quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is wel een feestje waarbij ik altijd uit mijn dak ga.In sommige gevallen ben ik voor een burka @spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
Gefeliciteerd of gecondoleerd, doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
MF zit bijna al een jaar op FOK! Dat ik het zo lang heb volgehouden.
Heb me wel een zooitje geleerd dit jaar, angst aan laten jagen en gewoon geleerd schijt te hebben. Echt al een heel verschil met het begin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of gecondoleerd, doorhalen wat niet van toepassing is.
maare
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
MF zit bijna al een jaar op FOK! Dat ik het zo lang heb volgehouden.
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:43 schreef theguyver het volgende:
[..]Blij dat je hier zoveel bent MF gefeliciteerd
Ja natuurlijk word je gewaardeerd en top dat je nu beter met je angst voor oorlog kan omgaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!
Dankje Lav, het is best ironisch beste vriendin van mijn moeder (zie ik als tante) Die zit in het leger en op school was ze nooit stoer of wat dan ook. Dus dan denk ik echt van; Holy shit die durfde vroeger niks maar is wel bij Kosovo geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk word je gewaardeerd en top dat je nu beter met je angst voor oorlog kan omgaan
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bedankt, voel me toch wel meer gewaardeerd hier joh!
Best wel BNW achtig, mooi nummer zet m te weinig opquote:Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
Had het idee om deze in het BNW feel good topic te plaatsen.
Maar past daar eigenlijk niet echt, en of het in BNW muziek past is ook maar de vraag.
Maar de tekst is nog altijd spot on!
Mooi.
Goeie vraag had m een DM gestuurd maar denk dat hij nog niet online is geweest, of hij is aan het feesten, of hij is pissed offquote:
Misschien is hij gezakt en baalt hij enorm. Kom maar gerust hier hoor BPN, wij zullen je troosten en volgende keer beter. Ik las toevallig dat het theorie-examen razend moeilijk is nu, dus je hoeft je nergens voor te generen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie vraag had m een DM gestuurd maar denk dat hij nog niet online is geweest, of hij is aan het feesten, of hij is pissed off
Ben gekke henkie niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
BNWers die naar Holland Zingt Hazes gaan dit jaar?
no wayquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
Al kreeg ik geld toe!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef MotherFoker het volgende:
Tjack wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef theguyver het volgende:
Weinig fans van Hazes hier zo te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |