Yep!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dit gaat verder dan oerdom. Dit is gewoon een schadelijk wijf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Had tie het nou over die burgemeester of over jou
Das mooi dan ga ik met carnaval als vluchteling verkleedquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.
Nee helemaal nietsquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand al iets gehoord van die Ninja?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef sararaats het volgende:
Eerst en vooral het beste voor 2016. Beetje laat maar zeker en vast gemeend.
Mijn 2016 is goed begonnen. Geen hoofdpijn meer en persoonlijke meevallers.
Deze Kerst was superleuk want gelachen en goed gefeest met glühwein.
Mijn tante zei zelfs dat ik er goed uit zag.
Ik heb acupunctuur van 3 behandelingen gehad voor die chronische hoofdpijn en BAM! weg hoofdpijn.
Dat gedachten niet werken is de bedoeling als je wilt slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
MF ligt wakker, gedachtes werken niet mee.
Oordoppies indoen en weltrusten alvastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Vergeet al die andere nummers en zen die ze posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Altijd backupjes maken Sara misschien idee voor google backup drive, voor foto's en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef sararaats het volgende:
sjnotverde alles kwijt op laptop. gelukkig heb ik nog ergens bestanden staan.
Theorie-examen massaal verknaldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef theguyver het volgende:
Heb BPN ff DM gestuurd ben wel erg benieuwd
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.
Maar ik heb het laten gaan want heb het nooi nodig gehad.
Maar staat wel op mijn lijstje voor het komende jaar![]()
Nog geen reactie van BPN
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
Je was me voor, ik had van de telegraaf gepakt. Ik ben er al anderhalf jaar mee bezig bijna twee, bikkel serieus dag en nacht door, en het ene oefen examen in mijn boek haal ik met gemak, en de andere 15 fout. Schaam schaam, al vele dagcursussen geprobeerd. Misschien ga ik proberen mondeling examen aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Ongeveer een jaar is die geldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |