Hehehe, coolquote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het was gewoon echt damn. Ik kreeg het ook op mijn verjaardag te horen dat ik op de gastenlijst stond.
Hahahaha toeval.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Laatste concert waar ik geweest ben is best lang geleden eigenlijk... van Nelly Furtado
Had deze clip gezien op t.v. en dacht van 'nou, daar moeten we maar eens heen dan!'
2 weken later bleek dat ze naar NL kwam, kaarten gehaald en gingen we daar met z'n allen naartoe
Mja, ze heeft overigens de laatste jaren niks nieuws meer uitgebracht he?quote:
je broertje?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef MotherFoker het volgende:
Edit concert gaat eigenlijk misschien niet door, ouders willen dat deze luie schoft in 3 nouja 2 maanden haar rijbewijs haalt. Dus yep kaartje geef ik misschieb weg.
Trouwens dit is niet de 1e keer ouders doen dit al jaren beloven van terwijl ik helemaal niks heb afgesproken. Ik mag dus niks leuks doen tot ik mb rijbewijs heb. (Gaat moeilijk als ouders zeggen dat je je aanstelt om je zicht etc.)
Ow?quote:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom eisen je ouders dat je je rijbewijs haalt?
Ik werk mee met het bedrijf doe de boekhouding,telefoon. Neem de huishoudelijke taken van mams over en probeer te leren voor theorie.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow?
Dat vinden je ouders?
Ga je naar school heb je baantje, of hang je inderdaad alleen maar voor de buis?
Vervelend zeg!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef MotherFoker het volgende:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.
Ze willen het ook omdat ze niet willen dak steeds alles vraag. Maar dat is de grap als ik echt naar iets heen wil bijv concert dan regel ik het van te voren en dan willen ze mij juist brengen. Ook omdat ze jarenlang door andere ouders gezeik kregen omdat ze ons brachten. Er was geen geen bus hier en als ik fiets reageer ik te laat en zie ik dingen niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend zeg!
Maar, waarom eisen ze dat je je rijbewijs haalt? Is het echt noodzakelijk voor jou of meer prestige en/of omdat het nu eenmaal zo gaat.
ik ben nog maar 15 jaar bezigquote:Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef MotherFoker het volgende:
Begrijp me niet verkeerd het zijn ook echt lieve mensen maar soms snap ik ze echr niet. Het is ook dat iedereen om me heen het in een keer haalt. Ik ben 5x gefaald met steeds 1 teveel en dan gaven ze mij de schuld. Maar dan komen ze er later achter dat het niet aan mij ligt. Is vaker wel gegaan met eerdere rijinstrictuur die zei dat ik niet kon rijden. Het aan mij lag en mijn ouders dat ze pushten. En toen dachten ze dat ik dat had gezegd want eerst hadden ze vertrouwen in hem en moest ik verkeeesmak worden.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Da's niet aardigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Als ik eerlijk ben , hoop ik dat tie geslaagd is, maar omdat hij nog niks heeft laten horen vrees ik het ergste.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]nee toch hij is al aardig tijdje bezig hiermee.
En hij zag er al erg tegenop dus hoop echt dat ie het gehaald heeft!
Ik heb ook vertrouwen erin maar of het nu wel of een volgende keer is laat ik in het middenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Da's niet aardig
Ik heb alle vertrouwen in BPN. Of BNP. Of. Naja. Hem/haar dus.
Het is morgen pas!!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
succes vandaag kerel![]()
moge peeps![]()
![]()
Skool is weer begonnen
quote:
ow je reageerd hier op met eenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
BPN succes morgen bij je examen. Ik duim!
En ik wed de anderen hier ook
En nu truste
Geef niks hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
ow je reageerd hier op met een![]()
dus dacht dat je gisteren op moest, en ik maar duimen voor je![]()
Is het ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |