JIj ook meisiequote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst en een heel goed nieuwjaar
Same!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst en een heel goed nieuwjaar
Ik om 12:48 na te lang staren na dit plaatjequote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef MotherFoker het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook om 12 uur
Ik ga nieteens wat op facebook zetten. Ik ga wel een vriendin stalken waar ik toch normaal 24/7 mee praat.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik om 12:48 na te lang staren na dit plaatje
Stalken?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ga nieteens wat op facebook zetten. Ik ga wel een vriendin stalken waar ik toch normaal 24/7 mee praat.
Jij ook schommelquote:Op donderdag 31 december 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
Ergens heen!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zijn jullie plannen?
Rustig thuis of toch in de planning ergens heen te gaan?
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ergens heen!
Vind het alleen best zielig om poes alleen te laten. Zet haar wel in de schuur met eten drinken en haar huisje. Wat ga jij doen Schommel?
Div, als je leest fijne jaarwisseling
Klinkt goed! Have funquote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.
Maar over het algemeen reageert Sam gelukkig niet echt op het vuurwerk van nu.
Ik ga dus ook weg, om 12uur sta ik ergens op een eilandje met kampvuur en wishkey, marshmallow en andere versnaperingen, en 360 graden view aan vuurwerk vanaf die plek
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zijn jullie plannen?
Rustig thuis of toch in de planning ergens heen te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja komt goedquote:
Jij ook!
En Div maak er ook iets moois van!
[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 31-12-2015 14:06:17 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hondjes en katten zitten in de slaapkamer, heb geprobeerd zo veel mogelijk geluids dicht te maken.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat zelfde heb ik met Sam, voor ik weg ga nog even extra lief voor hem zijn en wat lekkers extra.
Maar over het algemeen reageert Sam gelukkig niet echt op het vuurwerk van nu.
Ik ga dus ook weg, om 12uur sta ik ergens op een eilandje met kampvuur en wishkey, marshmallow en andere versnaperingen, en 360 graden view aan vuurwerk vanaf die plek
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Allen een geweldige jaarwisseling, en wie morgen een vinger of hand mist is een rund die met vuurwerk heeft gestunt!
Fijne jaarwisseling
Jah zat afgelopen week met maat te kijken na een vuurpijl filmpje op youtube, voor een pijl van 50¤ noh een brief je van 50 verbrand minder snel dan die pijl..quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer eigenlijk.
Ik geniet elk jaar weer van het vuurwerk van anderen met een drankje in mijn hand denkende, goh wat zal die pijl gekost hebben
Dat is ook wel een voordeel van 6 hoog wonenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah zat afgelopen week met maat te kijken na een vuurpijl filmpje op youtube, voor een pijl van 50¤ noh een brief je van 50 verbrand minder snel dan die pijl..
Ik ga mooi op dak van mijn huis kijken, met fles wodka!
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook wel een voordeel van 6 hoog wonenIs zeer mooi vuurwerk kijken.
Ow jah toen, vloog bij mij via de boom een vuurpijl mijn woonkamer in..quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.
Had er al helemaal zin in op die hoogte met vuurpijlen...
Was dat uitgerekend dat jaar dat het extreem mistig was rond 12 uuur, je zag alleen wat kleuren in de mist
Oh dat jaar weet ik ook nog wel ja. Dat je midden op een normale stoep loopt en de rand van de stoep al niet meer ziet...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n zeven/acht jaar geleden woonde ik twaalf hoog in Groningen.
Had er al helemaal zin in op die hoogte met vuurpijlen...
Was dat uitgerekend dat jaar dat het extreem mistig was rond 12 uuur, je zag alleen wat kleuren in de mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |