abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158936303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

grappig :)

zo heb je ook een thema in Japan

http://www.tofugu.com/tra(...)theme-park-in-japan/
Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.
pi_158936365
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef Chewie het volgende:
Ja zo heb je ook "friet van piet" in Spanje, niet zo gek dus als er zoveel toeristen uit een bepaald land komen dat de plaatselijke middenstand, gemeente etc daarop inspringen.

Het word pas absurd als je in het Arabisch (of welke andere taal dan de landstaal) uitkeringen, subsidies e.d. aan kunt vragen.
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.

Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.

En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
-
pi_158936409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.

Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.

En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?
Conscience do cost.
pi_158936423
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Chewie het volgende:
Of

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, dat is ook BELACHELIJK natuurlijk. Welke Nederlander gaat er nou godverdomme op vakantie naar Turkije om in een resort te gaan zitten wat op Amsteram lijkt??

Maar goed, ik heb onlangs op 'red mijn vakantie' gezien dat het resort aardig naar de klote is en volledig is overgenomen door straalbezopen Russen die 's ochtends al aan de flessen Wodka zitten.
-
pi_158936486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:08:34 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158936504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.
Mijn Japanse buren waren in dat park getrouwd :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:09:05 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158936519
Jongens kom discussie topics zijn ergens anders.
pi_158936666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.
Conscience do cost.
pi_158936909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.
Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.

Nog gekker, als je in Saudi-Arabië gaat wonen staat de bevolking erop dat de Westerse lui voornamelijk in compounds woont daar zij voor 'segregatie' van de bevolkingsgroepen zijn. En hier moet alles maar kunnen en mogen.

-
pi_158936960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee hoor maar dit is blijkbaar voor Zell am See een prima bron van inkomsten dus vind ik het niet vreemd dat ze daarop inspringen met o.a. Arabische taxiplaatjes. Dat is niet heel veel anders dan zo'n resort die zich volledig richt op Nederlanders of een friet van piet in Spanje.

quote:
Als Oostenrijk geen verbod op die kleding heeft en de plaatselijke middenstand heeft er baat bij zie ik het probleem niet, behalve dan op esthetisch gebied maar dat is persoonlijke smaak.

Dubai heeft een prima strandklimaat overigens.

quote:
Het ziet er wellicht vreemd uit maar blijkbaar heeft Oostenrijk geen verbod op die kleding.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 19:20:50 ]
pi_158937013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:

Xenofobisch onderbuik geblaat
Dien een klacht in bij het toeristen bureau van Zell am See :{w
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:24:24 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158937088
Als je in vaticaanstad komt mag een vrouw ook niet in korte broek of t-shirt..
Mja je wil wel de sixtijnse kapel in.
Tja keuzes ;)
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 19:27:38 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_158937199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef theguyver het volgende:
Als je in vaticaanstad komt mag een vrouw ook niet in korte broek of t-shirt..
Mja je wil wel de sixtijnse kapel in.
Tja keuzes ;)
Kwestie van fatsoen. Zoiets doe je uit jezelf al niet.
Ik was eens in een hotel waar een gast in korte broek en slippers het restaurant binnenkwam. Hem werd vriendelijk verzocht zich om te kleden als hij wilde dineren..
pi_158937329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden
Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.
quote:
, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.
Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.
quote:
Nog gekker, als je in Saudi-Arabië gaat wonen staat de bevolking erop dat de Westerse lui voornamelijk in compounds woont daar zij voor 'segregatie' van de bevolkingsgroepen zijn. En hier moet alles maar kunnen en mogen.
Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.
quote:
Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.
Conscience do cost.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:33:17 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158937395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.

[..]

Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.

[..]

Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.

[..]

Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.
Tja als je er heen wil, zo zijn de regels als ik naar GB ga, rijd ik ook niet met auto aan de verkeerde kant van de weg.

Ow wacht ik mag geen auto rijden :s)
pi_158937462
Compounds?

Ik vond het op de luchthaven van Abu Dhabi al behoorlijk moslim.

Bij de burqa's weet je niet of er een man of vrouw onder zit.

Er zijn idd opdringerige mensen onder de moslims/marokkanen.

Helaas zelf meegemaakt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_158937511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.

Maarrrrr... ik verdedig wel het feit dat we juist in het westen die vrijheid bieden dat dit kan. Zou ik het liever niet zien? Absoluut. Maar goed, gelukkig zijn we juist niet zo'n land als saoedie arabie waar je dus allemaal strenge regels hebt.

Daarom heb ik ook een hekel aan carnaval. Verklede mensen _O-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:42:56 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158937667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja erg he , moet niet gekker worden....
There is only one religion
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:45:53 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158937757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.

Maarrrrr... ik verdedig wel het feit dat we juist in het westen die vrijheid bieden dat dit kan. Zou ik het liever niet zien? Absoluut. Maar goed, gelukkig zijn we juist niet zo'n land als saoedie arabie waar je dus allemaal strenge regels hebt.

Daarom heb ik ook een hekel aan carnaval. Verklede mensen _O-
Heb je ook een hekel aan onesies?

Carnaval :r 20 jaar lang starte deze optocht onzin elk jaar in mijn straat.
Vind geen reet aan, zuipen en gek doen doe ik elk weekend :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 08-01-2016 20:19:41 ]
pi_158937815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef Lichtkogel het volgende:

Maar goed, ik heb onlangs op 'red mijn vakantie' gezien
Wil je je voortaan dan wel graag even stil houden over de slaafse zombie tv kijkers? :{w
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:47:50 #271
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158937819
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vind geen reet aan zuipen
:o
There is only one religion
pi_158937845
Ik verkleedde me wel graag hoor. Ik was altijd bezig met toneeltjes verzinnen.

Nu is dat minder omdat ik 36 ben en door de drukte.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:10:16 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158938474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:o
Moest komma tussen :+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:13:47 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158938587
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:48 schreef sararaats het volgende:
Ik verkleedde me wel graag hoor. Ik was altijd bezig met toneeltjes verzinnen.

Nu is dat minder omdat ik 36 ben en door de drukte.
Er is wel een feestje waarbij ik altijd uit mijn dak ga.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158938684
Ik ga weer naar heel ander soort feesten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')