanvallen ja maar tegenwoordig probeer ik rustig te ademen.
de laptop is bij mijn broer dus zou er niet te lang op moeten wachten. het eerste dat ik doe is Google Drive installeren hehe. op de site heb ik maar 15 GB ruimte.
is die vrijheid je niks waard?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.
Maar ik heb het laten gaan want heb het nooi nodig gehad.
Maar staat wel op mijn lijstje voor het komende jaar![]()
Nog geen reactie van BPN
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.
Jep. Het gaan en staan waar je wilt - en vooral - wanneer je wilt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrijheid hoe bedoel je?
Van het auto rijden?
Heb mijn benen, Ik kan weer lopen, en heb een awesome fiets.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Jep. Het gaan en staan waar je wilt - en vooral - wanneer je wilt.
Ik had eerst een business ov card van mijn werk. Handig, dat zeker, aangezien ik in de randstad woon. Kheb nu een lease auto en dat vind ik toch nog net wat handiger
Ja zag m WTF voorbijkomen.quote:
Nee hoor. Ik weiger om zo'n wanstaltig ding aan te trekken en ik verafschuw alles waar een burka voor staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste fase, daarna.........
Maar , maar een joodse burka dan? kom op zal je goed staanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weiger om zo'n wanstaltig ding aan te trekken en ik verafschuw alles waar een burka voor staat.
Ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar , maar een joodse burka dan? kom op zal je goed staan![]()
[ afbeelding ]
(en dit zijn mannen ! )
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar , maar een joodse burka dan? kom op zal je goed staan![]()
[ afbeelding ]
(en dit zijn mannen ! )
Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
grappig
zo heb je ook een thema in Japan
http://www.tofugu.com/tra(...)theme-park-in-japan/
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef Chewie het volgende:
Ja zo heb je ook "friet van piet" in Spanje, niet zo gek dus als er zoveel toeristen uit een bepaald land komen dat de plaatselijke middenstand, gemeente etc daarop inspringen.
Het word pas absurd als je in het Arabisch (of welke andere taal dan de landstaal) uitkeringen, subsidies e.d. aan kunt vragen.
Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.
Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.
En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
Ja, dat is ook BELACHELIJK natuurlijk. Welke Nederlander gaat er nou godverdomme op vakantie naar Turkije om in een resort te gaan zitten wat op Amsteram lijkt??quote:
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?
Mijn Japanse buren waren in dat park getrouwdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.
Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.
Nee hoor maar dit is blijkbaar voor Zell am See een prima bron van inkomsten dus vind ik het niet vreemd dat ze daarop inspringen met o.a. Arabische taxiplaatjes. Dat is niet heel veel anders dan zo'n resort die zich volledig richt op Nederlanders of een friet van piet in Spanje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.
Als Oostenrijk geen verbod op die kleding heeft en de plaatselijke middenstand heeft er baat bij zie ik het probleem niet, behalve dan op esthetisch gebied maar dat is persoonlijke smaak.quote:Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.
Het ziet er wellicht vreemd uit maar blijkbaar heeft Oostenrijk geen verbod op die kleding.quote:En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
Kwestie van fatsoen. Zoiets doe je uit jezelf al niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef theguyver het volgende:
Als je in vaticaanstad komt mag een vrouw ook niet in korte broek of t-shirt..
Mja je wil wel de sixtijnse kapel in.
Tja keuzes
Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden
Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.quote:, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.
Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.quote:Nog gekker, als je in Saudi-Arabië gaat wonen staat de bevolking erop dat de Westerse lui voornamelijk in compounds woont daar zij voor 'segregatie' van de bevolkingsgroepen zijn. En hier moet alles maar kunnen en mogen.
Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.quote:[ afbeelding ]
Tja als je er heen wil, zo zijn de regels als ik naar GB ga, rijd ik ook niet met auto aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.
[..]
Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.
[..]
Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.
[..]
Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.
Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
Heb je ook een hekel aan onesies?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.
Maarrrrr... ik verdedig wel het feit dat we juist in het westen die vrijheid bieden dat dit kan. Zou ik het liever niet zien? Absoluut. Maar goed, gelukkig zijn we juist niet zo'n land als saoedie arabie waar je dus allemaal strenge regels hebt.
Daarom heb ik ook een hekel aan carnaval. Verklede mensen
Wil je je voortaan dan wel graag even stil houden over de slaafse zombie tv kijkers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar goed, ik heb onlangs op 'red mijn vakantie' gezien
Er is wel een feestje waarbij ik altijd uit mijn dak ga.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:48 schreef sararaats het volgende:
Ik verkleedde me wel graag hoor. Ik was altijd bezig met toneeltjes verzinnen.
Nu is dat minder omdat ik 36 ben en door de drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is wel een feestje waarbij ik altijd uit mijn dak ga.In sommige gevallen ben ik voor een burka @spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
Gefeliciteerd of gecondoleerd, doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
MF zit bijna al een jaar op FOK! Dat ik het zo lang heb volgehouden.
Heb me wel een zooitje geleerd dit jaar, angst aan laten jagen en gewoon geleerd schijt te hebben. Echt al een heel verschil met het begin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of gecondoleerd, doorhalen wat niet van toepassing is.
maare
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
MF zit bijna al een jaar op FOK! Dat ik het zo lang heb volgehouden.
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:43 schreef theguyver het volgende:
[..]Blij dat je hier zoveel bent MF gefeliciteerd
Ja natuurlijk word je gewaardeerd en top dat je nu beter met je angst voor oorlog kan omgaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!
Dankje Lav, het is best ironisch beste vriendin van mijn moeder (zie ik als tante) Die zit in het leger en op school was ze nooit stoer of wat dan ook. Dus dan denk ik echt van; Holy shit die durfde vroeger niks maar is wel bij Kosovo geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk word je gewaardeerd en top dat je nu beter met je angst voor oorlog kan omgaan
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!
Best wel BNW achtig, mooi nummer zet m te weinig opquote:Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
Had het idee om deze in het BNW feel good topic te plaatsen.
Maar past daar eigenlijk niet echt, en of het in BNW muziek past is ook maar de vraag.
Maar de tekst is nog altijd spot on!
Mooi.
Goeie vraag had m een DM gestuurd maar denk dat hij nog niet online is geweest, of hij is aan het feesten, of hij is pissed offquote:
Misschien is hij gezakt en baalt hij enorm. Kom maar gerust hier hoor BPN, wij zullen je troosten en volgende keer beter. Ik las toevallig dat het theorie-examen razend moeilijk is nu, dus je hoeft je nergens voor te generen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie vraag had m een DM gestuurd maar denk dat hij nog niet online is geweest, of hij is aan het feesten, of hij is pissed off
Ben gekke henkie niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
BNWers die naar Holland Zingt Hazes gaan dit jaar?
no wayquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
Al kreeg ik geld toe!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
Tjack wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef theguyver het volgende:
Weinig fans van Hazes hier zo te zien!
quote:
Kan beter man. Gaat niet zo lekker.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef theguyver het volgende:
[..]Agh ja natuurlijk, en na het concert een prullenbak omschoppen!
Hoezie Inso_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |