Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
grappig
zo heb je ook een thema in Japan
http://www.tofugu.com/tra(...)theme-park-in-japan/
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef Chewie het volgende:
Ja zo heb je ook "friet van piet" in Spanje, niet zo gek dus als er zoveel toeristen uit een bepaald land komen dat de plaatselijke middenstand, gemeente etc daarop inspringen.
Het word pas absurd als je in het Arabisch (of welke andere taal dan de landstaal) uitkeringen, subsidies e.d. aan kunt vragen.
Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.
Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.
En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
Ja, dat is ook BELACHELIJK natuurlijk. Welke Nederlander gaat er nou godverdomme op vakantie naar Turkije om in een resort te gaan zitten wat op Amsteram lijkt??quote:
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus? Verschillende regels verschillende landen. Daar is niets vreemds aan. Of moeten we van alle andere landen verwachten dat ze zich precies zo gedragen als Nederland?
Mijn Japanse buren waren in dat park getrouwdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja ken ik, maar dat vind ik ook niet zo vreemd gezien de zeer oude banden die we al hebben met dat land en het is ook bedoelt voor Japanners, dit resort in Turkije is gewoon een all-inclusive megaresort voor voornamelijk Nederlandse toeristen.
Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de Niqaab. Wat dat met de gedragsregels in Saudi-arabie te maken heeft ontgaat me alleen compleet. Dat men zich hier vrijer mag voelen om te dragen wat ze willen is natuurlijk alleen maar een pluspunt.
Nee hoor maar dit is blijkbaar voor Zell am See een prima bron van inkomsten dus vind ik het niet vreemd dat ze daarop inspringen met o.a. Arabische taxiplaatjes. Dat is niet heel veel anders dan zo'n resort die zich volledig richt op Nederlanders of een friet van piet in Spanje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmja, ik heb allang gezien dat je het allemaal maar probeert goed te praten en te bagatelliseren.
Als Oostenrijk geen verbod op die kleding heeft en de plaatselijke middenstand heeft er baat bij zie ik het probleem niet, behalve dan op esthetisch gebied maar dat is persoonlijke smaak.quote:Maar je vergeet dus even het feit dat wij in Saudi-Arabië en die landen daar de dames dus niet in bikini op het strand hoeven te liggen, want dan ga je de bak in.
Het ziet er wellicht vreemd uit maar blijkbaar heeft Oostenrijk geen verbod op die kleding.quote:En hier mogen ze dus wel in al die vreemde gewaden rondlopen..?? Beetje vreemd, vind je niet?
Kwestie van fatsoen. Zoiets doe je uit jezelf al niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef theguyver het volgende:
Als je in vaticaanstad komt mag een vrouw ook niet in korte broek of t-shirt..
Mja je wil wel de sixtijnse kapel in.
Tja keuzes
Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Is geen pluspunt. Wij hebben HIER onze cultuur, normen & waarden. Uiteraard kan er wat aangepast worden
Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.quote:, maar het is belachelijk dat zij daar met honderdduizenden rondlopen in Niqaabs daar terwijl je in Saudi-Arabië en die landen daar de bak in vliegt als je in bikini rondloopt.
Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.quote:Nog gekker, als je in Saudi-Arabië gaat wonen staat de bevolking erop dat de Westerse lui voornamelijk in compounds woont daar zij voor 'segregatie' van de bevolkingsgroepen zijn. En hier moet alles maar kunnen en mogen.
Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.quote:[ afbeelding ]
Tja als je er heen wil, zo zijn de regels als ik naar GB ga, rijd ik ook niet met auto aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niets aangepast te worden zelfs. Alleen zou ik persoonlijk wel ervoor zijn dat mensen in alle publieke omgevingen godsdienstig gedoe even achterwege laten. Zeker wat betreft gezichts-bedekkende kleding.
[..]
Sauid-Arabie is een belachelijk land, dat staat buiten kijf.
[..]
Ja, ik ben zoals gezegd dus ook geen fan van Saudi-Arabië. Dat lijkt me echter geen reden om dezelfde strictheid hier ook maar te gaan toepassen "omdat" Saudi-Arabië dat ook doet. Het laatste wat we willen is hun imiteren, lijkt me.
[..]
Bedankt. Ik was hem al bijna vergeten nadat deze afbeelding de laatste maand minimaal 2x per dag voorbij kwam op BNW.
Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dus zouden zij zich moeten aanpassen aan ONZE regels ja, en niet met van die gekke Niqaabs of Burqa's rondlopen. Hoofddoek prima, maar je weet echt niet wat je ziet als je in dat stadje rondloopt. Honderden niqaabs zie je voorbij komen... leek gvd alsof je in een pac-man game was beland.
Heb je ook een hekel aan onesies?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind een burka of andere compleet bedekkend kleed ook onzin. Ik vind het ook respectloos, want je verhult gewoon wie je bent tegenover de rest.
Maarrrrr... ik verdedig wel het feit dat we juist in het westen die vrijheid bieden dat dit kan. Zou ik het liever niet zien? Absoluut. Maar goed, gelukkig zijn we juist niet zo'n land als saoedie arabie waar je dus allemaal strenge regels hebt.
Daarom heb ik ook een hekel aan carnaval. Verklede mensen
Wil je je voortaan dan wel graag even stil houden over de slaafse zombie tv kijkers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar goed, ik heb onlangs op 'red mijn vakantie' gezien
Er is wel een feestje waarbij ik altijd uit mijn dak ga.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:48 schreef sararaats het volgende:
Ik verkleedde me wel graag hoor. Ik was altijd bezig met toneeltjes verzinnen.
Nu is dat minder omdat ik 36 ben en door de drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |