Zo zeg, veel schade toen?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow jah toen, vloog bij mij via de boom een vuurpijl mijn woonkamer in..
ik zag de boom niet
Ja klopt, we hadden het plan om daarna met de fiets het centrum in te gaan...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat jaar weet ik ook nog wel ja. Dat je midden op een normale stoep loopt en de rand van de stoep al niet meer ziet...

Viel mee, beetje roet op de muren.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zeg, veel schade toen?
[..]
Ja klopt, we hadden het plan om daarna met de fiets het centrum in te gaan...
We zijn gaan lopen

Dan heb je echt geluk gehad zeg!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Viel mee, beetje roet op de muren.
Had op de parkeerplaats dus flesje neer gezet en omdat zo mistig was en ik de boom niet zag die 10 meter verderop stond, kaatste de pijl via tak zo recht mijn huis in.
Vrienden van me stonden op de balustrade van balkon en schrokken zich de tyfus want ze zagen niks aankomen en ineens een vuurpijl langs hun gezich door mijn voordeur en knalde uit elkaar in de keuken.

ja buurjongen ook lawinepijl in bierflesje..quote:Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad zeg!
Wij hadden vroeger (jaren negentig al vroeger?) een conifeer in de tuin staan, buurjongen stak een grote pijl in het zand bij hun in de tuin.
Ik zag in mijn ooghoeken de pijl al naar links toe leunen, pijl in de boom...
Die brandende conifeer was die avond het grootste vuurwerk pronkstuk van de avond.
We steekt dan ook zo'n grote pijl in een netjes geschoffelde tuin

"weg heg!"quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja buurjongen ook lawinepijl in bierflesje..
iets met zwaartekracht , weg heg!

quote:

het raam uit gooien!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:05 schreef Dance99Vv het volgende:
iemand een goede remedie tegen een kater?
[ afbeelding ]

Beste is een vette hap gelijk sochtends vroeg en veeeeeel waterquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik vroeg om een goede remedie, niet om een slechte grap

Door het raam gooien!quote:

Thx kerel jij niks minder gewenstquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Door het raam gooien!
Gelukkig nieuw jaar BNW'ers!

Jij ook en iedereen hierquote:

Die ken ik niet, en zo te horen wil ik die niet kennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij ook. En de rest ook. Behalve Patty Brard. En Pierre Wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |